Arkiset asiat joita et ole koskaan tehnyt

Tuli vain mieleen

Mitä sellaista arkista ja yleistä et ole koskaan tehnyt (tai niin harvoin että se on epätavallista) jonka luulisi jokaisen tehneen?

1) En ole koskaan käyttänyt astianpesukonetta.

2) Olen ollut elokuvateatterissa vain kolme kertaa elämäni aikana (teatterissa ja konserteissa käyn kyllä alvariinsa).

3) En ole koskaan käynyt ulkomailla, en edes Tallinassa vaikka olen 15 vuotta asunut Helsingissä.

4) En ole koskaan ollut treffeillä (vaikka olen seurustellut en silti ole koskaan ollut varsinaisilla sovituilla treffeillä... suhteisiin on ajauduttu muulla tavalla)

5) En ole koskaan värjännyt hiuksiani.

6) En ole koskaan ollut naimisissa en edes kihloissa.

7) En ole koskaan pelannut konsolipelejä.

8) En ole koskaan maistanut tiramisua.

9) En ole koskaan uinut.

10) En ole koskaan luistellut.


... ja olen sentään jo 45 vuotias.

3

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hih hih

      harrastanut seksiä

    • ikää melkein 20

      No ohhoh... olipa siinä lista. Et oikeesti oo koskaan uinut, luistellut tai käyttänyt astianpesukonetta?? Tai no jos ei oo koskaan omistanut astianpesukonetta eikä työpaikallakaan tarvi sitä käyttää ni missä sitte? :) Aika mielenkiintonen lista muutenkin.

      Hmm.. no mulla ei oo kyllä noin hyvä lista, mut yritän jotain keksii...

      1. En oo koskaan ollut niin humalassa, etten olis pysyny pystyssä. Onks tuo ees outo juttu? Suomalaisia kun ollaan.

      2. En oo koskaan kuorinu perunaa samalla tavalla ku kaikki muut kuorii ne. (Oon nolona tästä.)

      3. En oo koskaan laittanut kajaalia.

      4. En ole ikinä vahingossa hajottanut puhelinta. Enkä hukannut. (Yhden oon tahallaan suutuksissani hajottanut, joten ei tääkään ollut oikeen hyvä... Tuntuu kuitenkin siltä, että muut nuoret on niitä hajotellu millon mihinkin. En tiedä sitte..)

      5. En oo ikinä polttanut tupakka tai sormellani koskenut sellaseen.

      6. En oo juuri koskaan pyytänyt mitään anteeks. En muista sellasta erityistä tilannetta.

      ...monesti kun tulee joku juttu mieleen, ni sitte tajuun ettei se ihan ookkaan niin.. :I

      7. En ole montaa kertaa palauttanut mitään kirjaston kirjoja ajoissa. Lähes aina ne ovat myöhässä. Ei tuu ees mieleen mitään sellasta, jonka olisin muistanut ajoissa palauttaa.

      8. Mikä on tiramisu? Onko se jonkinlainen leivos. :D

      9. En oo koskaan tykännyt limsasta. Kokista oon oppinut juomaan niin, ettei tuu hiilihapot nenään, mut en oikeen tykkää siitä silti.

      10. En oo koskaan ostanut aikuisten hampurilaisateriaa. Muistaakseni.

      11. YEAH. Nyt keksin. En ole koskaan laittanut nettiin selfietä. Tai facebookkiin profiilikuvaa.

      Ei tullut parempia mieleen...

    • Hyvää uutta vuotta

      Minä olen 35-vuotias mies ja:

      En ole käynyt kaupassa 18-vuoteen.

      En ole koskaan seurustellut.

      En ole koskaan koskenut naista tai puhunut naisen kanssa henkilökohtaisista asioista.

      En ole koskaan kuljettanut moottoriajoneuvoa.

      En ole koskaan hakenut töitä.

      En ole koskaan ollut työsuhteessa.

      En ole koskaan saanut työttömyyspäivärahaa, työmarkkinatukea tai muuta tukea kuin toimeentulotuen perusosan ja senkin vasta muutaman vuoden.

      En ole koskaan voinut puhua kenenkään kanssa mistään tärkeistä asioista.

      En ole koskaan ymmärtänyt elämää, joten olen jättänyt sen mielummin elämättä.

      Näitähän olisi loputtomasti..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe