Ryhmäseksi

Pano Marko

Olen keräämässä joukon pirinisti muijia joukkopanoani varten. Jos olet 18-25 vuotias pirinisti niin vastaa tähän viestiin. Tarvitsen ainakin 6 pirinistiä. Maksan hyvin.

18

2226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6000

Mene hoitoon!

• .?.

Paljonko olisit valmis maksamaan?

• Pano Marko

350€ jokaiselle. Aikaa kuluu varmaan korkeintaan 2 tuntia.

• NikkeNakkesast

Miks pitää olla piripää? Eiks käy jos käyttää kokkelia tai vihreää teetä???
        Eiks vauhtipäillä ole kaikkia tautejakin??

http://tinyurl.com/fitimes

• Ottopanotonpoika

eiks seksin ja ainakin panon osto ole kielletty jo Suomessa?

• Pano Marko

Ei, jos sen kuvaa.

• hyi.,´´

Ei kukaan tervejärkinen harrasta mitään ryhmäseksiä.
      Vielä vieraissakäynnin tajuaa, mutta ei ryhmäseksiä.
      Eiköhän noita vääristetyn seksin harrastajia odota lataamo, koska he ovat sairaita.
      Ryhmäseksistä ei tule koskaan seuraamaan hyvää.
      Itselläni ei ole sellaisesta kokemusta, koska olen normaali.
      Voiko keskustelun avaajalla olla idiottimaisempaa tempausta.

• Pano Marko

Jos sinulla ei ole kokemusta ryhmäseksistä niin mistä tiedät mitä siitä seuraa? Hyvää siitä seuraa sen voin taata, mutta ei välttämättä sinulle. Sinä voit puuhata omaa kättäsi peiton alla pimeässä huoneessa ja huutaa herraa.

• Pano-Pate

Tosi panomies sekstaa aina vähintään kolmen naisen kanssa samaan aikaan, luuserit nyssykät joutuvat tyytymään vähempään

• piripiri

Moii!! Mä oon kohta 19v (ainaki melkein :-D ) pirinisti muija. Mua vois toi ryhmäseksi kiinostaa kyllä, riippuen toki Pano-Pate sun ulkonäöstä ja tottakai siitä ketä muita muijii sessioihin osallistuu..
      Ja ois tosi enemmän kun jees jos ennen sessioo/sen jälkeen/ mieluiten molempina aikoina sais vähän PIISKAA ;-) Sitte ois kaikki niin niin hyvin ja oon varma et antasin kaikkeni!
      Eli ota yhteyttä jos oot hyvä sängys, maksat sovitusti ja annat vähän piiskaa hihih ..

• Pano Marko

Kiitos piripiri vastauksesta, mutta jos olisin komea ja sporttisen kropan omaava henkilö niin luuletko, että olisin valmis maksamaan piripäille joukkopanosta euroakaan? Jos olisin kaikkea yllä mainittuja asioita niin nauttisin joukkopanoista ilmaiseksi joka viikonloppu ihan normaalien naisten kanssa en narkomaanien.

Piiskaa voin sinulle luvata ja kovaa panoa ja rahat en muuta.

• Haluatko itsesi lisäksi sänkyyn miehiä vai naisia? Mitä muuten tässä viljelty piri tarkoittaa entä sen vaikutus panemiseen?

• Miksi pirinisti? Miksi ei selvä persu käy?

• lipsdick

Entä stalinisti?

• Sperma valuu

Humanisti.

• juut

mie en anna ees katsoa tuolla rahalla ,,

• Muonamiehen

Oletko Oulussa kyllä täältä saa ilmoita vaan niin tilaan mielelään

• 22223333

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4383
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      57
      2974
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2511
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      113
      2321
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      2003
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1967
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      222
      1723
    8. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      64
      1647
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1627
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1608
    Aihe