Onko kellään pidempi aikaista kokemusta hampaiden kookosöljy hoidosta?
http://www.fineli.fi/food.php?foodid=552&lang=fi
Surffailin ja luin jossain että ihailemani naisnäyttelijä hoitaa hampaitaan kookosöljyllä, ei valkaisevilla hammastahnoilla, eikä todella aio laitattaa kuoria...
Kävin Tokmannilla ja siellä oli myynnissä 400g Kookosöljy purkki 9,9 € ostin sen ja nyt olen pureskellut ja purskutellut neljättä päivää.
Minulle nuo valkaisevat hammastahnat, saavat aikaan hampaiden vihlonnan. Jo ensimmäinen kookosöljyn pureskelu rauhoitti hampaiden pinnat.
Sitten hain ihan tuolla nimellä kaikea mitä löysin..
Kehoitetaan käytämään hammaspesun jälkeen, eikä sillä saa korvata hampaiden pesua.
Olen käyttänyt hammastikkuja välien siivoamisessa, hammaslankalla en ole koskaan onnistunut.
Sitten olen pureskellut n. 1 tl kookosöljyä, kun se on muutunut ohueksi olen purskutellut ja kurlannut. Nyt on jopa hammashoitajaa tarvinnut plakki ruskea ienraja valkoinen.
Kookosöljy on metkaa, kun sen sylkee pois suusta, hetken perästä se kovettuu, joten en sylje sitä viemäriin. Syljen kertakäyttöpahvimukeihin joissa heitä biojätteisiin. Taitaisi tukkia viemäristön kuten kinkkurasva jouluna..
Jossain väitettiin kookoksen poistavan hampaista jopa niitä bakteereita, jotka aikaan saavat sydänkohtaukset?
Aijon nyt purskutella pureskella tuon purkillisen, aikana muutama viikko ja sitten katsoa kiilteen kuntoa..
Kookosrasva on 91,3 g / 100 g tyydyttynyttä rasvaa, joten sitä ei ole syytä niellä. Lisäksi siihen pureskelussa ja purskuttelussa tartuu kertyy juuri ne bakteerit, jotka pitää poistaa elimistöstä, ei todella niellä.
Olisi kiva kuulla, onko kellään kokemusta asiasta?
Valkoiset hampaat?
3
569
Vastaukset
- lisäys muistin nimen
Tuo näyttelijä on Gwyneth Paltrow'll http://pad.mymovies.it/cinemanews/2011/70780/cover1300_imm.jpg
- terveys tarkkailussa
Vielä mainitsen , että aamuisin suu on puhtaan tuntuinen ja raikas tuoksultaan kun olen viimeisenä pureskellut/purskutellut kookosöljyä.
Minulla oli vuosia sitten työkaveri joka rakasti kookosleivonnaisia. Hänellä oli pehe jolle leipoi aivan säänöllisesti kahvi ja tee leivonnaiset. Hän laitto jopa korvapuusteihin kookosta massana sokerin ja rasvan kanssa kanilisokerin sijaan. Hän käytti kaikkiin leivonnaisiin mantelin sijaan kookosta, todella hyvää oli kookostoccapiirakka. Hän "rakasti" kookosta naisen kolestroli on 8,7 > ja se paha oli muistaakseni n. 5.
Jos käytätte kookosöljyä, älkää nielkö sitä sylkekää tarkkaan pois useampaan kertaan... - kokenut tietää
Kysyin aikoinaan hammaslääkeriltä miten hampaat saisi valkoisemmiksi.
Poikani oli kehoittanut minua hymyilemään suu kiinni, koska hampaani ovat kamalat.
Hammaslääkäri sanoi keltaisten hampaiden olevan tulosta tupakoinnista. Tummuvat hampaat, etenkin ikäkkäillä, johtuu luun tummumisesta. Luun tummimiseen on syinä; verenkierron heikkeneminen, kahvi, tee ja monet värjäävät ruoka-aineet.
Ehkä juuri siksi, tärkein mukkaan otettava minne vain, on hammasharja ja tahna, kun syöt saat pestyä hampaasi HETI.
En tupakoi, olen iäkäs, lisäksi hampaani eivät ole saaneet oikomishoitoa pääisin niiden kanssa ennätysten kirjaa sikinsokin vääntyneet ja kääntyneet.
http://bocca.fi/ löysin tuollaisen sivuston. Mutta aion ainakin kuukauden nyt käytää kookosöljyä ja sitten arvioida tulokset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332