Puhelinmyynti yrityksen perustamisen vaatimukset.

Myyntitykkinen

Moro!
Olen tehnyt yhden suomalaisen puhelinmyyntifirman nimissä Facebook mainontaa noin pari vuotta. Rupesin eilen miettimään, että mitenkähän tätäkin hommaa voisin tehdä itse. Alkaa raivostuttamaan kun tuo isomahainen pomo vetää enemmän välistä kuin laki sallii. Yrityksen pyörityksestähän en tiedä yhtään mitään, mutta myyminen ja mainonan teko onnistuu ihan leikiten.
http://www.eezy.fi/ kuulostaa ihan hyvältä sivulta, mutta mitähän muuta tässä vielä pitäisi tietää, ettei lakimies tulisi oven taakse hakkaamaan? Vinkkejä kaivataan tai sitten lytätkää ideani maanrakoon, niin en ala turhia riskejä ottamaan :)
Teen tällä hetkellä 8000€ edestä mainontaa kuukaudessa ja nykyisessä työssä saan siitä käteen noin 2000€kk. Omistajan jo tarvittavat soittojärjestelmät ja tietokoneen, jotta voisin tätä hommaa tehdä kotona.
Puhelinmyyjiä vihaavat henkilöt voivat olla kirjoittelematta :) Tämä homma on ihan oikeasti mukavaa jos sen osaa. Teen myös ihan rehellistä myyntiä, mutta ymmärrän jos monella yrittäjällä on huonoja kokemuksia puhelinmyynnistä. On sitä tullut itsekkin todistettua kaikenlaista työpaikalla

5

3496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä soita!

      Puhelinmyynti pitäisi kieltää lailla!

      • soita vuonna 2030

        Puhelinmyyjät ovat mukavia.
        Siksi haluan auttaa sinua alkuun hyvällä neuvolla.
        Saat kaikki tarvittavat tiedot kunhan ensin kierrät maapallon kaksi kertaa ympäri ja tietenkin jalkaisin. Tämän jälkeen tiedät ja ymmärrät kaiken.


    • firmapystyynjamenoks

      http://yrityksen-perustaminen.net/toiminimen-perustaminen/

      Noita nettisivuja itse paljon lueskelin ennen oman firman perustamista. Jos jäi kysyttävää niin ylläpitäjälle viestiä ja hän auttoi henkilökohtaisesti. Kannattaa myös hyödyntää kaikkia valtion tarjoamia puhelinpalveluita sekä yritysneuvontaa (verottajan, yritys-suomi jnejne)

      Ei muuta kun tiedon janoa ja tiedon etsintää ja oma firma pystyyn!

      • myyntitykkinen

        Kiitos! Tälläistä tarvitsinkin.


    • Bossu

      Täälä olis yks isomahanen puhelinmyyntipomo. Puhelinmyyntifirmoja on tullu perustettua liiankin monta, mulle saa rittää, turha niitä laiskoja ja ahneita ja täynnä itseään olevia pahasti alkoholisoituneiden puhelinmyyjän retaleita on elättää ja jatkuvaa nillitystä paskoista matskuista tai paskoista tuotteista tai paskoista asiakkaista kuunnella. Maksamistani provikoista nekään ei sentään oo kehdannu valittaa.

      Rupesinkin ite takasin suorittavaan portaaseen ni ei oo mitään ressiä. Tänään tuntu mukavemmalta nukkua vähän pitempään ni sit tein niin. Voi olla et lähen iltavuorossa käväseen ja pirauttelen taas helpon satasen tai kaks. Tai sit en, onhan se päivä huomennakin ja joulukuu thaikuissa budjettikin alkaa olla jo kasassa. Täytyy ruveta kerään tammikuu thaikuissa budjettii.
      Pomoltakaan ei tuu muuta kuin respektiä. Huomenna iltana se vie mut taas ryyppäämään firman piikkiin eikä puhu pekkasista mitään. Ennen minä olin se joka makso, prkl.

      Puhelinmyyntifirman pyörittämisestä tiedän kaiken ja perustamistoimetkin tuli viime viikolla päivitettyä kun yks kollegoista ei vieläkään oo oppinut vaan jälleeen laitettiin sille puhelinmyyntiputka pystyyn.

      Jos vinkit kiinnostaa ni ota yhteyttä. Win-win tilanne. Mä saisin leppoisan työpaikan kiinnostavalla tuotteella jota en oo viel päässy myymään, ja hyvän (suorastaan loistavan) provikan (8000/2000=25% verot). Sä saat kuulla kaiken mitä tarvii tietää kun pyörittää puhelinmyyntifirmaa. Nuoruuden intoahan siinä tarvitaan eikä virheistä opi ennenku on niit tehny. Osote puhelinmyyntitykki-miukuli-gmail-com.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe