Tänäänkin aviisissa luki, että miehet hyötyisivät pulskemmasta olemuksestaan, eläisivät jopa iäkkäämmiksi kun luiden päällä olisi enemmän lihaa.
Käy kenelle käy. Eihän tämä asia voi olla mikään taulukkojuttu. Tuittavallisissa viranomais-tehtävässä ollut nainen sano, olet liian laiha.
Jotain mukakohteliasta hörinää vastasin, mutta jo kolme kiloa painavampana hengitysvaikeudet tietenkin tuplaavat. Epämiellyttävää joa tuskallista.
Sanonkin, käy kenelle käy. Hoikempana liikun kevyemmin, nukun paremmin ja teen pieniä tupisimisiani helpommin.
Suositteleeko lääkärit teille voin ja sokerin syöntiä, häh?
Valuvikaista terveysinfoa
8
65
Vastaukset
- voi ja voi
Varsinkin naisille ei muutamasta ylikilosta ole vanhemmuuten haittaa, päinvastoin, esim. luukatoa ajatellen.
Miksi sokeri tai voi olisi kiellettyä, kun syö sopivassa suhteessa kulutukseensa.
Voihan on tämän päivän tietojen mukaan keinotekoisia margariineja suotavampaa.
Paistoon käytän rypsiöljyä. - Terveempänä olo
Nivelet vaativat liikuntaa, ja liikunta käy kevyempänä parhaiten.
- sulle mulle
Kaipa jokaisen ihannepaino on se, jossa hyvältä tuntuu.
"Laihuus on iäkkäille ylipainoa suurempi riski
Yli 65-vuotiailla liikakilojen haitat alkavat näkyä vasta, kun painoindeksi ylittää 33, ilmenee australialaistutkimuksesta."
http://yle.fi/uutiset/laihuus_on_iakkaille_ylipainoa_suurempi_riski/7065768 Terveempänä olo
Niin kyllä minustakin. Nyt on vaan niin, että meikällä kilot kertyvät vyötärölle. Tammikuun alussa minulla oli se 3 kg enemmän, ei niinkään syömisen takia vaan ei päässyt liikkumaan kivulloisen sairauden takia.
Naisilla sitten eri asia, en lähde kinaamaan. Itselle asia kirkas kuin pläkki. Kuitenkin; sen tuntee olossaan, milloin pitää lisätankata. Muuten vetää lötköksi olon.- Terveempänä olo
Capua komppaan, "sen tuntee olossaan", milloin voi hyvin.
- 19-8
Kaikki kuolevat omalla ajalla, lihavat ja laihat.
Valu tulee rahasta, sillä moni on hölmö.
Aika on vain mielikuvitusta sillä todessa ei ole aikaa.
Kun teollisuus poistuu tulee uutta teollisuutta ja niitä on hyvin erilaisia, hyvä jos asuttavan maan kauppatase pysyy hyvänä ottamatta lisää lainaa. - Lorena*
Olin niin iloinen erään upseerin huomautuksesta, sinulle tuo pieni pyöreys sopii hyvin! Niin tällainen olen, hyvä on liikkua ulkona ja istahtaa auton rattiin.
Olen miltei kokonaan lopettanut valkoisen leivän plus pullan syönnin, syön siipikarjan ja vedestä pyydetyistä kaloista valmistettuja aterioita. Aamuisin Luomu annospussi kaurapuuroa ja kahvi kiehumaan. Vatsa pysyy kunnossa ja proteiinit pitävät nälän tunteen loitolla.
Elän koska olen, olen koska elän ja näillä pärjäilen. Joskus kun joku asia ottaa päähän, sitä on pakko lääkitä fingerborillisella konjakkia.
Kerrostalosta aina löytyy hankalia asujia, jotka marmattavat vaikka vieraiden käynnistä - harrastavat mielikuvitteellista kerrontaa.
Toisinaan satuttaa joskus unohdan huomautuksen siinä paikassa.
Oman napani ympärille tämä juttu takertui, ymmärtäkää ystävät olen huomautuksesta pahoillani. - täältä tähän
Ittesttään pitäisi puhua enemmän. Nimittäin. On kallioon hakattu totuus, ettei ittensä ylikäynyttä löydä kuin miinaharavalla tai geigermittarilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905217
- 534076
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271977Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281260Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991- 21990