Rinteen vaimo erotetaan: epäpätevä ja tuhlailija!
29
3491
Vastaukset
- seli,seli,seli....
Raporteissa ja toimintatavoissa on parannettavaa. Johtokunta ei kuitenkaan katso tehneensä mitään väärää. Kukaan ei ole tehnyt päätöksiä hankkiakseen omaa hyötyä. Huonot käytännöt voidaan oikaista paremmilla raporteilla ja koulutuksilla.
Ravolainen-Rinne kuvaa Tipakkeessa tehtyä sisäistä tarkastusta oudoksi. Johtokunnalle esitettiin hänen mukaansa faktoina lukuisia väitteitä, joita heidän piti kumota.
- Teemme tätä käytännössä vapaaehtoistyönä ja ajamme yhteisiä asioita. Onko tässä kiitos siitä, että yrittää parhaansa?- bai bai jutalle
Jutta nerokkaiden naiskannattajiensa kanssa alkaa hakkaamaan vyön alle. Se on kuitenkin hei hei Jutta.
- yksityisyrittäjä
Kyllä on taas luotu suojatyöpaikka . Nämä voisi ja pitäisi lopettaa kokonaan . Sama vika kaikilla virkamiehillä , kansanedustajilla jne, aletaan maksattamaan omia kuluja ns, "firman piikkiin" . Ja puhtaasti oikeiden veronmaksajien rahoilla .
- Ay-rälssi_kuormasta
Näitä korruptoituneita ay-pellejä voitaisiin savustaa enemmänkin. Kalliit ay-loiselätit tulevat kalliiksi veronmaksajille, oikeille työntekijöille ja työnantajille. Näistä desanteista pitäisi kerätä oikein nimilistat kansioihin toimenpiteitä varten.
- Demari on nilviäinen
Ei Antti Rinne häviä ketkuilussa vaimolleen.
http://jukkakilpi.puheenvuoro.uusisuomi.fi/165310-antti-rinne-rahasti-14-000-asokotia-asukkaat-nuolevat-nappejaan
Siinä teille pikkuaivoiset demaripaviaanit uusi patsas kumarrettavaksi!- Giuseppe Rinne
Musta on valkoinen. Mafioso Rinteille pitäisi laittaa stoppi, vielä kun on mahdollista.
- jep,jep...
Asuntosäätiön perusti vuonna 1951 kuusi huomattavaa kansalaisjärjestöä.
Asuntosäätiön perustajajärjestöt:
Suomen Ammattiliittojen Keskusjärjestö (SAK)
Mannerheimin Lastensuojeluliitto
Vuokralaiset ry (VKL)
Väestöliitto
Invalidiliitto
Virkamiesliitto (lakkautettu)
http://www.asuntosaatio.fi/asuntosaatio/yritysesittely/4
- ei pätevin, sopivin
Tuolla sossujen jäsenkirjalla aukeaa valitettavasti paljon sellaisia ovia ja mahdollisuuksia joita ei pitäisi koskaan aueta.
- Uudet Ahteet?
Hienoa. Rinteet ovat siis täysverisiä demareita.
Toiminta vastaa sitä disinformaatiota millä koko aatemaailma verhotaan.
Sosialidemokratia on täydellisen epädemokraattista ja epäsosiaalista, laillisena tehty pyramiidihuijaus "duunari"ihanteiden kuorrutuksella.- "mummeli""
Demareissa täysiverinen demari, se on iso uhka koko puolueelle! Pitää olla pirusti rahaa, että heistä tulee kokoomuksen puudeleita. Huh sentään ihan pelottaa. Oikeinko oikeaa demariaatetta ilmassa?
- jep,jep...
Ehdokkaan oma esittely
Olen 37-vuotias mäntsäläläinen insinööri, suunnittelija ja toimihenkilöiden pääluottamusmies, työpaikka Vantaalla toimiva Okmetic Oyj vuodesta 2000 lähtien. Aiemmin olen toiminut mm. vartijana, turvatarkastajana, jakeluauton kuljettajana, rauhanturvaajana, autonasentajana sekä nitomotyöntekijänä.
Perheeseeni kuuluvat aviomies sekä kaksi lähes aikuista tytärtä. Harrastan liikuntaa ja lukemista sekä taiteilen työn vastapainoksi (koruja, lasitöitä ja grafiikkaa). Minulla on myös ihana vanha punainen kuplavolkkari vm. -65 jonka olen perinyt isältäni.
Olen vankka oikeudenmukaisuuden, yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon puolustaja, ja haluankin kaikessa päätöksenteossa muuttaa Suomea parempaan suuntaan. Esimerkiksi harmaa talous, riistetty tuontityövoima, pätkä- ja silpputyö tai pakkoyrittäjyys, vuokratyöläisten alistettu asema tai perusteettomat palkkaerot eivät ole luonnonlakeja vaan asioita, joita oikein asioita arvottavat poliitikot voivat korjata, kansan edustajina.
http://www.vaalikone.fi/eduskuntavaalit2011/ehdokkaat/uusimaa/sdp/ravolainen-rinne_heta/ - he-hee-ee-ee--
jep,jep... kirjoitti:
Ehdokkaan oma esittely
Olen 37-vuotias mäntsäläläinen insinööri, suunnittelija ja toimihenkilöiden pääluottamusmies, työpaikka Vantaalla toimiva Okmetic Oyj vuodesta 2000 lähtien. Aiemmin olen toiminut mm. vartijana, turvatarkastajana, jakeluauton kuljettajana, rauhanturvaajana, autonasentajana sekä nitomotyöntekijänä.
Perheeseeni kuuluvat aviomies sekä kaksi lähes aikuista tytärtä. Harrastan liikuntaa ja lukemista sekä taiteilen työn vastapainoksi (koruja, lasitöitä ja grafiikkaa). Minulla on myös ihana vanha punainen kuplavolkkari vm. -65 jonka olen perinyt isältäni.
Olen vankka oikeudenmukaisuuden, yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon puolustaja, ja haluankin kaikessa päätöksenteossa muuttaa Suomea parempaan suuntaan. Esimerkiksi harmaa talous, riistetty tuontityövoima, pätkä- ja silpputyö tai pakkoyrittäjyys, vuokratyöläisten alistettu asema tai perusteettomat palkkaerot eivät ole luonnonlakeja vaan asioita, joita oikein asioita arvottavat poliitikot voivat korjata, kansan edustajina.
http://www.vaalikone.fi/eduskuntavaalit2011/ehdokkaat/uusimaa/sdp/ravolainen-rinne_heta/Heta Ravolainen-Rinne jakoi linkin.
8. huhtikuuta
.
Luottokorttilaskuissa oli epäselvyyksiä, mutta ei onneksi mitään väärinkäytöksiä tai että kukaan olisi edes yrittänyt hankkia omaa etuaan, kuten annettiin ymmärtää jossakin vaiheessa.
Yksi esimerkki oli ravintolalasku johtokunnan seminaarista, jossa oli mukana yksi lastenannos. Tarkastajan mukaan ravintola ei anna aikuisille lastenannoksia.
Soitin itse ko. ravintolaan, ja selvisi että ravintolassa ei koskaan ole ollut ikärajoja aterioiden suhteen ja tod.näk. puheenjohtajan (siis minun, 50 kg suuren persoonan) puolikas ruoka-annos on lyöty kassaan lastenannoksena. Kannattaa yrittää säästää kaupungin rahoja, tässä on kiitos
https://www.facebook.com/hetarr - Anonyymi
jep,jep... kirjoitti:
Ehdokkaan oma esittely
http://www.vaalikone.fi/eduskuntavaalit2011/ehdokkaat/uusimaa/sdp/ravolainen-rinne_heta/Omapahan on ongelmasi! Hah hah hah haa!
- Menikö miljardeja
kuten Urpilaisen sopimuksissa?
- Entä pojat?
Jutta Urpilainen on rehellinen kaunis nainen.
Toivottavasti koplaaja Rinne akkoineen jäävät rivi jäseniksi Demareissa.
Toista Ahteen kaltaista perhettä Suomen poliitiikan huipulle ei kaivata.- Viktor Kosola
Urpilainen on sivistymätön lapualainen.
- Anonyymi
Saattas Jutan vieressä pepun puolella köllötellä ja lykkiä sauvaa sisään!
- Matti Ahne
SDP työllistää koko suvun.
- muuan akka
En ole demari, mutta toivon hartaasti, että Urpilainen saisi jatkaa demareitten puheenjohtajana ja valtiovarainministerinä.
Rinne vaikuttaa ihan pässipäältä. Oikealta yrmykältä. Ei tule hallitusyhteistyöstä tuin herran kanssa yhtään mitään ja se olisi kyllä tärkeää tuon hallituksen loppuajan kannalta.
Ei Rinteellä ole kokemusta muusta kuin ammattiyhdistystoiminnasta. Ei hänestä ole Urpilaisen paikalle. Rinne puhua jurnuttaakin kuin tollukka. - Antti,tyhjänpantti
Kauankohan ASO asuntojen esitutkinta kestää.Ylisuuret asumisoikeus maksut jatkuu vaikka niistä on kuluttajariita lautakunnan päätös ja kehoitus korjata tilanne.
Varsinainen työväen luokan mies tämä Antti Rinne
Sopii hyvin nyky demareiden johtoon.
On enemmän oikeistolainen kuin monet kokoomuksen miehet. - Antin kannattaja
Antti Rinne pitää työväen luokan etujen ajamista ihan sydämen asiana.Ja toimii aina kannattajiensa etuja ajatellen.
Ne yli suuret asumis oikeus maksutkin kääntyy asukkaiden eduksi,koska jää vähemmän rahaa juopotteluun ja muihin paheisiin.
Antti on aatteen mies-
Turhat pulinat pois. - missä parem.
Mutta miten on, jos takkalattia vuotaa suuntaan tai toiseen. Ei silloin voi miehenkään puheille kovin paljon arvoa panna.
Olkaa kiitollisia, jos Urpilainen suostuu johtamaan sekalaista joukkoa. - Missäs on Jutasta
juttu pimeistä tuloista tuolta EU:n suunnasta ?
- niin aina
Missä demari siellä ongelma.
- Rinne on out
Kyllä mieluummin katselen Juttaa ministeri aitiossa,kuin ylimielisen oloista Antti Rinnettä.
Ja Jutta on toiminut kiitettävästi näinä vaikeina aikoina.
Jutta saa jatkaa demari johdossa,jos niillä on vähänkin järkeä päässä.
Rouva Rinne on aikamoinen riski,jos miehestä tulee ministeri.
Joku rahakas virka olisi rouvalle keksittävä.
Mutta kavaltajaa on vaikea sijoittaa mihinkään. - Anonyymi
Jukka sai sitten rahakkaan EU viran
Maalaisliitto kostoaan pakotti SDP vaihtamaan Puheenjohtajaa ja nyt siellä on tulen lieskoja silmissään väläyttelevä mARIn
Tullaan vielä näkemään miten pitkälle tämä kiipijä mARIn kiipeää - Anonyymi
Heta isännöitsijäksi !
Antti neuvoo miten taloyhtiön rahoja kavalletaan.
Matkalaskuhuijaukset Antti varmaan on jo opettanut.- Anonyymi
uutinen vuodelta 204, voi voi, enemmän tuossa haiskahtaa Eero Lehden (KOK) toiminta, koska mitään väärinkäytöksiä ei kuitenkaan ilmennyt ja kyse oli vapaaehtoistoiminnasta, ei mistään palkallisesta hommasta.
Veikkaan etä tuolloin on Rinteen tilalle valittu joku kokoomuslainen. Kokoomus on siellä suurin puolue.
- Anonyymi
yiuft65r
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291701Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91546Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51260Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234