terve, olen 18 vuotias opiskelija tyttö ja olen aatellut että hommaisin koiran/kissan tai jopa kummatki, ei ole koskaan ollut omaa (olen hoitanut muitten koiria/ kissoja) mutta olen todella kiinnostunut hankkimaan oman lemminkin! oon tässä miettiny samojedin koiraa ihan ulkoilukoiraksi, se näyttää muutenkin hyvältä luoneeltaan ja tarvitsee liikuntaa säännöllisesti mikä olisi hyvä asia! :) kissaa mitä oon ajatellut olisi Abessinialainen! en tässä osaa päättää että kumpi nyt olisi se parempi vaihtoehto.. tosin olen ajatellut kumpaakin mutta sitte tulis käyttöö ylimääräselle rahalle ihan kunnolla! : /
mietin tässä että olisko jollakin jotain sanottavaa ennenku oon tekemässä tälläistä mega ostosta :D kissa ja koira ehotuksia otan kans vastaan :) haluaisin mieluusti kuulla neuvoja että mitä tulisi ottaa huomioon jos meinaan ottaa näin ison askeleen eläinten suhteen. hyvät ja huonot asiat olisi kanssa hyvä tietää :) en itse ole kovin eläin tietoinen vielä! :D
Nuori eläimistä kiinnostunut tyttönen!
muimoi :D
0
88
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815037- 794859
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522689
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850