Ryhmäseksi

Pano Marko

Olen keräämässä joukon pirinisti muijia joukkopanoani varten. Jos olet 18-25 vuotias pirinisti niin vastaa tähän viestiin. Tarvitsen ainakin 6 pirinistiä. Maksan hyvin.

18

2252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6000

Mene hoitoon!

• .?.

Paljonko olisit valmis maksamaan?

• Pano Marko

350€ jokaiselle. Aikaa kuluu varmaan korkeintaan 2 tuntia.

• NikkeNakkesast

Miks pitää olla piripää? Eiks käy jos käyttää kokkelia tai vihreää teetä???
        Eiks vauhtipäillä ole kaikkia tautejakin??

http://tinyurl.com/fitimes

• Ottopanotonpoika

eiks seksin ja ainakin panon osto ole kielletty jo Suomessa?

• Pano Marko

Ei, jos sen kuvaa.

• hyi.,´´

Ei kukaan tervejärkinen harrasta mitään ryhmäseksiä.
      Vielä vieraissakäynnin tajuaa, mutta ei ryhmäseksiä.
      Eiköhän noita vääristetyn seksin harrastajia odota lataamo, koska he ovat sairaita.
      Ryhmäseksistä ei tule koskaan seuraamaan hyvää.
      Itselläni ei ole sellaisesta kokemusta, koska olen normaali.
      Voiko keskustelun avaajalla olla idiottimaisempaa tempausta.

• Pano Marko

Jos sinulla ei ole kokemusta ryhmäseksistä niin mistä tiedät mitä siitä seuraa? Hyvää siitä seuraa sen voin taata, mutta ei välttämättä sinulle. Sinä voit puuhata omaa kättäsi peiton alla pimeässä huoneessa ja huutaa herraa.

• Pano-Pate

Tosi panomies sekstaa aina vähintään kolmen naisen kanssa samaan aikaan, luuserit nyssykät joutuvat tyytymään vähempään

• piripiri

Moii!! Mä oon kohta 19v (ainaki melkein :-D ) pirinisti muija. Mua vois toi ryhmäseksi kiinostaa kyllä, riippuen toki Pano-Pate sun ulkonäöstä ja tottakai siitä ketä muita muijii sessioihin osallistuu..
      Ja ois tosi enemmän kun jees jos ennen sessioo/sen jälkeen/ mieluiten molempina aikoina sais vähän PIISKAA ;-) Sitte ois kaikki niin niin hyvin ja oon varma et antasin kaikkeni!
      Eli ota yhteyttä jos oot hyvä sängys, maksat sovitusti ja annat vähän piiskaa hihih ..

• Pano Marko

Kiitos piripiri vastauksesta, mutta jos olisin komea ja sporttisen kropan omaava henkilö niin luuletko, että olisin valmis maksamaan piripäille joukkopanosta euroakaan? Jos olisin kaikkea yllä mainittuja asioita niin nauttisin joukkopanoista ilmaiseksi joka viikonloppu ihan normaalien naisten kanssa en narkomaanien.

Piiskaa voin sinulle luvata ja kovaa panoa ja rahat en muuta.

• Haluatko itsesi lisäksi sänkyyn miehiä vai naisia? Mitä muuten tässä viljelty piri tarkoittaa entä sen vaikutus panemiseen?

• Miksi pirinisti? Miksi ei selvä persu käy?

• lipsdick

Entä stalinisti?

• Sperma valuu

Humanisti.

• juut

mie en anna ees katsoa tuolla rahalla ,,

• Muonamiehen

Oletko Oulussa kyllä täältä saa ilmoita vaan niin tilaan mielelään

• 22223333

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      105
      1099
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      61
      1062
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      830
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      144
      808
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      695
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      103
      601
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      89
      581
    8. 78
      551
    9. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      53
      547
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      528
    Aihe