Milloin menetitte neitsyytenne/poikuutenne ?

kertokaa!

Eli milloin te olette menettäneet neitsyyden tai poikuuden ja miten se homma tapahtui ja miten se homma eteni?

13

1495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+7≈15

Eli milloin te olette menettäneet neitsyyden
      … se oli eilen n. klo 19.57

miten se homma tapahtui
      … sukkula veenukseen

ja miten se homma eteni?
      … edestakaisin kunnes riitti kummallekin

• katso ed. ketju

Miksi taas uusi ketju vanhasta aiheesta.

• 12 vuotta

Menetin neitsyyden 11 vuotiaana 15 vuotta olevalle tytölle, mihin mulla oli ihastus

• summutsis on milf

Itse tosiaan menetin neitsyyteni sun mutsilles ku olin 4. Se lli mun hoitajana sillo ja päätin vaa alkaa toimimaan :) ;))

• ....

No voi perkele-.-

• 11-12

Kadutko

• Tilastotieteen dosen

Kemin yliopistossa tehtyjen vuoden takaisten tutkimusten mukaan neitsyys menetetään keskimäärin 12 vuoden iässä, poikuus taas 13 vuoden iässä. Tulokset olisivat vuoden alhaisempia muuten, mutta Turingin mittausta käyttämällä on huomattu, että pieni osa otoksesta nostaa selvästi keskiarvoa. Kansan kielellä ilmaistuna tämä tarkoittaa sitä, että tutkimuksissa näkyi nk. vanhojenpoikien pieni määrä. Heille numeerista arvoa ei voi määrittää, joten vanhapoika saa arvokseen automaattisesti 100.

• lola2

lola--menetin 72v:)

• dääääämn

Laittakaa kik nimii -01 tytölle?↓ ;)

• kolmikymppinen mies

Menetin poikuuteni uutena vuotena täyttäessäni 18 vuotta nykyiselleni avovaimolleni (ollaan oltu jo yli 10 vuotta yhdessä), joka oli menettänyt neitsyytensä jo 3 vuotta aikaisemmin. Sitä ennenkin minulla oli ollut tilaisuuksia menettää poikuuteni, mutta muut tytöt olivat myöskin neitsyitä tai makasivat kuin lahnat, joten ne hommat jäivät vain sellaisiksi räpeltämisiksi. En oikein ymmärrä, miten 2 seksistä kokematonta voivat siinä onnistua ilman ettei se olisi sellaista räpeltämistä...ja se että 2 seksistä kokematonta menevät avioliittoon keskenään. Mitä siitä hääyöstäkin tulee jollei ikävin elämän muisto !!
      Tytöt alkaa odottako mitään prinssiä, jolle haluatte menettää neitsyytenne.

• mpr1

14 v. ja poikuuden vei samanikäinen tyttö ja olihan se homma aluks aika sähellystä, mutta kyllä se luonto tikanpojan jne.

• juuso9v

Mä oon juusto eikun juuso ja menetin neitsyyden 6 vuotiaana pamela anderssonille

• pekeee00

kik pekee00

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      110
      2423
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2111
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1667
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      58
      1632
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      155
      1560
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1466
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      153
      1440
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      112
      1190
    9. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1186
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      26
      1158
    Aihe