Kesä on mahtavaa aikaa

????????????????????

Ainoa mikä sen saa hiukan happanemaan on itikat ja karavaanarit, itikoihin myydään myrkkyjä mutta mikä auttaisi noihin letkan vetäjiin ??

Ohitus on hyvä lääke mutta ei toimi eikä onnistu aina, ja vähän kuin itikoissakin , kun yhen tapat on toinen jo riesana..

Eikö karavaanarit saa ajaa sallittua nopeutta ?? onko joku sisäpiiri käsky noilla intiaaneilla ajaa aina alle sallitun?

Huomiotako hakevat vai niin surkeat laitteet ettei uskalla edes sallittua mennä ?

10

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 80km / h 60km / h

      No mieti sitä onhan sinulla vielä aikaa. Istu siellä vaan isän takapenkillä ja mieti tuollaista niin matka taittuu nopeamin.
      Sitten kun vartut ja saat ehkä ajokortin niin ehkä sinustakin tulee karavaanari?

    • Huumori auttaa

      Huumori.

      Se auttaa kiperissä tilanteissa. Minulla on liimattuna asuntoauton perään teksti : "Olen hidas, mutta silti edelläsi!"

      • Terho & Hilkka

        Karavaanit ovat hyvin sosiaalista väkeä ja siksi halauavatkin yhdessä letkoina liikkua ja nautti hienoista suomalaismaisemista ja yhdessä pysähtyä hienoon paikkaan kahvitauolle. Ja vaikkapa ottaa päiväunoset päälle ja jatkaa matkan taittamista seuraavaan paikkaan. ne, jotka ovat jo eläkkeellä, heillä ei ole mitään kiirettä ja nautiskelevat vapauden tarjoamasta vaunumatkailusta.
        Meillä mumman kanssa on hauskaa retkeillä jo senkin takia, etttä ympäristö vaihtuu ja olosuhteet ovat juuri sellaiset kuin haluamme... Ja tämä vaihtelu tuo mukanaan monenlaisia uusia virikkeitä, joka aivan yllättäviäkin, joita ei totutussa kotimakkarissa saa viritettyä aikaiseksi. Olemme joskus kuukauden tai kaksikin seilaamassa kotimaan maanteitä. Emme kuitenkaan mene moottoriteille, koska ssiellä on vähän liian vauhdiskas meno päällänsä. Hyvää ja aurinkoista kesää kaikille. Terho ja Hilkka Keravalta.


      • Eläkeläispari
        Terho & Hilkka kirjoitti:

        Karavaanit ovat hyvin sosiaalista väkeä ja siksi halauavatkin yhdessä letkoina liikkua ja nautti hienoista suomalaismaisemista ja yhdessä pysähtyä hienoon paikkaan kahvitauolle. Ja vaikkapa ottaa päiväunoset päälle ja jatkaa matkan taittamista seuraavaan paikkaan. ne, jotka ovat jo eläkkeellä, heillä ei ole mitään kiirettä ja nautiskelevat vapauden tarjoamasta vaunumatkailusta.
        Meillä mumman kanssa on hauskaa retkeillä jo senkin takia, etttä ympäristö vaihtuu ja olosuhteet ovat juuri sellaiset kuin haluamme... Ja tämä vaihtelu tuo mukanaan monenlaisia uusia virikkeitä, joka aivan yllättäviäkin, joita ei totutussa kotimakkarissa saa viritettyä aikaiseksi. Olemme joskus kuukauden tai kaksikin seilaamassa kotimaan maanteitä. Emme kuitenkaan mene moottoriteille, koska ssiellä on vähän liian vauhdiskas meno päällänsä. Hyvää ja aurinkoista kesää kaikille. Terho ja Hilkka Keravalta.

        Terho ja Hilkka,teillä on mahtava ote "vanhoilla päivillä",kun olette löytäneet uuden ulottuvuuden karvaanari-matkailun tarjoamista mahdollisuuksista.Toivottavasti pääsette myöskin pian eläkkeelle (jos ette vielä ole) ja saatte entistä enemmänkin irti harrastuksesta.
        Meillä on vähän samanlaisia taipumuksia. Meidän pravuurinumero on lämpimänä kesäyönä kun alkuillasta ollaan vähän herkuteltu hyvillä juomilla ja ruoilla me ajamme usein johonkin rauhalliselle metsäaukiolle. nautimme lämpimästä kesäyöstä avaamalla makuusopin ikkunat sepposen selälleen,verkkoverhot kiinni ja ilman rihman kiertämää, ilman peittoja keksimme kivoja ja joskus vähäsen hurjempiakin iltamenoja makuusopin petillä,ja erityisesti nauttien kesäyön leppoisasta läpivirtaustuulesta läpi makuusopin,tuuli tuo mukanaan kesän ja kukkien huumaavat tuoksut mukanaan - Ihanaa....


      • mukavaa mukaville
        Eläkeläispari kirjoitti:

        Terho ja Hilkka,teillä on mahtava ote "vanhoilla päivillä",kun olette löytäneet uuden ulottuvuuden karvaanari-matkailun tarjoamista mahdollisuuksista.Toivottavasti pääsette myöskin pian eläkkeelle (jos ette vielä ole) ja saatte entistä enemmänkin irti harrastuksesta.
        Meillä on vähän samanlaisia taipumuksia. Meidän pravuurinumero on lämpimänä kesäyönä kun alkuillasta ollaan vähän herkuteltu hyvillä juomilla ja ruoilla me ajamme usein johonkin rauhalliselle metsäaukiolle. nautimme lämpimästä kesäyöstä avaamalla makuusopin ikkunat sepposen selälleen,verkkoverhot kiinni ja ilman rihman kiertämää, ilman peittoja keksimme kivoja ja joskus vähäsen hurjempiakin iltamenoja makuusopin petillä,ja erityisesti nauttien kesäyön leppoisasta läpivirtaustuulesta läpi makuusopin,tuuli tuo mukanaan kesän ja kukkien huumaavat tuoksut mukanaan - Ihanaa....

        Ompa mukava lukea näin myötähenkisiä ja positiivisasenteellisia näkemyksiä. Ihmiset jotka noin fiksusti ajattelevat, he kokevat elämän olevan kivaa, eikä tarvitse kireällä pipolla nipottaa.
        Joku on sanonut: Elämä on mukavaa mukaville, elämä on kenkkumaista kenkkumaisille.


      • Börjen morsian
        mukavaa mukaville kirjoitti:

        Ompa mukava lukea näin myötähenkisiä ja positiivisasenteellisia näkemyksiä. Ihmiset jotka noin fiksusti ajattelevat, he kokevat elämän olevan kivaa, eikä tarvitse kireällä pipolla nipottaa.
        Joku on sanonut: Elämä on mukavaa mukaville, elämä on kenkkumaista kenkkumaisille.

        Minä lähdin Börjen kanssa myös reissuun Niuvasta salaa katselemaan rumatikkejä


      • Mukava värkki
        Börjen morsian kirjoitti:

        Minä lähdin Börjen kanssa myös reissuun Niuvasta salaa katselemaan rumatikkejä

        Rumatikeissä löytyy tutkimista,siinä on jotain,puhaltamalla lämpimäksi ja halvalla.Tykätään muijan kanssa pirusti.


    • Pellet...

      Jaa, siis nämä pellet taas asialla. Huvittavaa hummoria.

      • Joksu ja Tahvo

        Rumatikillä mekin hullutellaan.T.Joksu ja Tahvo.


    • Meillä on merkein osoitettu maximinopeudet ja niitä pitää noudattaa! Sen sijaan minimiä ei ole ilmoitettu eikä tulla ilmoittamaan muutoin kuin moottoriteillä joilla ei saa ajaa ajoneuvolla jonka rakenteellinen nopeus ei ole vähintään asetettua arvoa, muistaakseni jossain 40km/h paikkeilla.

      Kun ottaa asiat rauhallisesti niin ei ole ongelmaa ja 80 alueella 75 km/h ajettaessa ei oikeastaan voi voittaa mitään vaikka joutuisi muutaman kymmenen kilometriä siinä perässä ajamaankin.

      Minulla on matkailuauto jossa on 80 rajoitus massan vuoksi (4250 kg) enkä todellakaan aio alkaa sinun vuoksesi ajelemaan ylinopeuksia. Minä kerkiän jopa 70 km/h nopeudella vaikka Roomaan ja vielä ehdin katselemaan maisemiakin.

      Hosu Pekat ja Paulat saisi riisua ajokorteistaan kunnes oppivat elämältä rauhallista suhtautumista ja jos on kiire niin se ei ole muiden syy vaan omaa järjenkäytön vajausta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe