Mikä ehkäisy paras naiselle?

SportM

E-pillerit on pois suljettuja. Tulee painoa, masennusta, finnejä ja itsetuhoisia juttuja yms. vaikka mitä.

Kierukka? Saako jos ei ole synnyttänyt?

Ehkäisyrengas?

Kortsuista tulee jotain allergiaa ja vie tunnon aina, muutenkin nainen todella kostea, niin haluaisi tuntea mahdollisimman hyvin mitä puuhataan. :)

Onko jotain muita ehkäisyjuttuja?

12

948

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k-25

Kuparikierukan voi saada synnyttämätönkin. Ehkäisyrengas on käytännössä sama asia kuin pillerit, mutta hormonit vaan annostellaan toista kautta. Sama juttu ehkäisylaastarin ja -implantaatin kanssa. Se vaan tuppaa olemaan niin näiden hormoniehkäisimien kanssa, että mitään ei voi tietää ennen kuin kokeilee. Mitään ei voi oikein suositella, kun kaikki reaktiot on aina henkilökohtaisia.

• tyyt.mirenaan

Hormonikierukankin toki saa, sitä on nyt pienempää kokoakin, toki se aiempi sopii ei-synnyttäneellekin. Siinähän hormoni vapautuu paikallisesti.

• mies kuohintaan :D

Minä en suostu enään nelikymppisenä minkään näköisiä hormoneja kroppaani tunkemaan. Vaikka lapseton olenkin, harkitsen tosissani sterilisaatiota. Joko itselleni ja jos ukon sais puhuttua ympäri :) Ja muuten, hormonikierukankin saa synnyttämätön. Minulle joskus aikoinaan lääkäri sitä ehdotti, mutta en kelpuuttanut.

• valinnan-vaikeus

Toivottavasti et ryhdy käyttämään aborttia ehkäisykeinona. Tunnen joitakin nuoria naisia joille on tehty useampi abortti perätysten. Ehkäisy menetelmän valinta on henkilökohtainen asia ja paras valinta on se josta tulee vähiten sivuvaikutuksia. Itse tein sellaisen lyhytkestoisen ratkaisun, yo-kirjoitusten aikaan noudatin tiukkaa selibaattia joten odottamaton raskaus ei sitten aiheuttanut yllätystä. Joskus on tilanteita joissa paras ehkäisy on selibaatti eli ei seksiä. Tulee muistaa se ettei mikään ehkäisymenetelmä on aivan 100%:n, tähän yltää ainoastaan pidättyminen kaikesta seksistä tilanteessa.

• täh`????

Tää nyt ei oikein auennut, jutun pointti?

• Anonyymi

Siis pidättäytyminen penetraatiosta.

• sitruuna vaihtoehto

kokeilkaa sitruunaa!

Olin kerran sairaalassa e-pillereiden vuoksi. Joten en käytä. Samassa huoneessa oli alkujaan venäläinen nainen ja minua hieman nuorempi tyttö. Juteltiin tämän tytön kanssa e-pillereistä ja muutenkin ehkäisystä. Aikansa kuunneltuaan tämä venäläinen nainen totesi "voi tytöt, tytöt. Minä en ole ikinä käyttänyt mitään muuta kuin sitruunaa"

• Parempi Ilman..

Paras tapa on katsoa tv:sarjaa cheaters.Ei tee edes mieli katella itelleen mieliharmeja ;-)

• kjljsdihaidhshuas

Riippuu aika paljon ihmisestä. Kaikille ei sovi kaikki. Esimerkiksi itse ei voi käyttää mitään yhdistelmäehkäisyä, kuten laastaria,kapselia,rengasta tai e-pillereitä, koska olen allerginen synteettiselle estrogeenille. Joten vaihtoehdoiksi jää: kierrukka,sterilisaatio tai minipillerit. Ei tietenkään kaikkein helpoimmat vaihtoehdot, mutta parempi sekin kuin että tulisi vahingossa raskaaksi.

• BLOOD IS LIFE

Ehkäisyinjektio. Tai voit ostaa jotain vaahtoa joka tappaa siittiöt.

• Anonyymi

Ukolle laastari jos ne ovat tulleet jo apteekkiin.
      Toinen mahdollisuus on se, että sanot äijälle jotta laittaa sen mutkalle niin että se ruistuktaa lauetessaan ulospäin.

• Anonyymi

Miehen vasektomia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      610
      3136
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      96
      2611
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1661
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1572
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1490
    6. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      45
      1466
    7. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      69
      1424
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      314
      1332
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      27
      1318
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1213
    Aihe