Olen keräämässä joukon pirinisti muijia joukkopanoani varten. Jos olet 18-25 vuotias pirinisti niin vastaa tähän viestiin. Tarvitsen ainakin 6 pirinistiä. Maksan hyvin.
Ryhmäseksi
18
2226
Vastaukset
- 6000
Mene hoitoon!
- .?.
Paljonko olisit valmis maksamaan?
- Pano Marko
350€ jokaiselle. Aikaa kuluu varmaan korkeintaan 2 tuntia.
- NikkeNakkesast
Miks pitää olla piripää? Eiks käy jos käyttää kokkelia tai vihreää teetä???
Eiks vauhtipäillä ole kaikkia tautejakin??
http://tinyurl.com/fitimes
- Ottopanotonpoika
eiks seksin ja ainakin panon osto ole kielletty jo Suomessa?
- Pano Marko
Ei, jos sen kuvaa.
- hyi.,´´
Ei kukaan tervejärkinen harrasta mitään ryhmäseksiä.
Vielä vieraissakäynnin tajuaa, mutta ei ryhmäseksiä.
Eiköhän noita vääristetyn seksin harrastajia odota lataamo, koska he ovat sairaita.
Ryhmäseksistä ei tule koskaan seuraamaan hyvää.
Itselläni ei ole sellaisesta kokemusta, koska olen normaali.
Voiko keskustelun avaajalla olla idiottimaisempaa tempausta. - Pano Marko
Jos sinulla ei ole kokemusta ryhmäseksistä niin mistä tiedät mitä siitä seuraa? Hyvää siitä seuraa sen voin taata, mutta ei välttämättä sinulle. Sinä voit puuhata omaa kättäsi peiton alla pimeässä huoneessa ja huutaa herraa.
- Pano-Pate
Tosi panomies sekstaa aina vähintään kolmen naisen kanssa samaan aikaan, luuserit nyssykät joutuvat tyytymään vähempään
- piripiri
Moii!! Mä oon kohta 19v (ainaki melkein :-D ) pirinisti muija. Mua vois toi ryhmäseksi kiinostaa kyllä, riippuen toki Pano-Pate sun ulkonäöstä ja tottakai siitä ketä muita muijii sessioihin osallistuu..
Ja ois tosi enemmän kun jees jos ennen sessioo/sen jälkeen/ mieluiten molempina aikoina sais vähän PIISKAA ;-) Sitte ois kaikki niin niin hyvin ja oon varma et antasin kaikkeni!
Eli ota yhteyttä jos oot hyvä sängys, maksat sovitusti ja annat vähän piiskaa hihih ..- Pano Marko
Kiitos piripiri vastauksesta, mutta jos olisin komea ja sporttisen kropan omaava henkilö niin luuletko, että olisin valmis maksamaan piripäille joukkopanosta euroakaan? Jos olisin kaikkea yllä mainittuja asioita niin nauttisin joukkopanoista ilmaiseksi joka viikonloppu ihan normaalien naisten kanssa en narkomaanien.
Piiskaa voin sinulle luvata ja kovaa panoa ja rahat en muuta. Haluatko itsesi lisäksi sänkyyn miehiä vai naisia? Mitä muuten tässä viljelty piri tarkoittaa entä sen vaikutus panemiseen?
Miksi pirinisti? Miksi ei selvä persu käy?
- lipsdick
Entä stalinisti?
- Sperma valuu
Humanisti.
- juut
mie en anna ees katsoa tuolla rahalla ,,
- Muonamiehen
Oletko Oulussa kyllä täältä saa ilmoita vaan niin tilaan mielelään
- 22223333
http://sixpack6pack.blogspot.fi/ Kyllä sitä saaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904383
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?572974Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132511Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1132321- 402003
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281967Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2221723Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki641647Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608