Onko kokemuksia kyseisestä autoliikestä ?
Autoliike 5v-auto
3
1406
Vastaukset
- ...kin.
Ei ole.
Käväiseppäs siellä ostoksilla, niin voit tulla sen ensimmäisen kokemuksen meille kaikille jakamaan! - kello
ostin heiltä audin lähdin myynnin jälkeen ajelemaan kotiin päin ja ennen kuin olin päässyt ededs kotiin syttyi moottori valo otin yhteittä ja kerroi että kyseinen valo on syttynyt sieltä vasttatiin että ei kuulu heille tarkistin mitä tämä kyseinen valo merkitsee kyse oli ilma massa mittarista jonka vaihtaminen maksaisi noin 300e vara osan kans soitin heille ja kerroin vasttatiin ei kuule heille no sen jälkeen jako remmi ja ja sen jälkeen jako ketju ja jarrulevyt ja paljon muuta sieltä vasttatiin ei kuulu heille ja uhatiin että voin tulla käymää mutta kuulemma heidän isä on niin pahalla päällä minulle kun valitan heidän myymänsä paska audin ja lupasivat laittaa niin että en voi soittaa heille enää otin yhetteyttä kuluttaja suojaan saa nähdä miten käy jos menette ja osttatte kyseisetä liikkestä tarkisakaa tarkaan auto ja olkaa yhteydessä edellisiin omistajajiin sillä tämä liike ei ole luottetava
- Anonyymi
Tuotakaan autoa ei olisi ollut pakko ostaa sieltä liikkeestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62813
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34773Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani5716- 46696
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113666