Loistava ja koskettava uusi suomalainen mestariteos

Antirasisistinen.Hki

"Muutoksii"

Kaikkien rasistien ym, maahanmuuttokriitikoiden pitäisi katsoa tämä mahtava elokuva.

78

116

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jynxtrop

      No en nyt jaksa kaivaa tietoa, mutta viestistäsi päätellen kyseessä on mamukiimaelokuva, joten kaikki saatavissa oleva virallinen tieto siitä on poliittisesti korrektia eli epäluotettavaa. Minä olen maahanmuuttoon kriittisesti suhtautuva henkilö. Minulla on paljon töitä, joten en haluaisi käyttää aikani turhaan. Siksi kysymys - esitetäänkö tuossa elokuvassa uskottava hypoteesi humanitaarisen maahanmuuton hyödyistä (tarkoitan siis Suomelle, en yksittäisen henkilön seksinkaipuulle tai äitiysvietin tyydyttämiselle). Jos ei, en tuhlaa aikaani sen katsomiseen. Lisäksi olisi hyvä jos saisi tietoa elokuvan budjetista ja kuka sen maksoi - epäilen osallistuneeni kustannuksiin.

      • Et todellakaan ole maahanmuuttoon kriittisesti suhtautuva:

        TÄSSÄ EI OLE KYSYMYS MAAHANMUUTOSTA.

        O-L-E-M-M-E- R-A-S-I-S-M-I-P-A-L-S-T-A-L-L-A- !-!-!-!

        TÄSSÄ ELOKUVASSA PUHUTAAN MAAHANMUUTTAJASTA JA HÄNEN SUHTEESTAAN SUOMALAISEEN POIKAAN - JA HEIDÄN KOHTAAMAANSA YHTEISÖÖN.

        RASISMI ON --P--I--M--E--Ä--S--T--Ä-- .

        Maahanmuuttopalsta kritiikillesi, jonka orastamiselle toivon hyvää menestystä, on tässä:

        http://keskustelu.suomi24.fi/debate/6157


      • ¢­­

        siinä kerrotaan paljonko somaleihin on mennyt suomalaisten rahoja ja mitä sillä rahalla on saatu. Erittäin sivistävä ja rikastava elokuva. Ihmemaan tonttulassa se on ollut kassamenestys ja saanut kriitikoilta ylistystä.


      • ¢­­ kirjoitti:

        siinä kerrotaan paljonko somaleihin on mennyt suomalaisten rahoja ja mitä sillä rahalla on saatu. Erittäin sivistävä ja rikastava elokuva. Ihmemaan tonttulassa se on ollut kassamenestys ja saanut kriitikoilta ylistystä.

        Voisitko sinä joskus ihan harkita siirtymistä yhteiskuntaan, muutoinkin kuin taksikyydillä?


      • Edellä mars
        Mover kirjoitti:

        Voisitko sinä joskus ihan harkita siirtymistä yhteiskuntaan, muutoinkin kuin taksikyydillä?

        Näytä mooveri tietä siirtymällä edellä sinne yhteiskuntaan (Suomalaiseen) niin me tulemme perässä vaikka taksilla.


      • Klaus

      • wallinin jaska
        Mover kirjoitti:

        Et todellakaan ole maahanmuuttoon kriittisesti suhtautuva:

        TÄSSÄ EI OLE KYSYMYS MAAHANMUUTOSTA.

        O-L-E-M-M-E- R-A-S-I-S-M-I-P-A-L-S-T-A-L-L-A- !-!-!-!

        TÄSSÄ ELOKUVASSA PUHUTAAN MAAHANMUUTTAJASTA JA HÄNEN SUHTEESTAAN SUOMALAISEEN POIKAAN - JA HEIDÄN KOHTAAMAANSA YHTEISÖÖN.

        RASISMI ON --P--I--M--E--Ä--S--T--Ä-- .

        Maahanmuuttopalsta kritiikillesi, jonka orastamiselle toivon hyvää menestystä, on tässä:

        http://keskustelu.suomi24.fi/debate/6157

        Kerrotaanko siinä, miksi loiset eivät edes yritä sopeutua
        Loiset lumitöissä oli samanlainen provo.


      • wallinin jaska kirjoitti:

        Kerrotaanko siinä, miksi loiset eivät edes yritä sopeutua
        Loiset lumitöissä oli samanlainen provo.

        Koska loiset ovat loisia.

        Miksi rasistit sanovat väärän todistuksen lähimmäisistään ja yleistävät kaikkien maahanmuuttajien olevan niitä?


      • Venla Blom
        Mover kirjoitti:

        Et todellakaan ole maahanmuuttoon kriittisesti suhtautuva:

        TÄSSÄ EI OLE KYSYMYS MAAHANMUUTOSTA.

        O-L-E-M-M-E- R-A-S-I-S-M-I-P-A-L-S-T-A-L-L-A- !-!-!-!

        TÄSSÄ ELOKUVASSA PUHUTAAN MAAHANMUUTTAJASTA JA HÄNEN SUHTEESTAAN SUOMALAISEEN POIKAAN - JA HEIDÄN KOHTAAMAANSA YHTEISÖÖN.

        RASISMI ON --P--I--M--E--Ä--S--T--Ä-- .

        Maahanmuuttopalsta kritiikillesi, jonka orastamiselle toivon hyvää menestystä, on tässä:

        http://keskustelu.suomi24.fi/debate/6157

        Ohhoh mitä paatosta. Voin sieluni silmillä kuvitella sinun seisovan parvekkeella nyrkki pystyssä silmät palaen huutaen noita teesejä, tuhatpäisen yleisön seisoessa asennossa ja aika ajoin yhtyen rytmikkääseen "Sieg Mover!" -huutoon. Tästäkö unelmoit?


      • Venla Blom kirjoitti:

        Ohhoh mitä paatosta. Voin sieluni silmillä kuvitella sinun seisovan parvekkeella nyrkki pystyssä silmät palaen huutaen noita teesejä, tuhatpäisen yleisön seisoessa asennossa ja aika ajoin yhtyen rytmikkääseen "Sieg Mover!" -huutoon. Tästäkö unelmoit?

        No taitaa olla.

        Mutta toivon, että joku - joskus - kommentoisi sisältöäkin. Eikä - aina - vain muotoa.


      • Klaus kirjoitti:

        http://rationalwiki.org/w/images/7/71/Antiracist.jpg
        http://static.comicvine.com/uploads/scale_super/12/120747/3702996-0680796927-tumbl.jpg

        Antiracist is code word for anti-White. Antirasistit ovat siis rasisteja, jotka vihaavat valkoisia ja ajattelevat ettei valkoisilla ole oikeutta omiin kotimaihinsa.

        Ei! Tuohan on ihan pähkähullu ajatus!

        On ihan sama mitä ihmisen ulkoista piirrettä vihataan. Se on - aina - yhtä hedelmätöntä, äärimmäisen typerää ja epä-älyllistä.

        Antirasismi ei koodaa väriä ollenkaan - vaan värittömyyttä.


      • olen r
        Mover kirjoitti:

        No taitaa olla.

        Mutta toivon, että joku - joskus - kommentoisi sisältöäkin. Eikä - aina - vain muotoa.

        Kun ei ole sisältöä.


      • olen r kirjoitti:

        Kun ei ole sisältöä.

        Siis mitä!

        Onko se sitten siltä osin hyväksyttävää?!!


      • Wallinin Jaska
        Mover kirjoitti:

        Koska loiset ovat loisia.

        Miksi rasistit sanovat väärän todistuksen lähimmäisistään ja yleistävät kaikkien maahanmuuttajien olevan niitä?

        MITÄ, väittävätkö somalit kaikkien olevan itsensä kaltaisia, laitahan linkkiä.


      • olen r
        Mover kirjoitti:

        Siis mitä!

        Onko se sitten siltä osin hyväksyttävää?!!

        Ei. Eli ole hyvä ja poistu.


      • Wallinin Jaska kirjoitti:

        MITÄ, väittävätkö somalit kaikkien olevan itsensä kaltaisia, laitahan linkkiä.

        Et taida oikeasti haluta keskustella?


      • olen r kirjoitti:

        Ei. Eli ole hyvä ja poistu.

        Siis miten "ei mikään" voi olla yleensä arvioitavissa?


      • ¢­­
        Mover kirjoitti:

        Ei! Tuohan on ihan pähkähullu ajatus!

        On ihan sama mitä ihmisen ulkoista piirrettä vihataan. Se on - aina - yhtä hedelmätöntä, äärimmäisen typerää ja epä-älyllistä.

        Antirasismi ei koodaa väriä ollenkaan - vaan värittömyyttä.

        mikä ihmeen ulkoinen piirre?

        Vain Mover 6 v ymmärtää rodun 'ulkoisena piirteenä'.


      • ¢­­
        Mover kirjoitti:

        Siis miten "ei mikään" voi olla yleensä arvioitavissa?

        juttusi ovat kuusivuotiaan tasoa.


      • olen r
        Mover kirjoitti:

        Siis miten "ei mikään" voi olla yleensä arvioitavissa?

        Ei sitä arvioidakaan ja nyt tiedät miksi. Lopeta siis vinkuminen.


      • Klaus
        Mover kirjoitti:

        Ei! Tuohan on ihan pähkähullu ajatus!

        On ihan sama mitä ihmisen ulkoista piirrettä vihataan. Se on - aina - yhtä hedelmätöntä, äärimmäisen typerää ja epä-älyllistä.

        Antirasismi ei koodaa väriä ollenkaan - vaan värittömyyttä.

        Värittömyyttä johon ei valkoinen väri kuulu, ruskeaa ja mustaa kyllä yllin kyllin. Valkoiset kansat pitää hävittää massamaahanmuutolla ja rotusekoittelulla, siitähän tässä "värittömyydestä" on kyse.


      • olen r kirjoitti:

        Ei sitä arvioidakaan ja nyt tiedät miksi. Lopeta siis vinkuminen.

        En tiedä - mutta niin ei liene tarkoitettukaan(!)


      • Klaus kirjoitti:

        Värittömyyttä johon ei valkoinen väri kuulu, ruskeaa ja mustaa kyllä yllin kyllin. Valkoiset kansat pitää hävittää massamaahanmuutolla ja rotusekoittelulla, siitähän tässä "värittömyydestä" on kyse.

        Sinä ihan oikeasti lähtisit värikartan kanssa raakkaamaan ihmisiä rajalle?


      • iso d
        Mover kirjoitti:

        Koska loiset ovat loisia.

        Miksi rasistit sanovat väärän todistuksen lähimmäisistään ja yleistävät kaikkien maahanmuuttajien olevan niitä?

        itse yleistät maahanmuuttajiksi maahantunkeutujat.

        somalit eivät ole maahanmuuttajia, eivät siirtolaisia eivätkä pakolaisia.

        suurin osa heistä on saavinpohjasontaa joka on tullut sosiaaliturvan perässä.

        hamu ei ole mamu.


      • iso d
        Mover kirjoitti:

        Ei! Tuohan on ihan pähkähullu ajatus!

        On ihan sama mitä ihmisen ulkoista piirrettä vihataan. Se on - aina - yhtä hedelmätöntä, äärimmäisen typerää ja epä-älyllistä.

        Antirasismi ei koodaa väriä ollenkaan - vaan värittömyyttä.

        somaleista tai vaikkapa manneista puhuttaessa ongelmana ei olekaan mitkään "ulkoiset piirteet"

        rikollisten vastustaminen ei ole rasismia.

        OK?


      • Wallinin mette
        Mover kirjoitti:

        Et taida oikeasti haluta keskustella?

        Ei juma..... ensin väität ja sitten kumoat, sekö on mielestäsi keskustelua.

        Parempi olisi keskustella, miten ne hirvittävät somaloisrasistit saadaan ymmärtämään, ettei niitä tarvita Suomessa, kun Virosta tulee varkaita ihan riittävästi.


      • Wallinin mette kirjoitti:

        Ei juma..... ensin väität ja sitten kumoat, sekö on mielestäsi keskustelua.

        Parempi olisi keskustella, miten ne hirvittävät somaloisrasistit saadaan ymmärtämään, ettei niitä tarvita Suomessa, kun Virosta tulee varkaita ihan riittävästi.

        En sanonut että somalit olisivat loisia - vaan että loiset ovat loisia.

        Somalit eivät ole loisia, he ovat ihmisiä, jotka saavat toimeentulonsa monesta lähteestä.

        Ok?


      • iso d kirjoitti:

        itse yleistät maahanmuuttajiksi maahantunkeutujat.

        somalit eivät ole maahanmuuttajia, eivät siirtolaisia eivätkä pakolaisia.

        suurin osa heistä on saavinpohjasontaa joka on tullut sosiaaliturvan perässä.

        hamu ei ole mamu.

        Kukaan ihminen ei tämän maan arvojen mukaan ole sontaa. Se, joka sitä väittää, puhuu omilla arvoillaan.


      • iso d
        Mover kirjoitti:

        Kukaan ihminen ei tämän maan arvojen mukaan ole sontaa. Se, joka sitä väittää, puhuu omilla arvoillaan.

        minun arvoillani rikolliset ihmisoikeuksien polkijat ovat sontaa.


      • iso d kirjoitti:

        minun arvoillani rikolliset ihmisoikeuksien polkijat ovat sontaa.

        Kiitos, uskon - ei tarvitse kirjoittaa asiaa enää kolmanteen kertaan(!)


      • iso d kirjoitti:

        somaleista tai vaikkapa manneista puhuttaessa ongelmana ei olekaan mitkään "ulkoiset piirteet"

        rikollisten vastustaminen ei ole rasismia.

        OK?

        Ei todellakaan ok!

        Unohdit taas tuon oikean yleistämisen jalon taidon!


      • olen rasismi
        Mover kirjoitti:

        En sanonut että somalit olisivat loisia - vaan että loiset ovat loisia.

        Somalit eivät ole loisia, he ovat ihmisiä, jotka saavat toimeentulonsa monesta lähteestä.

        Ok?

        Loinenkin saa toimeentulonsa monesta lähteestä, yleensä isäntäeliön vastentahtoisuudella.


      • iso d
        Mover kirjoitti:

        Kiitos, uskon - ei tarvitse kirjoittaa asiaa enää kolmanteen kertaan(!)

        hyvä että kerrankin olet samaa mieltä.


      • iso d
        Mover kirjoitti:

        Ei todellakaan ok!

        Unohdit taas tuon oikean yleistämisen jalon taidon!

        kerro meille mensaan kuulumattomille millaista on oikea tai väärä yleistäminen?

        saako silloin yleistää kun alentaa suomalaisia tai ylistää monikulttuurista autuutta?

        ja jos ei, niin miksi sitten syyllistyt edellämainittuihin säännönmukaisesti?


      • ¢..
        iso d kirjoitti:

        hyvä että kerrankin olet samaa mieltä.

        mistä nyt ollaan samaa mieltä?


      • ₡¢₵
        iso d kirjoitti:

        kerro meille mensaan kuulumattomille millaista on oikea tai väärä yleistäminen?

        saako silloin yleistää kun alentaa suomalaisia tai ylistää monikulttuurista autuutta?

        ja jos ei, niin miksi sitten syyllistyt edellämainittuihin säännönmukaisesti?

        minä tiedän tämän

        Esim somaleja yleistetään usein väärin, sanomalla niitä nee­kereiksi, vaikka ne on oikeasti murjaaneja. Ihan eri rotu siis kyseessä. Kysy vaikka Moverilta.


      • iso d kirjoitti:

        kerro meille mensaan kuulumattomille millaista on oikea tai väärä yleistäminen?

        saako silloin yleistää kun alentaa suomalaisia tai ylistää monikulttuurista autuutta?

        ja jos ei, niin miksi sitten syyllistyt edellämainittuihin säännönmukaisesti?

        Huh huh. Se on aika pitkä juttu.

        Lähdetään vaikka siitä, että saat kehua kansanryhmää, mutta et haukkua sitä.

        En kuulu Mensaan.


      • olen rasisti
        Mover kirjoitti:

        Huh huh. Se on aika pitkä juttu.

        Lähdetään vaikka siitä, että saat kehua kansanryhmää, mutta et haukkua sitä.

        En kuulu Mensaan.

        Aha. Valkoihoiset ovat muita älykkäämpiä ja parempia.


      • olen rasisti kirjoitti:

        Aha. Valkoihoiset ovat muita älykkäämpiä ja parempia.

        Olipa surkea johtopäätös!


      • olen r
        Mover kirjoitti:

        Olipa surkea johtopäätös!

        Väärä kansanryhmä?


      • iso d
        ¢.. kirjoitti:

        mistä nyt ollaan samaa mieltä?

        kysy moverilta, niin ehkä vastausta ei sensuroida.


      • ¢..
        iso d kirjoitti:

        kysy moverilta, niin ehkä vastausta ei sensuroida.

        ei se ole vastannut edellisiinkään kysymyksiin.


      • olen r kirjoitti:

        Väärä kansanryhmä?

        Ei kun väärä johtopäätös.


      • olen r
        Mover kirjoitti:

        Ei kun väärä johtopäätös.

        Ei ollut kyse johtopäätöksistä, vaan kansanryhmän positiivisesta yleistämisestä.


      • höppötihöps
        Mover kirjoitti:

        Huh huh. Se on aika pitkä juttu.

        Lähdetään vaikka siitä, että saat kehua kansanryhmää, mutta et haukkua sitä.

        En kuulu Mensaan.

        Kuka näin on päättänyt, ja millä valtuuksilla? Sinä et tätä päätä.
        Paina se pieneen mieleesi.
        Julkeaa nilkkimäistä kaksoisstandardien pystyttelyä. Phyi!!!

        Kehuminen kun voi olla yhtä perätöntä, kuin haukkuminen.
        Ja etenkin: kehuminen(ja haukkuminen) VAATII referenssin, eli jonkinlaisen vertailukohdan. Kun nyt on kyseessä kansanryhmä, niin tämä vertautuu luonnollisesti toisiin kansanryhmiin.

        Kehuttaessa kansanryhmää (ehkäpä jopa perusteetta) ei mitenkään voida välttyä siltä implikaatiolta, että tämä ryhmä on jotenkin tässäsuhteessa parempi kuin joku muu.
        Jos kehuttava ja referenssi olisivat yhtä hyviä, niin kehuminen olisi turhaa, sillä mitään mainitsemisen arvoista, erikoista piirrettä ei löytyisi.
        Ei olisi kehuttavaa.

        Esimerkki:
        "Suomen somalit ovat iloista sakkia, he rupattelevat mukavia, ja hymyilevät kovasti."

        Tämä pähkähullu lause antaa rivienvälistä ymmärtää, etteivät jotkut muut, esim. kantikset ole niin ilosia.
        Kivaihanakiltti -yleistys sisältää kielletynkamalan -yleistyksen kylkiäisenä.

        Tässä hyysäreiden kaksinaamaisessa yleistyshommassa on aivan selvä ongelma, jota he eivät suostu näkemään:
        MITKÄÄN yleistykset eivät pidä yksilötasolla 100% paikkaansa.
        Ja mitenkäs se menikään: ollakseen fakta, asian on oltava sitä JOKA KERTA!

        Rehtinä ja reiluna rasistina, joudun ehdottamaan, että:

        MITÄ JOS LOPETETTAISIIN K-A-I-K-E-N-L-A-I-N-E-N YLEISTÄMINEN!!! HYVÄSSÄ JA PAHASSA!!! Otettaisiin yksilöt yksilöinä.

        Olisiko paha?

        Palstan hyysäriämmiltä(arvaatte ketä tarkoitan) lienee liikoja vaadittu, mutta jos edes joku muu...


      • iso d
        ¢.. kirjoitti:

        ei se ole vastannut edellisiinkään kysymyksiin.

        kyllä sieltä joku vuodatus tulee, vaikkei sillä itse kysymyksen kanssa mitään tekemistä olisikaan...


      • olen r kirjoitti:

        Ei ollut kyse johtopäätöksistä, vaan kansanryhmän positiivisesta yleistämisestä.

        Kyse on rasismista.


      • olen rasismi kirjoitti:

        Loinenkin saa toimeentulonsa monesta lähteestä, yleensä isäntäeliön vastentahtoisuudella.

        Oletko sinä loinen?


      • ¢­­
        iso d kirjoitti:

        kyllä sieltä joku vuodatus tulee, vaikkei sillä itse kysymyksen kanssa mitään tekemistä olisikaan...

        Mover on pelkkä propagandapaskan levittäjä ja asiaton trolli. Keskustelut kuusivuotiaan nee­kerin tasoa.


      • suomi suomalaisille

        hyysäreille ja ym.asian harrastajille, lukekaa tarja toivosen kirja kehitysyhteistyöstä ja katsokaa addio africa....
        niinettä löytyykö yhtäläisyyksiä ns.rasismin alkuperästä......täh


      • Lapsellinen hellyys

        Ihan kiva video, mutta kaikkien olisi hyvä tietää, että emme elä paratiisissa missä kaikki on niin kaunista ja ihanaa, kukaan ei kiusaa ketään.

        Silmälasit, ylipaino, mielenterveysongelma, alkoholistiperhe, ulkoinen rujous, puhevika ja vaikki mikä. Syitä kiusaamiseen on lähes rajattomasti. Ihonväri on vain yksi niistä, eikä edes läheskään kaikkein pahin.. Kuka tekisi vastaavan videon kaikista muistakin syistä miksi ihminen joutuu kiusatuksi?


      • ₵₡¢₵₰­˞
        Lapsellinen hellyys kirjoitti:

        Ihan kiva video, mutta kaikkien olisi hyvä tietää, että emme elä paratiisissa missä kaikki on niin kaunista ja ihanaa, kukaan ei kiusaa ketään.

        Silmälasit, ylipaino, mielenterveysongelma, alkoholistiperhe, ulkoinen rujous, puhevika ja vaikki mikä. Syitä kiusaamiseen on lähes rajattomasti. Ihonväri on vain yksi niistä, eikä edes läheskään kaikkein pahin.. Kuka tekisi vastaavan videon kaikista muistakin syistä miksi ihminen joutuu kiusatuksi?

        onko videoo, missä
        muslimi nus­sii kuollutta 8 v vaimoaan?


      • HC-kamaa
        ₵₡¢₵₰­˞ kirjoitti:

        onko videoo, missä
        muslimi nus­sii kuollutta 8 v vaimoaan?

        Mistähän sulle keksittäis oikein hyviä videoita?

        http://www.youtube.com/watch?v=4HUo7iopZ8g

        Tää on aika kovaa kamaa. Suosittelen katsomaan sitä päivänvalossa, muuten itse pääpiru tulee ja noutaa...


      • Klaus
        Lapsellinen hellyys kirjoitti:

        Ihan kiva video, mutta kaikkien olisi hyvä tietää, että emme elä paratiisissa missä kaikki on niin kaunista ja ihanaa, kukaan ei kiusaa ketään.

        Silmälasit, ylipaino, mielenterveysongelma, alkoholistiperhe, ulkoinen rujous, puhevika ja vaikki mikä. Syitä kiusaamiseen on lähes rajattomasti. Ihonväri on vain yksi niistä, eikä edes läheskään kaikkein pahin.. Kuka tekisi vastaavan videon kaikista muistakin syistä miksi ihminen joutuu kiusatuksi?

        Kiusaajan motiivi ei ole välttämättä ihonväri vaan kiusaajat ovat yleensä mulkkuja, jotka sanovat mitä tahansa jonka kuvittelevat ärsyttävän uhria. Ja ei ole hankala päätellä, mitä sanaa kiusaaja käyttää mustasta, jos tämä haluaa häntä ärsyttää.

        Eikä se tee kiusaajasta rasistia, kiusaajat ovat ärsyttäjiä, sadisteja. Minäkin voin käyttää neegeri sanaa ja eikä se tee minusta rasistia. Rasismi on ihan jotain muuta kuin loukkauksien viljelyä. Oikea rasismi on oikeasti harvinaista, mutta somalihan näkee sitä joka paikassa, koska hänet on koulutettu medioiden toimesta vetoamaan rasismiin aina kun tämä tuntee mielipahaa tai pettymyksiä.


      • Klaus kirjoitti:

        Kiusaajan motiivi ei ole välttämättä ihonväri vaan kiusaajat ovat yleensä mulkkuja, jotka sanovat mitä tahansa jonka kuvittelevat ärsyttävän uhria. Ja ei ole hankala päätellä, mitä sanaa kiusaaja käyttää mustasta, jos tämä haluaa häntä ärsyttää.

        Eikä se tee kiusaajasta rasistia, kiusaajat ovat ärsyttäjiä, sadisteja. Minäkin voin käyttää neegeri sanaa ja eikä se tee minusta rasistia. Rasismi on ihan jotain muuta kuin loukkauksien viljelyä. Oikea rasismi on oikeasti harvinaista, mutta somalihan näkee sitä joka paikassa, koska hänet on koulutettu medioiden toimesta vetoamaan rasismiin aina kun tämä tuntee mielipahaa tai pettymyksiä.

        Mitä, Klaus, on oikea rasismi?


      • ¢­­
        Mover kirjoitti:

        Mitä, Klaus, on oikea rasismi?

        tuskin sinä sitä ymmärtäisit, vaikka rautalangasta malli väännettäisi.


      • mulggujen mulggu
        Klaus kirjoitti:

        Kiusaajan motiivi ei ole välttämättä ihonväri vaan kiusaajat ovat yleensä mulkkuja, jotka sanovat mitä tahansa jonka kuvittelevat ärsyttävän uhria. Ja ei ole hankala päätellä, mitä sanaa kiusaaja käyttää mustasta, jos tämä haluaa häntä ärsyttää.

        Eikä se tee kiusaajasta rasistia, kiusaajat ovat ärsyttäjiä, sadisteja. Minäkin voin käyttää neegeri sanaa ja eikä se tee minusta rasistia. Rasismi on ihan jotain muuta kuin loukkauksien viljelyä. Oikea rasismi on oikeasti harvinaista, mutta somalihan näkee sitä joka paikassa, koska hänet on koulutettu medioiden toimesta vetoamaan rasismiin aina kun tämä tuntee mielipahaa tai pettymyksiä.

        Työni puolesta aikoinani huomasin miten tätä rasismikorttia heiluttelivat jo 10-vuotiaatkin. Nauratti lähinnä koko juttu. Ihonvärin tummuus koskee noin 2 miljardia ihmistä, niin miksi sen nyt ottaisi niin henkilökohtaisesti. On paljon henkilökohtaisempiakin, persoonaan meneviä syitä kiusata toista ihmistä. Ihonvärihän ei ole mikään sairaus tai vamma. Tummaihoinenkin voi olla hyvin kaunis ihminen. Voisin vaikka ottaa sellaisen vaimokseni. Kaikkein mieluisin olisi intiaaninainen pronssinruskealla iholla ja kiiltävällä tummalla tukalla. Nam!

        Mulgut on mulgguja, oli ne sitten minkä värisiä tahansa. Olen havainnut, että mm. aasialaiset ihmiset eivät ole niin pahoja mulgguja kuin muut ihmiset. Heidän seurassaan on jotenkin helppo olla. Tositen kiusaaminenhan on laumakäyttäytymistä, ja pahin kiusaaja on aina sen lauman johtaja eli päämulggu. Toiset hännystelevät häntä yrittämällä olla yhtä mulgguja itsekin.


      • ¢­­
        mulggujen mulggu kirjoitti:

        Työni puolesta aikoinani huomasin miten tätä rasismikorttia heiluttelivat jo 10-vuotiaatkin. Nauratti lähinnä koko juttu. Ihonvärin tummuus koskee noin 2 miljardia ihmistä, niin miksi sen nyt ottaisi niin henkilökohtaisesti. On paljon henkilökohtaisempiakin, persoonaan meneviä syitä kiusata toista ihmistä. Ihonvärihän ei ole mikään sairaus tai vamma. Tummaihoinenkin voi olla hyvin kaunis ihminen. Voisin vaikka ottaa sellaisen vaimokseni. Kaikkein mieluisin olisi intiaaninainen pronssinruskealla iholla ja kiiltävällä tummalla tukalla. Nam!

        Mulgut on mulgguja, oli ne sitten minkä värisiä tahansa. Olen havainnut, että mm. aasialaiset ihmiset eivät ole niin pahoja mulgguja kuin muut ihmiset. Heidän seurassaan on jotenkin helppo olla. Tositen kiusaaminenhan on laumakäyttäytymistä, ja pahin kiusaaja on aina sen lauman johtaja eli päämulggu. Toiset hännystelevät häntä yrittämällä olla yhtä mulgguja itsekin.

        aivan loistava kommentti sinulta mulggujen mulggu.

        Itse en näe rasismia kiusaamisena. Esim somalit, jokka tulee tänne syömään suomalaisen ruokakupista ja raiskaamaan napapaitatytöt. Varmaan ne myös haukkuu meitä rasisteiksi, kuten Mover, mutta ei sekään varsinaisesti kiusaamista minusta ole. Sairaus se kuitenkin on, siis kiusaaminen. Rasismi on kitkaa eri rotujen välillä, johtui se sitten kulttuurista, uskonnosta, älykkyyseroista tai mistä tahansa.


      • suomi suomalaisille
        Mover kirjoitti:

        Mitä, Klaus, on oikea rasismi?

        niinse vaan on että mower ei ändöstä näitä tinksejä,oudot hedelmät puun oksilla on melko lähellä sitä itseään ...jeeskö


      • suomi suomalaisille kirjoitti:

        niinse vaan on että mower ei ändöstä näitä tinksejä,oudot hedelmät puun oksilla on melko lähellä sitä itseään ...jeeskö

        On hyvin tärkeää tietää, mikä arkipäivässä on toimintaa, jonka päätepiste on puiden oudot hedelmät.


      • mulggujen mulggu kirjoitti:

        Työni puolesta aikoinani huomasin miten tätä rasismikorttia heiluttelivat jo 10-vuotiaatkin. Nauratti lähinnä koko juttu. Ihonvärin tummuus koskee noin 2 miljardia ihmistä, niin miksi sen nyt ottaisi niin henkilökohtaisesti. On paljon henkilökohtaisempiakin, persoonaan meneviä syitä kiusata toista ihmistä. Ihonvärihän ei ole mikään sairaus tai vamma. Tummaihoinenkin voi olla hyvin kaunis ihminen. Voisin vaikka ottaa sellaisen vaimokseni. Kaikkein mieluisin olisi intiaaninainen pronssinruskealla iholla ja kiiltävällä tummalla tukalla. Nam!

        Mulgut on mulgguja, oli ne sitten minkä värisiä tahansa. Olen havainnut, että mm. aasialaiset ihmiset eivät ole niin pahoja mulgguja kuin muut ihmiset. Heidän seurassaan on jotenkin helppo olla. Tositen kiusaaminenhan on laumakäyttäytymistä, ja pahin kiusaaja on aina sen lauman johtaja eli päämulggu. Toiset hännystelevät häntä yrittämällä olla yhtä mulgguja itsekin.

        Olet ihan oikeassa siinä, että rasistisuus ei ole ensisijainen kannanotto uhrin henkilö kohtaan. Itse asiassa se kertoo henkilökohtaisella tasolla vain tuottajastaan.


      • ¢­­ kirjoitti:

        aivan loistava kommentti sinulta mulggujen mulggu.

        Itse en näe rasismia kiusaamisena. Esim somalit, jokka tulee tänne syömään suomalaisen ruokakupista ja raiskaamaan napapaitatytöt. Varmaan ne myös haukkuu meitä rasisteiksi, kuten Mover, mutta ei sekään varsinaisesti kiusaamista minusta ole. Sairaus se kuitenkin on, siis kiusaaminen. Rasismi on kitkaa eri rotujen välillä, johtui se sitten kulttuurista, uskonnosta, älykkyyseroista tai mistä tahansa.

        Tuota em. nimimerkki ei sanonut!

        Hän sanoi - kiusaamisesta ylimalkaan - että "mulgut ovat mulgguja".

        Sinulla on jatkuvasti tuo ristiriita: Kannatat avoimesti rasistisuutta, mutt loukkaannut jos sinua sanotaan rasistiksi. Se on ihan hassua.

        "Rasismi on kitkaa eri rotujen välillä, johtui se sitten kulttuurista, uskonnosta, älykkyyseroista tai mistä tahansa."

        Ole varmaan oikeassa. Mikä sinun kohdallasi on syynä siihen?


      • iso d
        Mover kirjoitti:

        Olet ihan oikeassa siinä, että rasistisuus ei ole ensisijainen kannanotto uhrin henkilö kohtaan. Itse asiassa se kertoo henkilökohtaisella tasolla vain tuottajastaan.

        kumma juttu kun vastustaa epäoikeudenmukaisuutta ja syrjintää, ja kannattaa tasa-arvoa niin se onkin muffen mielestä rasismia?

        se kuuluisa kaksoisstandardi.


      • ¢..
        Mover kirjoitti:

        Tuota em. nimimerkki ei sanonut!

        Hän sanoi - kiusaamisesta ylimalkaan - että "mulgut ovat mulgguja".

        Sinulla on jatkuvasti tuo ristiriita: Kannatat avoimesti rasistisuutta, mutt loukkaannut jos sinua sanotaan rasistiksi. Se on ihan hassua.

        "Rasismi on kitkaa eri rotujen välillä, johtui se sitten kulttuurista, uskonnosta, älykkyyseroista tai mistä tahansa."

        Ole varmaan oikeassa. Mikä sinun kohdallasi on syynä siihen?

        mistä olet saanut päähäsi että olen rasisti?

        ai niin sinähän näet rasisteja joka paikassa kun syöt niitä huumekasveja.


      • suomi suomalaisille
        Mover kirjoitti:

        On hyvin tärkeää tietää, mikä arkipäivässä on toimintaa, jonka päätepiste on puiden oudot hedelmät.

        juopuneiden möläytykset kadulla ja kapakoissa eivät ole toimintaa joka johtaa outoihin hedelmiin.
        muukalaisten maahantuonti on.


      • ₡¢₵₰­˞
        HC-kamaa kirjoitti:

        Mistähän sulle keksittäis oikein hyviä videoita?

        http://www.youtube.com/watch?v=4HUo7iopZ8g

        Tää on aika kovaa kamaa. Suosittelen katsomaan sitä päivänvalossa, muuten itse pääpiru tulee ja noutaa...

        sulla on nuppi sekasin aika pahasti.
        Tuo filmihän oli ihan per­seestä(!) OK

        ­http://www.youtube.com/watch?v=on0bAfbLALQ

        z
        z
        z

        tää linuksi (Ubuntu) on paljon älykkäämpi kuin wintous. Esim kun hiirellä maalaa jonkun txt, niin sitä ei tarvitse sen lisäksi enää kopioida muistiin ctrl/c, vaan voi pastata sen muualle samantien. Voi tietenkin painaa sen Ctrl/c jos ei usko, mutta se on ihan turhaa.


      • ­¢­
        ₡¢₵₰­˞ kirjoitti:

        sulla on nuppi sekasin aika pahasti.
        Tuo filmihän oli ihan per­seestä(!) OK

        ­http://www.youtube.com/watch?v=on0bAfbLALQ

        z
        z
        z

        tää linuksi (Ubuntu) on paljon älykkäämpi kuin wintous. Esim kun hiirellä maalaa jonkun txt, niin sitä ei tarvitse sen lisäksi enää kopioida muistiin ctrl/c, vaan voi pastata sen muualle samantien. Voi tietenkin painaa sen Ctrl/c jos ei usko, mutta se on ihan turhaa.

        http://www.youtube.com/watch?v=on0bAfbLALQ


      • ­¢­

      • ₡¢₵
        suomi suomalaisille kirjoitti:

        juopuneiden möläytykset kadulla ja kapakoissa eivät ole toimintaa joka johtaa outoihin hedelmiin.
        muukalaisten maahantuonti on.

        onko ananas hetelmä vai puu? Se onkin jo vaikeampi kysymys.


      • suomi suomalaisille kirjoitti:

        juopuneiden möläytykset kadulla ja kapakoissa eivät ole toimintaa joka johtaa outoihin hedelmiin.
        muukalaisten maahantuonti on.

        Ei se käytännössä johda - mutta edustaa samaa ajattelua.

        Ja kaiken sellaisen pitää johtaa möläyttäjien ruotuun laittamisen - mieluummin fiksumpien kaverien toimesta.


      • ₡¢₵ kirjoitti:

        onko ananas hetelmä vai puu? Se onkin jo vaikeampi kysymys.

        No ei vaikea - mutta kummallinen.

        Oletko sinä elin vai ihminen.


      • Tuli jo!
        ₡¢₵₰­˞ kirjoitti:

        sulla on nuppi sekasin aika pahasti.
        Tuo filmihän oli ihan per­seestä(!) OK

        ­http://www.youtube.com/watch?v=on0bAfbLALQ

        z
        z
        z

        tää linuksi (Ubuntu) on paljon älykkäämpi kuin wintous. Esim kun hiirellä maalaa jonkun txt, niin sitä ei tarvitse sen lisäksi enää kopioida muistiin ctrl/c, vaan voi pastata sen muualle samantien. Voi tietenkin painaa sen Ctrl/c jos ei usko, mutta se on ihan turhaa.

        Vai ei sulle hermannit pellet kelvannu!

        Pannaan sitten sulle klassikko mistä tykkäät!

        https://www.youtube.com/watch?v=RidNDGcM3fk

        Sama kiva tunnelma kun tätä palstaa lukiessa.


      • ­¢­
        Mover kirjoitti:

        No ei vaikea - mutta kummallinen.

        Oletko sinä elin vai ihminen.

        meinaatko että jalaton ihminen ei ole ihminen.


      • ­¢­ kirjoitti:

        meinaatko että jalaton ihminen ei ole ihminen.

        En ryhdy keskustelemaan aiheesta, koska en tämänhetkisillä keinoillani ole kykenevä tavoittamaan logiikkaasi - ja tuskin on alan tieteellinen eliittikään.


      • ¢..
        Mover kirjoitti:

        En ryhdy keskustelemaan aiheesta, koska en tämänhetkisillä keinoillani ole kykenevä tavoittamaan logiikkaasi - ja tuskin on alan tieteellinen eliittikään.

        itse höpiset päätepisteestä ja puiden oudoista hedelmistä. ei minkäänlaista logiikkaa.


      • ¢.. kirjoitti:

        itse höpiset päätepisteestä ja puiden oudoista hedelmistä. ei minkäänlaista logiikkaa.

        Siitä en höpissyt minä - vaan ss viittasi vanhaan lauluun.


      • suomi suomalaisille
        Mover kirjoitti:

        Ei se käytännössä johda - mutta edustaa samaa ajattelua.

        Ja kaiken sellaisen pitää johtaa möläyttäjien ruotuun laittamisen - mieluummin fiksumpien kaverien toimesta.

        jaaettä suomalaisia suomessa pitäisi laittaa ruotuun maahantuotuja muukalaisia varten.
        kyllä sevaan on niin että maassa maan tavalla,se koskee myös suomalaisia jotka menevät ulkomaille,usko pois,on meinaan kokemusta.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      248
      2188
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1856
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1545
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      110
      1270
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1160
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1125
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1054
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      980
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe