Totuus on Raamatussa Jumalan antamana ilmoituksena!

Oletko lukenut?

Jeesus on Totuus ja yhteydessään nimemme elämänkirjassaan pääsemme elämään valtakuntaansa. Jeesus on Totuus ja hyvä paimen jokaiselle, joka avukseen Herraa pyytää ja elää rakkaudessaan ja armoliitossaan. Meidät on kutsuttu rakastamaan Herraa Jeesusta ja lähimmäisiämme. Tämä ilmoitus on tärkein asia jokaiselle ihmiselle, ja hyvä on tuntea Raamatun ilmoitus ihan alusta loppuun, tärkeimmät lopussa.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokainen ihminen

      avukseen Jeesusta huutaessaan myös sen avun elämäänsä varmuudella saa, sillä näin on kirjoitettu Raamatussa. Tietysti tärkeä tuntea Raamatun ilmoitus ettei eksy ja samoin tarvitaan Pyhän Hengen voima ja opetus ja varjellus kaikessa elämässä, ja annetaan anoville sillä on Isän Jumalan tahto Jeesuksessa jokainen ihminen pelastaa ja vaikka koetuksia on ja kilvoitella saamme ei ketään Herra hylkää eikä jätä, on varma Jumalan ilmoitus. Herran Jeesuksen hyvyys on ylitsevuotavainen vaikka myös kuritus ja nuhtelu ja varoitukset ja muut tällaiset myös liittyvät Jumalan valtakuntaan varmuudella. Anotaan viisautta ja ymmärrystä sillä tarvitsemme tässäkin ajassa näitä molempia ja muitakin hyviä hengellisiä asioita, joista on kirjoitettu Raamatussa Jeesuksen opetuksena.

    • tieteenriemuvoitto

      Minun ei tarvinnut kauaa raamattua lukea tajutessani että jumala ei luonut ihmistä kuvakseen vaan ihminen loi jumalan kuvakseen. Siksi tällä raamatun jumalalla on hyvin ihmismäiset piirteet; tämä jumala kun on mustasukkainen, narsistinen, raaka, paha ja moraaliton.

      On helppo ymmärtää että ihmisen keksimä jumala vaatii palvontaa ja sääti pikkutarkkoja sääntöjä kenen sukupuolielimiin sai koskea ja mitkä naiset sai kivittää hengiltä.

      Minulle ei ole ikinä selvinnyt miksi kukaan haluaa palvoa sellaista olentoa, joka käski ryöstää vihollisten naiset ja raiskata nämä?

    • Olen lukenut

      Tärkeimmät lopussa? Eivätkös nämä ole juuri ne kirjat jotka Luther halusi poistaa Raamatusta?

      Mikä versio Raamatusta on se oikea? Näitä kun on niin monta erilaista...

      "Raamattu on perinteisesti jaettu protestanteilla 66, katolisilla 73 ja ortodokseilla 79 kirjaan."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe