Mikä ehkäisy paras naiselle?

SportM

E-pillerit on pois suljettuja. Tulee painoa, masennusta, finnejä ja itsetuhoisia juttuja yms. vaikka mitä.

Kierukka? Saako jos ei ole synnyttänyt?

Ehkäisyrengas?

Kortsuista tulee jotain allergiaa ja vie tunnon aina, muutenkin nainen todella kostea, niin haluaisi tuntea mahdollisimman hyvin mitä puuhataan. :)

Onko jotain muita ehkäisyjuttuja?

12

848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k-25

      Kuparikierukan voi saada synnyttämätönkin. Ehkäisyrengas on käytännössä sama asia kuin pillerit, mutta hormonit vaan annostellaan toista kautta. Sama juttu ehkäisylaastarin ja -implantaatin kanssa. Se vaan tuppaa olemaan niin näiden hormoniehkäisimien kanssa, että mitään ei voi tietää ennen kuin kokeilee. Mitään ei voi oikein suositella, kun kaikki reaktiot on aina henkilökohtaisia.

      • tyyt.mirenaan

        Hormonikierukankin toki saa, sitä on nyt pienempää kokoakin, toki se aiempi sopii ei-synnyttäneellekin. Siinähän hormoni vapautuu paikallisesti.


    • mies kuohintaan :D

      Minä en suostu enään nelikymppisenä minkään näköisiä hormoneja kroppaani tunkemaan. Vaikka lapseton olenkin, harkitsen tosissani sterilisaatiota. Joko itselleni ja jos ukon sais puhuttua ympäri :) Ja muuten, hormonikierukankin saa synnyttämätön. Minulle joskus aikoinaan lääkäri sitä ehdotti, mutta en kelpuuttanut.

    • valinnan-vaikeus

      Toivottavasti et ryhdy käyttämään aborttia ehkäisykeinona. Tunnen joitakin nuoria naisia joille on tehty useampi abortti perätysten. Ehkäisy menetelmän valinta on henkilökohtainen asia ja paras valinta on se josta tulee vähiten sivuvaikutuksia. Itse tein sellaisen lyhytkestoisen ratkaisun, yo-kirjoitusten aikaan noudatin tiukkaa selibaattia joten odottamaton raskaus ei sitten aiheuttanut yllätystä. Joskus on tilanteita joissa paras ehkäisy on selibaatti eli ei seksiä. Tulee muistaa se ettei mikään ehkäisymenetelmä on aivan 100%:n, tähän yltää ainoastaan pidättyminen kaikesta seksistä tilanteessa.

      • täh`????

        Tää nyt ei oikein auennut, jutun pointti?


      • Anonyymi

        Siis pidättäytyminen penetraatiosta.


    • sitruuna vaihtoehto

      kokeilkaa sitruunaa!

      Olin kerran sairaalassa e-pillereiden vuoksi. Joten en käytä. Samassa huoneessa oli alkujaan venäläinen nainen ja minua hieman nuorempi tyttö. Juteltiin tämän tytön kanssa e-pillereistä ja muutenkin ehkäisystä. Aikansa kuunneltuaan tämä venäläinen nainen totesi "voi tytöt, tytöt. Minä en ole ikinä käyttänyt mitään muuta kuin sitruunaa"

    • Parempi Ilman..

      Paras tapa on katsoa tv:sarjaa cheaters.Ei tee edes mieli katella itelleen mieliharmeja ;-)

    • kjljsdihaidhshuas

      Riippuu aika paljon ihmisestä. Kaikille ei sovi kaikki. Esimerkiksi itse ei voi käyttää mitään yhdistelmäehkäisyä, kuten laastaria,kapselia,rengasta tai e-pillereitä, koska olen allerginen synteettiselle estrogeenille. Joten vaihtoehdoiksi jää: kierrukka,sterilisaatio tai minipillerit. Ei tietenkään kaikkein helpoimmat vaihtoehdot, mutta parempi sekin kuin että tulisi vahingossa raskaaksi.

    • BLOOD IS LIFE

      Ehkäisyinjektio. Tai voit ostaa jotain vaahtoa joka tappaa siittiöt.

    • Anonyymi

      Ukolle laastari jos ne ovat tulleet jo apteekkiin.
      Toinen mahdollisuus on se, että sanot äijälle jotta laittaa sen mutkalle niin että se ruistuktaa lauetessaan ulospäin.

    • Anonyymi

      Miehen vasektomia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe