Auttaka nyt joku edes veikkauksilla. Voimavarani on täysin kulutettu ja olen täysin poikki. On kesnyt jo 3kuukautta melkeen putkeen jatkuvat sairastelut. Valehtelematta on ollut ehkä viikon tauko ja taas olen kipeä.. tätä on tosiaan kestänyt ainakin sen 3kk kun kalenteria tutkinn. On ollut kamalia kuumeiluja, flunssaa, vatsatautia, huuliherpestä.. ihan kaikkea mitä oi vaan olla. En ollut ennen koskaan kipeä. Ehkä kertan vuodessa nousi kuume tai iski mahatauti.. Nyt yhtäkkiä vastustuskyky kadonnut. Mistä voisi johtua?
Tällä hetkellä olen ollut melkein kaksi viikkoa kuumeessa. Pää-ja niskakivut on ollut järkyttävät. En pysty nukkua, en syödä, en liikkua.. en mitään. Minulla on myös silmötulehdus molemmissa silmissä ( ensimmäistä kertaa elämässäni) Silmätipat ei tehoa.. Laihdun joka päivä kamalasti ja olo on päivä päivältä kamalampi. Olen menetnyt miltein toivoni. Yskittää, kamala räkäisyys ja järkyttävät pää ja-niskakivut.. olen iha loppu. Ravaan lääkärissä mutta hekään eit osaa sanoa mitään.. yllätys. Tänäänkin tulehdusarvot olivat 102 muuta tietoa en lääkärillä istumisesta saanut..
Jos joku tietöisi tai osaisi edes arvata.. tai jos jollain on ollut samanlaista. Olisi todella kiva jos kertoisitte..
Kadonnut vastustuskyky
voimatonn
6
182
Vastaukset
- samat oireet
Käyppä HIV testeissä
- ohgod
Oon käyny. Useestikki. Ei oo hivii.
- ohgosh
Ellei poikaystävä sit oo pettäny.. en kyl usko et vois olla näin draakista.. Voisikohan
- home?
Kyllä pitäisi ottaa laaja-alaiset verikokeet.
Olisko hometta?- hmmmvoiollaa
Ei pitäs olla. Alakerrssa oli.. mut se poistettiin eikä muilla talon asukkailla ole tällasta.. vois pyytää niit kokeita silti
- 23weeeenainen
Mulla alko infektio kierre 17 v ja löysivät vuoden saireastelun jälkeen vasta aine testeissä häikkää. Nyt tähän päivään saakka olen joutunut hizentraa pistämään mahaan kerran viikkoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3123665Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell302027Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.441656- 861507
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.991309- 1451195
- 811074
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.971046Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.212877Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61787