Hulkki Tanskassa

-ASGHASGASGAS-

9

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaska.

      hulkki mulkki hevonp*rseessä sorry ei kiinnosta hulkkijutut..

      minä olen suomessa

      • Yatex-HH

        Ketään ei kiinnosta yliplösön entisen roinarin asiat, joka ei nostanu roinilla koskaan yli kahtasataa penasta, jonka muija lähti kiitää ja joka tumputtaa joka päivä. Ethän sä ole kuin jotain ylijäämä biomassaa.

        T:Yarex-HH


    • Jaska.

      Joopajoo, hulkki oli minuun verrattuna pelkkä kynäniska, jos sinun asenteesi on nimitellä isoja äijiä yliplösöiksi niin siitä vaan. livenä et kehtaisi aukoa päätä kuitenkaan millekään mutta netissä kaikki on helpompaa.

      ei nouse hulkilta vieläkään kahta sataa.

      mee ite vaan tumputtamaan laiheliini..

      ps. isot on aina etusijalla, pienet ulisee netissä äks dee

      • Jaska.

        "joka ei nostanu roinilla koskaan yli kahtasataa penasta"

        tätä en kans ymmärrä. Yleensä 200kg riittää. Jos sinun mielestäsi se pitäisi ylittää muutamalla kilolla, niin taitanee olla päivästä/viikosta kiinni jotta sen nostaisi, mutta menee aika hifistelyksi.... eli aivan sama.

        ei ole tarvekaan korottaa.

        mitä tuollainen v*ttuilu sieltä äidin läppärin takaa mahtanee oikein tarkoittaa?

        tulisit paukuttamaan leukojasi jonnekin ulos, mulla on tässä viikonloppu aikaa hakata susta aivot pihalle jos vaan kerrot ajan sekä paikan ja voin jättää meilinkin.

        äkkiä tulee jarexillekin toteen elämän tosiasiat ja jarexin penkki on alle 100kg ja koko ukko on neuvolassa punnittava pelle.

        minun on aina tehnyt mieli tappaa kaikki netissä anonyymisti meuhkaajat takaraivoon reikä tekemällä, et ole ensimmäinen.


      • Jaska.
        Jaska. kirjoitti:

        "joka ei nostanu roinilla koskaan yli kahtasataa penasta"

        tätä en kans ymmärrä. Yleensä 200kg riittää. Jos sinun mielestäsi se pitäisi ylittää muutamalla kilolla, niin taitanee olla päivästä/viikosta kiinni jotta sen nostaisi, mutta menee aika hifistelyksi.... eli aivan sama.

        ei ole tarvekaan korottaa.

        mitä tuollainen v*ttuilu sieltä äidin läppärin takaa mahtanee oikein tarkoittaa?

        tulisit paukuttamaan leukojasi jonnekin ulos, mulla on tässä viikonloppu aikaa hakata susta aivot pihalle jos vaan kerrot ajan sekä paikan ja voin jättää meilinkin.

        äkkiä tulee jarexillekin toteen elämän tosiasiat ja jarexin penkki on alle 100kg ja koko ukko on neuvolassa punnittava pelle.

        minun on aina tehnyt mieli tappaa kaikki netissä anonyymisti meuhkaajat takaraivoon reikä tekemällä, et ole ensimmäinen.

        kolmas asia mitä en ymmärrä on täällä tämä roinaajien nälviminen.

        mitä v*ttua kenenkään pitäisi pyrkiä nostamaan mitään tiettyä kun kyseessä on harrastus jossa merkkaa monet asiat.

        kenenkään ei ole automaattisesti kyykättävä 300 tai penkattava 200 jne.

        roinan tarkoitus on nopeuttaa kehitystä, ei siinä muuten mikään kiire mihinkään ole ollut koskaan.

        ihmeen lapsellista isottelua.

        tuskin kukaan roinaaja kiinnostuu siitä mitä sen pitäisi nostaa jotta jarex olisi tyytyväinen.

        otin penkistä tuon pari markkaa alle vuodessa, lähtötaso oli 90-110kg, ettei kovin huonot geenit taida olla meikällä. enkä valehtele yhtään.

        joku pikkupoika voi tästä tehdä omat johtopäätelmänsä kuka on kuka.

        itse haastaisin kenet tahansa k*sipään olipa mua isompi tai vahvempi mutta asenne ratkaisee!!


      • Jaska.
        Jaska. kirjoitti:

        kolmas asia mitä en ymmärrä on täällä tämä roinaajien nälviminen.

        mitä v*ttua kenenkään pitäisi pyrkiä nostamaan mitään tiettyä kun kyseessä on harrastus jossa merkkaa monet asiat.

        kenenkään ei ole automaattisesti kyykättävä 300 tai penkattava 200 jne.

        roinan tarkoitus on nopeuttaa kehitystä, ei siinä muuten mikään kiire mihinkään ole ollut koskaan.

        ihmeen lapsellista isottelua.

        tuskin kukaan roinaaja kiinnostuu siitä mitä sen pitäisi nostaa jotta jarex olisi tyytyväinen.

        otin penkistä tuon pari markkaa alle vuodessa, lähtötaso oli 90-110kg, ettei kovin huonot geenit taida olla meikällä. enkä valehtele yhtään.

        joku pikkupoika voi tästä tehdä omat johtopäätelmänsä kuka on kuka.

        itse haastaisin kenet tahansa k*sipään olipa mua isompi tai vahvempi mutta asenne ratkaisee!!

        Jos nostat 300kg niin heti on porukka ulvomassa " sun pitää nostaa 310kg ".


        ketä v'ttua tuollainen kiinnostaa?

        menisit pelle itse edes yrittämään 180kg niin tiedät mitä se painaa?

        Olen jarex sellainen kaveri että mulle on netissä huudeltu vaikka mitä p*skaa mutta voin sanoa sen että jos haluaisin niin yksikin tällainen mass nutrition pikkup*ska kuolisi yhdestä lyönnistä ohimoon.

        pikkup*skoja on koko p*ska netti täynnä täydellisiä pikku v*ttupäitä jotka lutkutti tuttia kun minä aloittelin treenaamista natuna.

        Sitten tulee 18 vuotta ikää ja aletaan v*ttuilemaan ja luullaan olevansa kovempi jätkä. näitä riittää.

        yksi ote kurkusta ja kantele laulaa.


      • Yarex-HH
        Jaska. kirjoitti:

        Jos nostat 300kg niin heti on porukka ulvomassa " sun pitää nostaa 310kg ".


        ketä v'ttua tuollainen kiinnostaa?

        menisit pelle itse edes yrittämään 180kg niin tiedät mitä se painaa?

        Olen jarex sellainen kaveri että mulle on netissä huudeltu vaikka mitä p*skaa mutta voin sanoa sen että jos haluaisin niin yksikin tällainen mass nutrition pikkup*ska kuolisi yhdestä lyönnistä ohimoon.

        pikkup*skoja on koko p*ska netti täynnä täydellisiä pikku v*ttupäitä jotka lutkutti tuttia kun minä aloittelin treenaamista natuna.

        Sitten tulee 18 vuotta ikää ja aletaan v*ttuilemaan ja luullaan olevansa kovempi jätkä. näitä riittää.

        yksi ote kurkusta ja kantele laulaa.

        Tiliti tiliti tiliti. Kuka näitä sun tilityksiä jaksaa lukee.

        "Olen jarex sellainen kaveri että mulle on netissä huudeltu vaikka mitä p*skaa"

        Ootko koskaan miettiny, et miks sulle huudellaan netissä vaikka mitä paskaa?

        Minäpä kerron. Siksi ku sä oot vaan niin vitun tyhmä vajakki.

        p.s. ei tarvii tumputtaa, ku ajaa taas kesällä uudella iso pannusella GSX-R:llä. Kiree T-paita päällä ku ajelee ja kireet lihakst ja suonet pullottaa käsivarsista ni ämmät on niin märkinä et ne liukuu alamäet alas.

        HAHAHAHAHAA!

        Mites sulla? Sä tumputat ja pelaat nintsikkaa kesällä ja kirjottelet keskustelupalstoille miten kova naistenmies oot.

        HAHAHAHAHAAA!

        T:Yarex-HH


    • -ASFGHAHHA-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe