Miksi tyytyä oman maan sinkkuihin?

ent.ätmi nyk. panomi

Meinaan, että mikä sääntö sellainen on, että maapallolle on tehty imäginäärisiä, arbiträärejä ja mielivaltaisia rajoja, joiden sisältä miehet valitsevat naaraat ja naaraat miehet - ts. vain omasta maastaan?

Eikö olisi aika ajatella vähän /"Out of the box/" ?? Valikoima laajenee ja suhde on mielenkiintoisempi !! Evoluutiokin vastustaa liian läheltä naintia.

12

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksipäs ei

      Kyllä mulle kelpais erimaalainen pirkko.

    • 15+4

      Ei sellaista sääntöä olekaan, kuin joissain takapajuisissa (suomalaisten ätminkäisten ihailemissa) muslimikulttuureissa ja tietysti Pohjois-Koreassa. Muuten pallo on vapaa, s'il vous plaît.

    • Niin, kyllähän se ns. valikoima laajenee merkittävästi isommaksi jos lähdetään muille maille. Se on tullu huomattua kun tulee pyörittyä kansainvälisillä sivuilla, niin monia monia hyviä näkyy muuallakin. Itseasiassa suomessa on tosi vähän treffisivuilla sellaisia jotka on oikeesti kiinnostavia...

    • 12+6

      Kokeilin jo ja rahat vaan meni matkustellessa ja en saanut silti naista kuin vähäksi aikaa.

    • Dille mikä dille

      Holy jeesus and mother of christ! What a newflash!

      Ihanko itse keksit tuon äsken että naisia vois hakea maamme rajojen ulkopuoleltakin?

    • En usko että hirveän monikaan varsinkaan enää nykyisin ajattelee että kumppanin olisi pakko olla kotoisin vain omasta maasta. Mulle esimerkiksi kelpaisi mistä tahansa länsimaasta kotoisin oleva mies, samoin Australiasta tai Uudesta-Seelannista. Argentiinalainenkin olisi juuri ja juuri siinä rajalla, jos olisi todella länsimaistunut varmaan menisi (ja monella argentinolla on vielä upeat siniset silmät :) ).

      Mutta sanopa missä niitä ulkomaalaisia omassa maasaan tavata? Tarkoitan tälläisessä tapauksessa, jos haluaa länsimaisen puolison? Kyllähän mä sen tiedän, missä afrikkalaisia tavata jos sattuisivat kiinnostamaan. Matkailen kyllä suht paljon, mutta harvemmin lomalla ketään tapaa eikä sellaisessa olisi järkeä, kun joutuisi lähes heti tapaamisen jälkeen kaukosuhteeseen.

      Koska en tieten tahtoen ole juuri ulkomaalaista etsimässäkään, vaan mulle tosiaan kaikki länsimaiset ovat samalla viivalla, niin ei sitä varta vasten tule sen takia millään ulkomaalaisen puolison hakufoorumeilla pyörittyä.

    • Tutustuminen on ensimmäinen ongelma, tapaileminen toinen. Kirjoittelen parhaillaan ulkomaalaisen (länsimaisen) miehen kanssa (tutustuimme eräällä keskustelupalstalla joka liittyy yhteiseen mielenkiinnon kohteeseemme) ja molemmin puolin on selkeästi kiinnostusta toiseen, mutta kuka jaksaa ylläpitää pelkkää kirjoittelua kuukausikaupalla? Minä en pysty irtautumaan ennen kesälomia työstäni edes pitkäksi viikonlopuksi, koska olen jo joutunut pyytämään vapaata yhden ulkomaanmatkan takia. Kesälomalla puolestaan teen pitkän ja aika kalliiksi tulevan reissun ihan eri suuntaan kuin missä ko. mies asuu. Hänen työtilanteensa ei ole yhtään joustavampi. Ja entä jos tällainen kohtaaminen osoittaisi, että "natsaa"; ei minulla tulevaisuudessakaan olisi mahdollisuuksia käydä hänen luonaan edes joka toinen kuukausi, saati kuukausittain.

      • Tuttu juttu, mullakin on ollut nyt yli vuoden ajan Skypessä eräs hollantilainen mies. Aluksi juteltiin todella paljon mm. arvomaailmasta ja vastaavasta, ja ehdotti että jos kävisin Hollannissa voisin tavata hänet samalla. Totesin, että jossain julkisella paikalla sitten eikä niin että majoittuisin saman tien hänen kotiinsa. No, juttelua jatkettiin aina silloin tällöin, mutta lopulta se harveni siten että silloin tällöin saatettiin pari sanaa vaihtaa muttei enää sen kummempaa, eikä varsinkaan siitä että joskus tavattaisiinkin. Sitten syksyllä tapasin tokan eksäni ja Skypeilyt jäivät jo senkin takia. Nyt taas yhtäkkiä pitkästä aikaa tossa pari päivää sitten tuli Skypetettyä taas kunnolla ja pitkään eri asioista. Mainitsipa senkin, että haluaisi käydä Skandinaviassa ja kyseli vähän lomistani sekä siitä olenko harkinnut hakevani töitä syksyllä ulkomailta (nykyinen työni siis on väliaikainen ja aion hakea muualle).

        Ei tuollaiseen kuitenkaan voi kovin vakavasti tässä vaiheessa suhtautua ja aivan kuten viestissäsi totesit, "mutta kuka jaksaa ylläpitää pelkkää kirjoittelua kuukausikaupalla?" Itse olen jaksanut pitää tyypin Skypessä näinkin pitkään siksi, koska olen sosiaalinen ihminen eikä tuttavia tai kavereita voi olla koskaan liikaa. Toki jos hän oikeasti jaksaisi sen tapaamisen järjestämiseen aikaansa vaivata, niin kiinnostaisi tietysti nähdä kokonaisvaltaisestikin mitä siitä voisi tulla vai voisiko mitään. Mutta pakko myöntää, etten kyllä oikein usko kaukosuhteisiinkaan. Aika pian sitä pitäisi sellaisessa tapauksessa toisen maahan muuttaa (mielestäni kuitenkin siinä tapauksessa olisi parempi kuitenkin asua ensin omassa vuokrakämpässä, en oikein usko liian pikaiseen yhteenmuuttoonkaan) että sellainen voisi toimia.

        Ylipäänsä muutenkaan ei koskaan voi tietää ennen ekaa tapaamista, kuka siellä toisessa päässä oikeasti on. Siksi en kovin herkästi ihastukaan pelkän Skypettelyn kautta jonkun netissä tavatun kanssa. Pitää sitä ensin nähdä livenäkin ainakin kerran ja luoda edes jonkinmoinen ensivaikutelma.


    • sdbf

      Yleensä naiset ns kehittyneissä maissa eivät ole kovin kiinnostuneita muista kuin oman maalaisistaan miehistä, suomalaiset ämmät ovat tässä suhteessa poikkeus.

    • heikot hanget

      Kuka ulkomaalainen nainen muka kiinnostuis juopoista ja väkivaltaisista suomi miehistä?

    • firebirdfeenix

      Mikä ihmeen sääntö? Ei ole, ei tule sellaista.

    • taustailija

      Tiedän muutaman pariskunnan jotka ovat naimisissa thaimaalaisen kanssa. Yksi näistä tytöistä on todella kova tekemään töitä. On opetellut sujuvan suomenkielen ja ei juurikaan lomia pitele. Hänen ystävät sen sijaan ihmettelevät miksi tyttö tekee töitä kun eihän suomessa tarvitse tehdä töitä kun täällä saa rahaa muutenkin.

      Nämä työttömät tehtailevat lapsia ja parveilee keskenään. Lapset ei opi kieltä ja koska heidän kulttuurissaan lapset hoidetaan kotona, päivähoitoa ei suosita. Eipä siinä sinänsä mitään, mutta lapset ei osaa sanoa suomeksi mitään. Puhuu thaita ja muutaman lauseen englantia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3174
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      117
      1839
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      91
      1396
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      194
      1278
    5. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      28
      1040
    6. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1033
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      95
      995
    8. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      45
      975
    9. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      970
    10. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      952
    Aihe