Eli milloin te olette menettäneet neitsyyden tai poikuuden ja miten se homma tapahtui ja miten se homma eteni?
Milloin menetitte neitsyytenne/poikuutenne ?
13
1513
Vastaukset
- 8+7≈15
Eli milloin te olette menettäneet neitsyyden
… se oli eilen n. klo 19.57
miten se homma tapahtui
… sukkula veenukseen
ja miten se homma eteni?
… edestakaisin kunnes riitti kummallekin - katso ed. ketju
Miksi taas uusi ketju vanhasta aiheesta.
- 12 vuotta
Menetin neitsyyden 11 vuotiaana 15 vuotta olevalle tytölle, mihin mulla oli ihastus
- summutsis on milf
Itse tosiaan menetin neitsyyteni sun mutsilles ku olin 4. Se lli mun hoitajana sillo ja päätin vaa alkaa toimimaan :) ;))
- ....
No voi perkele-.-
- 11-12
Kadutko
- Tilastotieteen dosen
Kemin yliopistossa tehtyjen vuoden takaisten tutkimusten mukaan neitsyys menetetään keskimäärin 12 vuoden iässä, poikuus taas 13 vuoden iässä. Tulokset olisivat vuoden alhaisempia muuten, mutta Turingin mittausta käyttämällä on huomattu, että pieni osa otoksesta nostaa selvästi keskiarvoa. Kansan kielellä ilmaistuna tämä tarkoittaa sitä, että tutkimuksissa näkyi nk. vanhojenpoikien pieni määrä. Heille numeerista arvoa ei voi määrittää, joten vanhapoika saa arvokseen automaattisesti 100.
- lola2
lola--menetin 72v:)
- dääääämn
Laittakaa kik nimii -01 tytölle?↓ ;)
- kolmikymppinen mies
Menetin poikuuteni uutena vuotena täyttäessäni 18 vuotta nykyiselleni avovaimolleni (ollaan oltu jo yli 10 vuotta yhdessä), joka oli menettänyt neitsyytensä jo 3 vuotta aikaisemmin. Sitä ennenkin minulla oli ollut tilaisuuksia menettää poikuuteni, mutta muut tytöt olivat myöskin neitsyitä tai makasivat kuin lahnat, joten ne hommat jäivät vain sellaisiksi räpeltämisiksi. En oikein ymmärrä, miten 2 seksistä kokematonta voivat siinä onnistua ilman ettei se olisi sellaista räpeltämistä...ja se että 2 seksistä kokematonta menevät avioliittoon keskenään. Mitä siitä hääyöstäkin tulee jollei ikävin elämän muisto !!
Tytöt alkaa odottako mitään prinssiä, jolle haluatte menettää neitsyytenne. - mpr1
14 v. ja poikuuden vei samanikäinen tyttö ja olihan se homma aluks aika sähellystä, mutta kyllä se luonto tikanpojan jne.
- juuso9v
Mä oon juusto eikun juuso ja menetin neitsyyden 6 vuotiaana pamela anderssonille
- pekeee00
kik pekee00
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712360En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831031Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581031- 1081000
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81941- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67756- 33697
Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299694