Uskonto tarjoaa aikakausien lopun, mutta tiede todellisen?

alfa123om222

Itse pelkään uskon voimaa maailmanlopun suhteen liikaa. Olen käynyt Jehovan todistajissa, jotka eivät lainkaan usko maailman loppuun. Minun pitäisi siis itsekin jo nähdä, että uskonnon kannalta kyse on aikakausien loppujen äärimmäisistä ja valitusta aiheuttavista rakennemuutoksista.

Tänään uskon, että maailmanloppu on tieteen selitettävissä ainoastaan. Olen saanut näkemyksen, että mangeettisella monopolilla saattaa olla tulevaisuudessa merkitystä, joko maailmanloppuun tai siltä pelastautumiseen. Jostain syystä en voi uskoa, että auringon sammuminen aiheuttaisi maailman lopun. Ehkä ihmiskunta oppii tekemään keinoaurinkoja tai matkustamaan avaruudessa paljon ennen sitä.

11

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "...tai matkustamaan avaruudessa paljon ennen sitä."

      Pisteet sinulle :)

    • ttkkl

      Atomivoi tuhoaa ihmiskunnan vuoteen 2017! Suomalaisen nuoren näky vuodelta 1972:"Atomivoima tuhoaa ihmiskunnan 45 vuodessa."

      • alfa123om222

        Pitäisi ajatella vähän mitä kirjoittaa, jos raamattu sanoo: Kaikki mitä on kirjoitettu käy toteen. Itse vaatisin kaksi tai kolme kriitikkoa tuollaista profetiaa varten ennen sen julkaisemista kirjallisessa asussa. Miksi näitä profetioita ei esitetä vain ääninauhan tai television välityksellä kirjoittamatta niitä ylös mihinkään. Miksi näitä ei vain höpistä? Miksi ne täytyy kirjoittaa ylös?

        Nyt kun se on kirjoitettu sen välttäminen on vaikeaa. Jos se olisi vain puhuttua sanaa niin se voitaisiin välttää ehkä. Näkyjen suhteen tämä on etenkin aika ongelmallista kirjoittaa ne ylös kun ne usein on tarkoitettu pelottaviksi.

        Mitä sitten itse ehdotat? Pitäisikö tuon näyn perusteella atomivoima täysin kieltää ja purkaa kahden vuoden nopeudella?


      • Kirjoitettu
        alfa123om222 kirjoitti:

        Pitäisi ajatella vähän mitä kirjoittaa, jos raamattu sanoo: Kaikki mitä on kirjoitettu käy toteen. Itse vaatisin kaksi tai kolme kriitikkoa tuollaista profetiaa varten ennen sen julkaisemista kirjallisessa asussa. Miksi näitä profetioita ei esitetä vain ääninauhan tai television välityksellä kirjoittamatta niitä ylös mihinkään. Miksi näitä ei vain höpistä? Miksi ne täytyy kirjoittaa ylös?

        Nyt kun se on kirjoitettu sen välttäminen on vaikeaa. Jos se olisi vain puhuttua sanaa niin se voitaisiin välttää ehkä. Näkyjen suhteen tämä on etenkin aika ongelmallista kirjoittaa ne ylös kun ne usein on tarkoitettu pelottaviksi.

        Mitä sitten itse ehdotat? Pitäisikö tuon näyn perusteella atomivoima täysin kieltää ja purkaa kahden vuoden nopeudella?

        Katsos, kaiken sen minkä Jumala on meille ilmoittanut... kuten ilmoitti pelastajan saapuvan...

        Ja on oleva merkit auringossa ja kuussa ja tähdissä, ja ahdistus kansoilla maan päällä ja epätoivo, kun meri ja aallot pauhaavat. Ja ihmiset menehtyvät peljätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa; sillä taivaitten voimat järkkyvät. Ja silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvessä suurella voimalla ja kirkkaudella.


      • kerty
        alfa123om222 kirjoitti:

        Pitäisi ajatella vähän mitä kirjoittaa, jos raamattu sanoo: Kaikki mitä on kirjoitettu käy toteen. Itse vaatisin kaksi tai kolme kriitikkoa tuollaista profetiaa varten ennen sen julkaisemista kirjallisessa asussa. Miksi näitä profetioita ei esitetä vain ääninauhan tai television välityksellä kirjoittamatta niitä ylös mihinkään. Miksi näitä ei vain höpistä? Miksi ne täytyy kirjoittaa ylös?

        Nyt kun se on kirjoitettu sen välttäminen on vaikeaa. Jos se olisi vain puhuttua sanaa niin se voitaisiin välttää ehkä. Näkyjen suhteen tämä on etenkin aika ongelmallista kirjoittaa ne ylös kun ne usein on tarkoitettu pelottaviksi.

        Mitä sitten itse ehdotat? Pitäisikö tuon näyn perusteella atomivoima täysin kieltää ja purkaa kahden vuoden nopeudella?

        Kyllä atomivoimaaiheuttaa vaikeuksia, sillä asfaltin kivet poksahtlevet polkupyörän kumien alla. Ja tuo johtuu atomivoimaloista ulosvirtaaven säteilyjen vaikutuksesta, sillä muuttavat alkuaineita toisiksi ja kivet palaa poksahtelevat sitten jopa yksinäänkin, joita jälkiä näkynyt jo jossakin! Tuo ilmiö on atomic holocaust. Ilmeisesti Apostoli Pietarin profetia:"Tämä maailma on talletettu tulelle!" Ja "Kaiken loppu lähenee!" liittyvät tuollaiseen. Mutta tuo v. 2017 on näkynyt jo aikoja ihmistilastoissa, jossa se näkynyt ihhmiskunnan loppuna, siis trendinä, jonak voi arvioida matemaattisesti, sillä kehitys on eksponentiaalista ja eksponenttifuntion logaritmi on suora, josta voi arvioida tulevaisuutta, jos olosuhteet eivät muuttuisi, eli siis trendi! Excel'illä tuon voi tehdä helposti tilastotieteen yiedoille eli esimerkiksi vuosittaisille populaatio tms tiedoille ja muodostuneen suoran jatkeella vuosi 2017:n tilanteen voi siis arvioida, ja pitää paikkansa, jos ympäristö olosuhteet eivät muuttuisi! Mutta säteilynpoistolaitteet atomivoimaloiden ympärillä, jotks estäisivät säteilyjä vuotamasta luontoon, muuttaisi olosuhteita, jotka nyt tuohoavat biologista eliiöstöä. Atomivoimaloiden sätelyt näkyvät kaukaakin sopivilla mittauslaitteila, joka todistaa, että niitä vuotaa luontoon!


    • alfa123om222

      Ajan loppupuolen rakennemuutos luultavasti vain kiihtyy Imaami Mahdin saapuessa. Hän hallitsee vain seitsemän vuoden ajan ja sinä aikana pitää saada oikeudenmukaisuus ja sunnan opetus yms. korkealle tasolle.

      Imaami Mahdin jälkeen tulee Antikristus, jonka aikana ajan loppupuolen rakennemuutos vielä enemmän kiihtynee. Vihdoin vuonna 2028 plusmiinus 33 vuotta pitäisi Jumalan valtakunnan murtautua esiin.

      Nyt pitää olla valmis jos koskaan tekemään nopeita valintoja mutta tarkan harkinnan pohjalta. Mitä esimerkiksi tekisit nyt, jos joku ilmoittaisi, että seuraa sitä ja sitä kotisivua tai tv-kanavaa, koska sunnakoulu alkaa kuuden päivän päästä eli 20.4. Olisiko sinulle mahdollisuus tarttua tilaisuuteen vai ei?

      Tiedätkö tarpeeksi siitä mitä sunna on ja mitä islam on? No, et luultavasti menettäisi paljoa, vaikka et osallistuisikaan kouluun. Se olisi tarkoitettu vain edelläkävijöille, joihin sinä et kuuluisi.

      Itse olen opiskellut islamia jo monen vuoden ajan ja siksi ratkaisun tekeminen olisi helppoa. Useimmille jää käteen kuitenkin vuosien harkinta-aika ja vaivalloiset päätökset.

      • alfa123om2222

        Suomi on tyypillinen perässähiihtäjämaa. Esimerkiksi vuonna 1991 kun Pyhä Henki saapui oli siihen valmistaunut vain hyvin harvat. Paavi antoi hengessään ohjeen heti tuolloin lukea vuoden 1992 raamatun käännös ääneen ja polvillaan lävitse. Kuinka moni niin teki? Veikkaan, että hyvin harvat. Ja siksi jäätiin jälkeen.

        Entä vuosi 2003 kun Kristus ilmestyi Suomessa sekä Aabraham, Neitsyt Maria ja Kolmas taivas. Kuinka moni oli siihen valmis? Veikkaan, että tuskin monikaan. Kristus sanoikin viime sanoikseen ennen kuin lähti: ****** on kaupunki, jossa Jeesus kuoli nälkään. Siis vuonna 2003, jolloin nälänhädästä Suomessa ei pitänyt olla tietoakaan.

        Itse olen tienraivaaja ja edelläkävijä monin tavoin, mutta välillä ottaa aivoon kun ollaan niin takapajuisia, että kuljetaan jälkijunan jarruvaunussa.


