Milloin menetitte neitsyytenne/poikuutenne ?

kertokaa!

Eli milloin te olette menettäneet neitsyyden tai poikuuden ja miten se homma tapahtui ja miten se homma eteni?

13

1262

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+7≈15

      Eli milloin te olette menettäneet neitsyyden
      … se oli eilen n. klo 19.57

      miten se homma tapahtui
      … sukkula veenukseen

      ja miten se homma eteni?
      … edestakaisin kunnes riitti kummallekin

    • katso ed. ketju

      Miksi taas uusi ketju vanhasta aiheesta.

    • 12 vuotta

      Menetin neitsyyden 11 vuotiaana 15 vuotta olevalle tytölle, mihin mulla oli ihastus

      • summutsis on milf

        Itse tosiaan menetin neitsyyteni sun mutsilles ku olin 4. Se lli mun hoitajana sillo ja päätin vaa alkaa toimimaan :) ;))


      • ....

        No voi perkele-.-


      • 11-12

        Kadutko


    • Tilastotieteen dosen

      Kemin yliopistossa tehtyjen vuoden takaisten tutkimusten mukaan neitsyys menetetään keskimäärin 12 vuoden iässä, poikuus taas 13 vuoden iässä. Tulokset olisivat vuoden alhaisempia muuten, mutta Turingin mittausta käyttämällä on huomattu, että pieni osa otoksesta nostaa selvästi keskiarvoa. Kansan kielellä ilmaistuna tämä tarkoittaa sitä, että tutkimuksissa näkyi nk. vanhojenpoikien pieni määrä. Heille numeerista arvoa ei voi määrittää, joten vanhapoika saa arvokseen automaattisesti 100.

    • lola2

      lola--menetin 72v:)

    • dääääämn

      Laittakaa kik nimii -01 tytölle?↓ ;)

    • kolmikymppinen mies

      Menetin poikuuteni uutena vuotena täyttäessäni 18 vuotta nykyiselleni avovaimolleni (ollaan oltu jo yli 10 vuotta yhdessä), joka oli menettänyt neitsyytensä jo 3 vuotta aikaisemmin. Sitä ennenkin minulla oli ollut tilaisuuksia menettää poikuuteni, mutta muut tytöt olivat myöskin neitsyitä tai makasivat kuin lahnat, joten ne hommat jäivät vain sellaisiksi räpeltämisiksi. En oikein ymmärrä, miten 2 seksistä kokematonta voivat siinä onnistua ilman ettei se olisi sellaista räpeltämistä...ja se että 2 seksistä kokematonta menevät avioliittoon keskenään. Mitä siitä hääyöstäkin tulee jollei ikävin elämän muisto !!
      Tytöt alkaa odottako mitään prinssiä, jolle haluatte menettää neitsyytenne.

    • mpr1

      14 v. ja poikuuden vei samanikäinen tyttö ja olihan se homma aluks aika sähellystä, mutta kyllä se luonto tikanpojan jne.

      • juuso9v

        Mä oon juusto eikun juuso ja menetin neitsyyden 6 vuotiaana pamela anderssonille


    • pekeee00

      kik pekee00

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe