PIRKKO JALOVAARA 2

Voi teitä raasuja

36

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirkko Jalovaara on aidosti uskossa oleva rukouksen ihminen. Niilo Yli-Vainotakaan ei tarvitse mustamaalata. Hänen saarnansa muuttuivat radikaalisti vaikean sairauden jälkeen - niistä voi aistia sen rakkauden hedelmän, minkä Jumala oli saanut kypsyttää hänessä kaiken vaikeuden keskellä. Morris Cerulloa en tunne kovin hyvin, joten katson viisaammaksi olla häntäkään mustanmaalamatta, etten vahingossakaan antaisi väärää todistusta Jumalan palvelijasta.

Sananjulistaja voi tehdä virheitä, mutta Jumala voi muuttaa kenet tahansa sananjulistajan. Kannattaa olla hyvin varovainen langetettaessa tuomion sanoja heidän ylleen.

• Sen kun muistaa

Raha on näille "parantajille" kaiken a ja o. Kukaan ei ole koskaan parantunut heidän kauttaan.

• Olkoot se sinun mielipiteesi. Jumala toimii edelleen ja sairaita paranee - olen nähnyt sen.

• Naurettavaa höpinää
        uusi.luomus kirjoitti:

Olkoot se sinun mielipiteesi. Jumala toimii edelleen ja sairaita paranee - olen nähnyt sen.

Sairaita paranee vaikkei uskokaan jumalaan. Uskovaiset ei parane yhtään sen paremmin kuin ateistitkaan.

• Naurettavaa höpinää kirjoitti:

Sairaita paranee vaikkei uskokaan jumalaan. Uskovaiset ei parane yhtään sen paremmin kuin ateistitkaan.

Ateisti tai ei-uskova voi parantua aivan yhtälailla. Tällaista on tapahtunutkin. Ei-uskova henkilö on parantunut yliluonnollisesti, kun hänen puolestaan on rukoiltu, vaikka hän ei ole itse uskonut parantuvansa.

Jopa hevonenkin on parantunut, kun sen puolesta on rukoiltu :)

• Voi raukkaa
        uusi.luomus kirjoitti:

Ateisti tai ei-uskova voi parantua aivan yhtälailla. Tällaista on tapahtunutkin. Ei-uskova henkilö on parantunut yliluonnollisesti, kun hänen puolestaan on rukoiltu, vaikka hän ei ole itse uskonut parantuvansa.

Olisi aikamoinen sensaatio jos kirjoituksesi pitäisi paikkansa ja nämä olisi varmasti kaikkien tiedossa. Tieteellistä näyttöä ei ole. Teitä ei usko kukaan.

Kirjoituksesi on oikeasti pelkkää bullshittiä. HEH HEH HEH ...

• Rukoukset ei toimi
        uusi.luomus kirjoitti:

Rukoukset eivät toimi. Tässä FAKTAA.
        http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/3193902.stm

- Ole rehellinen itsellesi ja muille.
        - Vastusta kaikenlaista johdattelua ja manipulointia.
        - Kysy paljon kysymyksiä lisäinformaation saamiseksi.
        - Älä tee päätelmiä, jos et voi olla varma.
        - Perusta johtopäätöksesi todisteisiin.
        - Ole älyllisesti itsenäinen.

• Mirka ......
        uusi.luomus kirjoitti:

>~ Ei-uskova henkilö on parantunut yliluonnollisesti, kun hänen puolestaan on rukoiltu, vaikka hän ei ole itse uskonut parantuvansa.~<

Onko sinulla todisteita tälläisestä tapahtumasta?

Tälläisestä todisteesta on luvattu 1000 000$ palkkio.

• Taivaaseen

Nyt olet valitettavasti tällä kertaa täysin väärässä.Anna elämäsi sinäkin Herran Jeesuksen käteen,tulet muuttumaan ja matkasi Taivaaseen alkaa.

• Mirka♡
        Taivaaseen kirjoitti:

Nyt olet valitettavasti tällä kertaa täysin väärässä.Anna elämäsi sinäkin Herran Jeesuksen käteen,tulet muuttumaan ja matkasi Taivaaseen alkaa.

Tämä tarkoittaisi sitä että luopuisin aivoistani. Ei kiitos.

• T O T U U S

Jalovaaralla ei ole mitään muita lahjoja kuin, että hän osaa nyhtää rahat pois uskiksilta.

• Siba ..

Jalovaaran vuosiansiot todistaa väitteen todeksi.

• Näin on tosi!

Ei muuta!

• Nora :»)
      • Rehellinen ....

Pirkko on huijari. Samanlainen huijari kuin kirkko. Myyvät huuhaata.

• unta vai totta saarn

Tämän päivän "Ilkiksessä" on, että Pirkko Jalovaara on joutunut putkaan!!!!Tienannut runsaasti. Joku on antanut parantumisesta 15.000e kun Pirkon kokouksessa parani. Sairaus kylläkin tuli takasin.

• HEH HEH HEH

Tarvitsen pari loitsua. Toimiiko Jalovaaran loitsut kaltereiden takaa?

• viekkaita kettuja

Jos väärin on Pirkko kerännyt rahaa, niin menettää omaisuutensa valtiolle ja tuomiot päälle. Yli-Vainion aikaan oli joku potilas jättänyt pois lääkkeet, niin eräs lääkäri oli sanonut "minä ampuaisin sen ukon, joka käskee lääkkeet pois jättämään".

Pirkolla on saarnaajan työstä mammuttiomaisuus. Kauan kauan sitten oli unissa saarnaaja Maria Åkerblum, hällä kanssa pyöri isot hommat. Voitte lukea täältä googlesta tuolla nimellä.

Oli oikein Marian palatsikin Helsingissä uskovaisten rahoilla tehty. Maria oli erittäin etevä kettu. Lukaapa täältä.Mariasta on kirjakin kirjoitettu eli 80-luvulle saakka vankilassa.

• Satu K. 37

Toivon Pirkko Jalovaaralle elinikäistä ehdotonta vankeutta.
      Rikollinen toiminta ja yhteiskunnalle erittäin vaarallinen henkilö.

• parannukseen mars

Jos Pirkko ko syntiin syyllistyny, hän vastaa itse henkilökohtaisesti Jumalan edessä siitä.Jos syyllistyny ko syntiin ja katuu ja tekee parannusta, saa ne anteeksi Jumalalta, vaikket sinä antaisikaan anteeksi.Ajatelepa miten paljon sinäkin saat syntisi anteeksi kun älyät ja haluat vaan pyytää ja tehdä parannuksen,ite olen ex juoppo ja ei mulla itellä ollu voimaa tehä parnnusta juoppuoden synnistä,kerroin Jeesukselle huoleni ja Hän otti viinan himon pois,ei ntartte käydä kaikenmaailman aa-kerhoissa vaikertamassa ja valittmassa,jos menisinkin sinne ni kertoisin; Jeesus vapautta tahtoo jokaisen jos immeinen vaan haluaa,ja himoa et enää ko ain eeseen senjälkeen tunne.Kiusauksia toki tulee ja uskovakin voi langeta kisuauksiin ja Herra on kuitenkin voimallinen uskovan nostamaan takaisin Taivastielle.Pelkkää hyvää kaille.

• raha on pahasta

Jos ihmepaarantuminen tapahtuu, niin minun uskonnollinen näkemys on ettei rahaa saa työstä ottaa. Eihän Jeesuskaan rahaa pyytänyt!!!

• Ilona÷@.com
    • Rikollista!!

On se nyt ihme, että seurakunat eivät enää salli huijarin käyttää ilmaiseksi hyväkseen heidän tarjoamiaan tiloja jotta mahdollisimman montaa epätoivoista ihmistä pystyttäisiin keskitetysti kusettamaan ja rahastamaan.

• Jodlaaja.

Kirkko pitäisi lakkauttaa..

• kerran armosta peril
        Jodlaaja. kirjoitti:

Kirkko pitäisi lakkauttaa..

Kerran ei enää tartte joka uskonsa säilyttää ja elää todeksi Jeesuksen kanssa elämänsä maan päällä ,niin kuulla enää Taivassa pilkkaa ja ivaa...uskovat mogaa ja erehtyy ja tekee varmasti monta kertaa väärin.Parannuksen teko on uskovan oikeus ja katumus synneistään,Jeesus antaa kyllä voimaa katua ja muuttua asian suhteen,mikä kellekin ongelma on ja uskovat koetellaan varmasti.Lopullinen tuomio ei uskovalla ole kadotus,mikäli uskonsa säilyttää,vaan Jumalan armosta Taivas.Uskokaa jo ivaajat tämä ja tehkää parannus Jeesuksen edessä.Kerran olemme kaikki halusimmepa tai emme niin Isän edessä valtaistuimen edessä viimeisellä tuomiolla ja silloin riittää vaan kun olet uskossa Jeesukseen oikeesti,armahdettuna syntisenä.Armoa armon päälle me uskovat totisesti tarvitsemme,oomme vajavaisia,mutta Jeesus on tuleva on ja aina ollut on täydellinen,minunkin lunastajani,kiitos Jeesus.

• Kilipukki :-)
        kerran armosta peril kirjoitti:

Kerran ei enää tartte joka uskonsa säilyttää ja elää todeksi Jeesuksen kanssa elämänsä maan päällä ,niin kuulla enää Taivassa pilkkaa ja ivaa...uskovat mogaa ja erehtyy ja tekee varmasti monta kertaa väärin.Parannuksen teko on uskovan oikeus ja katumus synneistään,Jeesus antaa kyllä voimaa katua ja muuttua asian suhteen,mikä kellekin ongelma on ja uskovat koetellaan varmasti.Lopullinen tuomio ei uskovalla ole kadotus,mikäli uskonsa säilyttää,vaan Jumalan armosta Taivas.Uskokaa jo ivaajat tämä ja tehkää parannus Jeesuksen edessä.Kerran olemme kaikki halusimmepa tai emme niin Isän edessä valtaistuimen edessä viimeisellä tuomiolla ja silloin riittää vaan kun olet uskossa Jeesukseen oikeesti,armahdettuna syntisenä.Armoa armon päälle me uskovat totisesti tarvitsemme,oomme vajavaisia,mutta Jeesus on tuleva on ja aina ollut on täydellinen,minunkin lunastajani,kiitos Jeesus.

Ristinusko on pilannut aivosi. Normaali, tervejärkinen ei kirjoita noin.

• pelkkää hyvväää vua
        Kilipukki :-) kirjoitti:

Ristinusko on pilannut aivosi. Normaali, tervejärkinen ei kirjoita noin.

Älä sano ikinä noin, jos et arvosta tosiaitoa uskovaa,älä myöskään tuomitse,ettei sinua tuomittaisi,muista se.Krsitsinusko elävään Jeesukseen ei oo mun aivoja pilannu vaan täysin päinvastoin parantanut ne ja loppua kohten parantuu,ja ehentyy enisestään ja tekemäni vireheetkin vähenee,erityisesti isot mogat,kiitos Herralle!
        Uskova mogaille,mut Jumala on voimallinen uskovan pystyssä pitämään ja uskova saa ja tulee tejhä aina tarpeen vaatiessa parannusta elämässään,monesti kantapään kautta ja päätä seinään takoen syntyy parasta,kun olen itekon niin jästipää,ettei aina kerrlla jakeluun mene,kun ennen uskoontuloa join ja käytin silloin tällöin lopussa lähinnä muitakin ei hyviä päihdyttäviä aineita,olin putkassa kymmeniä kertoja,onko Kristinuskoa sun mielestä huonontanu mua ku putkareissut loppuneet,kika mitä häh???ja selväjärkisenä ei tarttenu tehä mitään järkyttävää,onko se niin huonoa niin huonoa,vastaa rehellisesti?Ja kun sain rauhan synneistäni,sain ne siin anteeksi ja Jeesus saapui sydämmeeni asumaan,on vastoinkäymissisäkin toivonsa,mitä sulla ei varmaankaan kirjoituksistasi päätellen ole,ni onko se ny niin huonoa vai ootko kade?jos oot kade,niin älä ole,sama Jeesus haluaa tulla ja muuttaa sunkin elämän,syntiä olet säkin tehny ja synti painaa omaatuntoasi ja sydämmesi on siitä synnin syystä niin levoton ja toivottomuutta täynnä,etkö oikeesti halua vieläkään toivoa tulevaisuuteesi,etkö mieti mitä kuoleman jälkeen taphtuu,etkä kadotusta pelkää,oikeesti hei jannu junnu?Pelkkää hyvää kaikille ja Jeesus haluaa pelastaa jokikisen.Siunausta!

• Niskalaukaus

Kiinassa Jalovaara olisi jo tuomittu kuolemaan.

• usko Jeesukseen

Jos mogannut uskova tekee parannuksen,niin saa anteeksi ja mitä sit jos maailma uskovia telottaa,uskova pääsee Taivaaseen ja siel ei enää uskomattomat telottle ketään,koskapa uskomaton ei Taivaaseen pääse.Taivaseen pääsee vaan jos on Jeesus sydämmessä.Ja vainot tosiuskovia kohtaan tulee lisääntyy,sielunvihollinen ei tykkää uskovista ja heidän muille antamastaan rakkaudesta ja ei halua et säkään pelastisit.Jumalan oikea hyvä tahto on,et jokainen tulis tuntemaan totuuden ja palastuis(eli Jeesuksen),ilman Jumalan sallimatta sielunvihollinen ei saa lupaa tehä mitään.Pelkkää hyvää kikille ja kannattaa, uskoa Jeesukseen,koska kadotuksesta et enää poies pääse.

• free ant happy

Älä sano ikinä noin, jos et arvosta tosiaitoa uskovaa,älä myöskään tuomitse,ettei sinua tuomittaisi,muista se.Krsitsinusko elävään Jeesukseen ei oo mun aivoja pilannu vaan täysin päinvastoin parantanut ne ja loppua kohten parantuu,ja ehentyy enisestään ja tekemäni vireheetkin vähenee,erityisesti isot mogat,kiitos Herralle!
        Uskova mogaille,mut Jumala on voimallinen uskovan pystyssä pitämään ja uskova saa ja tulee tejhä aina tarpeen vaatiessa parannusta elämässään,monesti kantapään kautta ja päätä seinään takoen syntyy parasta,kun olen itekon niin jästipää,ettei aina kerrlla jakeluun mene,kun ennen uskoontuloa join ja käytin silloin tällöin lopussa lähinnä muitakin ei hyviä päihdyttäviä aineita,olin putkassa kymmeniä kertoja,onko Kristinuskoa sun mielestä huonontanu mua ku putkareissut loppuneet,kika mitä häh???ja selväjärkisenä ei tarttenu tehä mitään järkyttävää,onko se niin huonoa niin huonoa,vastaa rehellisesti?Ja kun sain rauhan synneistäni,sain ne siin anteeksi ja Jeesus saapui sydämmeeni asumaan,on vastoinkäymissisäkin toivonsa,mitä sulla ei varmaankaan kirjoituksistasi päätellen ole,ni onko se ny niin huonoa vai ootko kade?jos oot kade,niin älä ole,sama Jeesus haluaa tulla ja muuttaa sunkin elämän,syntiä olet säkin tehny ja synti painaa omaatuntoasi ja sydämmesi on siitä synnin syystä niin levoton ja toivottomuutta täynnä,etkö oikeesti halua vieläkään toivoa tulevaisuuteesi,etkö mieti mitä kuoleman jälkeen taphtuu,etkä kadotusta pelkää,oikeesti hei jannu junnu?Pelkkää hyvää kaikille ja Jeesus haluaa pelastaa jokikisen.Siunausta!

• Mirka .....,.,.,
        free ant happy kirjoitti:

Mitään elävää jeesusta ei ole. Raamatun jeesus on pelkkä fiktio.

Uskonnot ovat bullshittiä.

• Olet varmaan

Avohoidossa?

• welcome

Taivaan Isän parhaassa mahdollisessa hoidossa, ja sorry ei Jumalattoman ihmisen letkautukset ex juoppoon pure,kuultu ja nähty ja koettu koviakin asioita.
        Kerran Taivaassa kun uskoni säilytän,kiitos Jeesus.aattele,jos ei pyydä Jeesusta syntiensä anteeksi antajaksi,niin ei siel kadotuksessa varmaankaan mitään avohoitoa kukaa ken sinne paikkaan ikuisesti joutuu ole,siel ollaan oikeessa siperian lait vähintään omaavassa tosi linnassa jos tulenlieskat ja kauhut polttaa jatkuvasti.Taivassa autuasta,et teretuloo Jeesus tielle.

• armahaha
        welcome kirjoitti:

Taivaan Isän parhaassa mahdollisessa hoidossa, ja sorry ei Jumalattoman ihmisen letkautukset ex juoppoon pure,kuultu ja nähty ja koettu koviakin asioita.
        Kerran Taivaassa kun uskoni säilytän,kiitos Jeesus.aattele,jos ei pyydä Jeesusta syntiensä anteeksi antajaksi,niin ei siel kadotuksessa varmaankaan mitään avohoitoa kukaa ken sinne paikkaan ikuisesti joutuu ole,siel ollaan oikeessa siperian lait vähintään omaavassa tosi linnassa jos tulenlieskat ja kauhut polttaa jatkuvasti.Taivassa autuasta,et teretuloo Jeesus tielle.

pirkku parahtaa taivaan isän johdolla, vain tyhmä epäilee hänen hänen uskoaan...

• JUDASISKARIOTTE

Joko Jalluvaaran oikeudenkäynti on käsitelty ja tuomio annettu?
      Rikolliset kuuluvat mielestäni => LINNAAN

• Japi99

Tapauksen lopputulos kiinnostaa itseänikin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      32
      3515
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2653
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1724
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      120
      1492
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      1479
    6. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1427
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      25
      1258
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1126
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1113
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      1015
    Aihe