      • alfa123om222
        alfa123om2222 kirjoitti:

        Suomi on tyypillinen perässähiihtäjämaa. Esimerkiksi vuonna 1991 kun Pyhä Henki saapui oli siihen valmistaunut vain hyvin harvat. Paavi antoi hengessään ohjeen heti tuolloin lukea vuoden 1992 raamatun käännös ääneen ja polvillaan lävitse. Kuinka moni niin teki? Veikkaan, että hyvin harvat. Ja siksi jäätiin jälkeen.

        Entä vuosi 2003 kun Kristus ilmestyi Suomessa sekä Aabraham, Neitsyt Maria ja Kolmas taivas. Kuinka moni oli siihen valmis? Veikkaan, että tuskin monikaan. Kristus sanoikin viime sanoikseen ennen kuin lähti: ****** on kaupunki, jossa Jeesus kuoli nälkään. Siis vuonna 2003, jolloin nälänhädästä Suomessa ei pitänyt olla tietoakaan.

        Itse olen tienraivaaja ja edelläkävijä monin tavoin, mutta välillä ottaa aivoon kun ollaan niin takapajuisia, että kuljetaan jälkijunan jarruvaunussa.

        Aikakauden lopun rakennemuutos siis luultavasti vain nopeutuu entisestään ja monia vääriä Kristuksia ja vääriä Messiaita alkaa nousta, joita jotkut lähtevät seuraamaan. Oikea Kristus eli Isa on salattuna kunnes hän murskaa Antikristuksen. Se on hämmästyttävää, että Imaami Mahdi sen sijaan tulee julkisuuteen ja tekee sen mitä Haditheihin hänestä on kirjoitetttu. Luulisi, että tällaisena teknisten aseiden ja psykokineettisten voimien keskellä hän ei voisi astua esiin ja tehdä juuri mitään. Vielä on muitakin syitä, jotka antaisivat olettaa, että mahdoton tehtävä - Mission Impossible vol. x.


    • ttkkl

      Useissa ihmistilastoissa näkyy kehityksessä loppuvuosi 2017!

      • alfa123om2222

        rabbi Judah Ben Samuel profetoi,

        Eikä siinä vielä kaikki. Sama Rabbi profetoi myös, että kymmenennen riemuvuoden aikana Jerusalem olisi juutalaisten hallinnassa ja messiaaniset "lopunajat" alkaisivat. Kymmenes riemuvuosi alkoi vuonna 1967 ja päättyy vuonna 2017. Rabbin profetia on toteutunut kirjaimelleen tähän päivään saakka

        http://www.heinola.org/~patato/Rome-2.html


        Tuo profetia perusteuee Aadamista seitsemännen eli Profeetta Heenokin kirjaan. Tuossa kirjassa on melko tarkoin profetoitu Aioni 1470-1960 - 2043
        Mm. mainitaan 1917 idän kirkkojen autioituminen ja tuho.

        Seitsenvuotiskaudesta 2010-2017 sanotaan, että ihmiset alkavat tähtitieteestä kiinostua ja saadaan moninkertainen valo tähtitaivaan kohteiden tarkkailuun. Lisäksi sanotaan, että 2017 aika ja ajan mittamiinen menettävät merkityksensä. Silloin murtautuu esiin ajattomuus, kuolemattomuus ja ikuisuus. Tai ainakin luovutaan ajan kulun seurannasta.

        Kuitenkin profeetta etc. Danielin kirjassa mainitaan, että kestää vuoteen 2020 ennen kuin kannattaa nostaa päätään.


    • alfa123om2222

      Luin tänään jonkin verran englanninkielistä ja saksankielistä raamattua ja niissä näyttäisi olevan profetoimisen hengen mitta aivan toista luokkaa kuin suomenkielisissä raamatuissa. Hyvin takkoja yksityiskohtia esitetään koskien tulevaisuutta. Sen sijaan suomenkielellä esitetään vain tarkkuudella 40-500 vuotta. Englanninkielisen tarkkuus 10 vuoden luokkaa ja saksankielisen ehkä samaa luokkaa.

      Ei Jumala anna hekeä määrämitalla. On jopa niin, että joskus on ihminen ja jopa enkeli saanut eläimen sydämen ja puolestaan eräs petoeläin on saanut ihmisen sydämen. Jne.

      En voi olla hämmästymättä sitä tarkkuutta, jolla asiat vierailla kielillä profetoidaan. Suomenkielinen raamattu 1992 ammentaa Qumranin viisautta ja Roomalais-katolisen kirkon tuki sille oli paavi Johannes Paavalin aikaan myös melkoinen. Siinä on profetoimisen taso moninkertainen verrattuna vuoden 1933 käännökseen, joka oli pelkästään moraalihirviö.

      Eli lyhyesti: Olen erehtynyt kun väitän raamatun kertovan vain 500-vuotiskausien loppuhuipentumat. Kyllä vieraskieliset raamatut kertovat paljon muutakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3095
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2472
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2277
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2025
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1847
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      73
      1102
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe