Löysin kyseisen sarjan Netflixistä ja siitä tuli huomattavasti ihan lemppari sarja, mut en oikee tiiä mistä pystyisin katsoa loput tuotantokaudet :) Tuleeko Pretty Little Liars suomen kanavilta ? Myydäänkö PLL tuotantokausia Suomessa ?
Pretty Little Liars
12
500
Vastaukset
- Aria<3
Myydään. Sarjan nimi suomeks on: Valehtelevat viettelijät. Itelläni on ensimmäinen ja toinen tuottari. Se on NIIN paras sarja! =D
- ...
Sitä on ny tullu 4 tuotantokautta USA:ssa, Suomessa on menossa vasta toka, tulee sunnuntaisin ja alkaa olla jo loppupuolella :D DVD:llä on kaudet 1-3, koska nelonen loppu vasta vähän aikaa sitten. Se löytyy kuitenkin esim. piratebaysta, lataa sieltä jos ei tekstittömyys haittaa. HDfinnissä kuulemma ois ne kans ja tekstitettyinäkin jopa?
- pretty little liars
ite katon just nelosta mut mietin vaa et kaverit sano et n eon jo ruvennu tekee 6 kautta :) :)
- kertokaa :)
Mistä vois netisä kattua ilmaseksi suomen tekstityksillä, muualta ku hdfinistä?
- PLL
Itte ostin nelos kauden cdon.com:ista. Ja toi sarjaa tulee 7. kautta, vitonen tulee Jenkeissä ja ne on alkanu tekee kuudennetta kautta siellä. Tällä hetkellä suomen TV:eestä ei tuu mitään PLL matskua. Ja toi mul on faneille kik ryhmä: PLL Suomi
- kertoisjokukaAon
Vastaus "kertokaa" käyttäjälle itse olen katsonut kaikki tähän asti tulleet kaudet primewire.ag-nimiseltä sivustolta en ole ladannut sieltä mitään mutta sieltä löytyy linkkejä sivustoihin joissa jaksoja voi katsoa tosin älä ihmettele jos painaessasi jotain sivuston kuvaketta ponnahtaa mainoksia yms joka on rasittavaa itse otan ne taustalta heti pois kun ponnahtavat, mutta usein linkit ovat toimineet ihan hyvin. Parhaimpia linkkejä oli yleensä novamov, nowvideo, promptfile jne toinen on myös solarmovie-niminen sivusto.
- kertoisjokukaAon
ai nii huomasin et halusitkin sellasyta sivustoo jossa voi katsoo ne finsubeilla siihen en valitettavasti osaa mitään sanoa... :/ tiedän vain sivustoja jossa voi katsoa ne englanniksi.
- PLLfani
Ladatkaa koneelle Popcorn time. Ilmanen ja suomen kieliset tekstitykset 1-5 kauteen<3
- iinuskaww
Tietäiskö joku millon pll kausi 5 tulee netflixiin? Ku itellä ainakaan mikään popcorn time ei toimi
- Pllfani
Seuratkaa instagramissa pll.Finland siellä 7 kaudesta spoilereita ja kaikkea kivaa!!!!
- Vastatkaa.jooo
Miltä kanavalta siis pll 7season tulee?
- Anonyymi
Ylessä näkyy kaikki seitsemän tuotantokautta ihan ilmaiseksi😜
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833739Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1071114
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165865- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745