Katson animea ja heilun tuolissa, itken

Normaalipainoinen M

http://www.youtube.com/watch?v=p-FqMiERyIE

Aivan loistava sarja tämä Kill la Kill. Tykkääköhän monetkin sinkkunaiset animesta? Olisi kiva katsella yhdessä sohvalla ja jutella sarjojen sisällöistä. Monissa käsitellään tärkeitä eettisiä kysymyksiä.

26

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kunhan mietin

      Jos miehen nimimerkkinä on normaalipainoinen M, niin mitenköhän on henkisen tasapainon laita?

      • Itkemään kykenevä mieshän on ihana! Ihan oikeasti.


      • femnerd kirjoitti:

        Itkemään kykenevä mieshän on ihana! Ihan oikeasti.

        Eikä miinustella yhtään siellä nyt! Jokainen miinus merkitsee, että olette miehet oikeasti samaa mieltä kanssani, mutta ette uskalla myöntää sitä, ettekä uskalla osoittaa ja tunnustaa todellista herkkyyttänne.

        Äh! Herkkä ja tunteellinen mies...


      • Normaalipainoinen M

        Käytän tätä nimimerkkiä siksi, koska niin sairasta kuin se onkin, niin normaalipainoisuus on valtti Suomen parisuhdemarkkinoilla. 60% miehistä on ylipainoisia.


      • Virgin bride or bust
        femnerd kirjoitti:

        Eikä miinustella yhtään siellä nyt! Jokainen miinus merkitsee, että olette miehet oikeasti samaa mieltä kanssani, mutta ette uskalla myöntää sitä, ettekä uskalla osoittaa ja tunnustaa todellista herkkyyttänne.

        Äh! Herkkä ja tunteellinen mies...

        Itkevä mies asettaa itsensä naisen tai lapsen asemaan ja siten häpäisee itsensä. Miehen on oltava kova ja kylmä kuin rantakallio, jota vasten naisten ja lasten joutavat tunteiden tyrskyt voimattomina murtuvat.


      • Virgin bride or bust kirjoitti:

        Itkevä mies asettaa itsensä naisen tai lapsen asemaan ja siten häpäisee itsensä. Miehen on oltava kova ja kylmä kuin rantakallio, jota vasten naisten ja lasten joutavat tunteiden tyrskyt voimattomina murtuvat.

        Pöh ja höpö höpö sanon minä.
        Pysyn kannassani. Tuollainen kova ja kylmä mies sopii kovalle ja kylmälle naiselle


      • ätmi
        femnerd kirjoitti:

        Pöh ja höpö höpö sanon minä.
        Pysyn kannassani. Tuollainen kova ja kylmä mies sopii kovalle ja kylmälle naiselle

        Eli sellaiselle kuin... firebird tai kiskisu?


      • ätmi kirjoitti:

        Eli sellaiselle kuin... firebird tai kiskisu?

        Ei. Ei firebird ja Kiskisu ole kovia ja kylmiä naisia.

        Ei tuollainen mies sovi kyllä minkäänlaiselle naiselle, mutta vain samanlainen kova ja kylmä nainen kestäisi olla tuollaisen miehen kanssa. Tietysti miksi pitäisi olla, kun muunkinlaisia miehiä on.


      • Ihanaa!
        femnerd kirjoitti:

        Ei. Ei firebird ja Kiskisu ole kovia ja kylmiä naisia.

        Ei tuollainen mies sovi kyllä minkäänlaiselle naiselle, mutta vain samanlainen kova ja kylmä nainen kestäisi olla tuollaisen miehen kanssa. Tietysti miksi pitäisi olla, kun muunkinlaisia miehiä on.

        Femnerd, oot ihan oikeassa. mies joka osaa olla sinut myös "herkemmän" puolensa kanssa on kyllä monta askelta edellä matkalla kohti naisia.


      • tiedoksesi
        Normaalipainoinen M kirjoitti:

        Käytän tätä nimimerkkiä siksi, koska niin sairasta kuin se onkin, niin normaalipainoisuus on valtti Suomen parisuhdemarkkinoilla. 60% miehistä on ylipainoisia.

        Monella naisella, nykyisestä painosta riippumatta on ikäviä kokemuksia painontarkkailusta. Nimimerkistä ei tule heille positiivisia viboja.


      • Ihanaa! kirjoitti:

        Femnerd, oot ihan oikeassa. mies joka osaa olla sinut myös "herkemmän" puolensa kanssa on kyllä monta askelta edellä matkalla kohti naisia.

        Palstan pojat vaan ovat eri mieltä. Siksi kai he palstan poikia ovatkin.


      • jännä pitää olla
        femnerd kirjoitti:

        Palstan pojat vaan ovat eri mieltä. Siksi kai he palstan poikia ovatkin.

        Ei miehen pitää ensin pahoinpidellä heikompansa, ja sitten itkeä lyödessä murtunutta kynttä, jolloin nainen on aivan sulaa vahaa ja puhaltaa haavaan. Tällainen ennalta-arvaamaton kusipää, jolla on kuitenkin myös herkkä ja haavoittuva puoli, vetoaa naisiin. Sellainen on oikeanlaista jännyyttä eli kemiaa.


      • jännä pitää olla kirjoitti:

        Ei miehen pitää ensin pahoinpidellä heikompansa, ja sitten itkeä lyödessä murtunutta kynttä, jolloin nainen on aivan sulaa vahaa ja puhaltaa haavaan. Tällainen ennalta-arvaamaton kusipää, jolla on kuitenkin myös herkkä ja haavoittuva puoli, vetoaa naisiin. Sellainen on oikeanlaista jännyyttä eli kemiaa.

        Aika reipas kärjistys!
        Kai tuollaisiakin naisia on, mutta ei KAIKKI naiset ole tuollaisia.
        Kyllä olette tavanneet kummallisia naisia, täytyy sanoa. Noh, ovatko nuo nyt sitten sellaisia kauniita pissiksiä jollaisia palstan pojat pitävät naisina, kun ne tavisnaiset jäävät huomiotta?

        Vain joku hyvin kummallinen nainen pitää tuollaisesta käytöksestä miehessä. Ei Iltsarin nenä poskella- naiset ole naisten koko kuva, vaikka niin palstatrollit yrittävät uskotella.


    • ..........

      "Tykkääköhän monetkin sinkkunaiset animesta?"

      Tykkäävät, ja ovat pääsääntöisesti paikallisten anime- ja mangayhdistysten ikemen-alfanörttien nussimisringeissä levittelemässä haarojaan

    • ätmi

      Kill la Kill oli kyllä hyvä, joskaan ei loistava. Katsoisin ehkä uudestaan sopivassa mielentilassa.

      PS: Animea katsovat tytöt ovat aina kauheita läskejä.

      • normaalipainoinen N

        Ps. Animea katsovat tytöt eivät ole aina lähellekkään läskejä.


      • ätmi
        normaalipainoinen N kirjoitti:

        Ps. Animea katsovat tytöt eivät ole aina lähellekkään läskejä.

        Pics or didn't happen!


      • ätmi
        normaalipainoinen N kirjoitti:

        Ps. Animea katsovat tytöt eivät ole aina lähellekkään läskejä.

        Olen käynyt Animeconissa ja voin useamman tuhannen animea katsovan naisen otoksella todeta, että kyllä ovat erittäin läskejä kaikki.


      • 13+5
        ätmi kirjoitti:

        Olen käynyt Animeconissa ja voin useamman tuhannen animea katsovan naisen otoksella todeta, että kyllä ovat erittäin läskejä kaikki.

        youtubesta löytää pätkiä jos kyseinen aihe kiinnostaa

        https://www.youtube.com/watch?v=R9D6MOCBOZw


    • Isä Timppa

      Poikanikin heiluu usein tuolissaan ja itkee.

    • olipa se

      En ymmärtänyt miksi ne kaikki oli alasti. Mutta alastomien ihmisten joukossa ei ollut ainuttakaan mustaa. Japsit ne ei alistu pakkomokutukselle.

      • ätmi

        Totta. Japaniin ei neeekereitä päästetä. Todella hyvä politiikka, IMO.


      • mane92

        En ole nähnyt kyseistä animea vielä kuin muutaman episoden, mutta ymmärsin, että vaatteet ovat jonkinlainen taisteluasu, joka antaa joitain yliluonnollisia voimia. Sarjassa verenvuodatuksen sijasta vaatteet(taisteluasu) repeytyvät kappaleiksi(kun henkilö häviää taistelun), jotta se olisi kevyempää katseltavaa eikä heitte tule fyysisiä vammoja. Olettaisin, että nämä muut alastomat henkilöt ovat ottaneet turpaansa ja kyseinen tyttö oli niin sanotusti viimeinen toivo tai jotain vastaavaa. Vaikuttaa ihan humoristiselta sarjalta. Ajattelin joskus myös katsoa sarjan loppuun.


    • Aadanen27

      En tiedä monet, mutta jotkut varmasti. Minä katsoin teininä enemmän, viime vuosina jäänyt muiden harrastusten taakse. Mikä jottei sitä innostuisi enemmänkin katsomaan muiden tv-juttujen ohessa.

    • Ihana ääni tuolla... ööh... vaatteella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe