Känniketju

viinipullo avattu

Tulkaa viikonloppukännäilijät (Repe etunenässä) tähän ketjuun örisemään, kiitos. ei tarvitse sotkea muita hyviä ketjuja.

24

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • örveltäjä

      Kun otan viinaa viikon putkeen niin minusta tulee säikky ja uskonnollinen.
      Johtuneekohan serotoniinin puutteesta?

      • dw2d21

        Samaa olen minäkin huomanna, eikä ole mikään provo.


    • Whisky today

      Ime parsaa homo!

      Repe edustaa palstan parhautta suorilla mielipiteillään, piikittäen sopivasti kaikenmaailman nuijia jotka kuvittelevat itsestään liikoja kuten sinä, "viinipullon avaaja".

      • Fiksu kreationisti

        Repe ei tule sitten lähellekään edustamaan palstan parhautta "mielipiteillään," pikemminkin hän vie keskustelun tasoa alas toistuvilla ad populumiin ja ad ignorantiam argumenttivirheillä.


      • Whisky today
        Fiksu kreationisti kirjoitti:

        Repe ei tule sitten lähellekään edustamaan palstan parhautta "mielipiteillään," pikemminkin hän vie keskustelun tasoa alas toistuvilla ad populumiin ja ad ignorantiam argumenttivirheillä.

        "...ad populumiin ja ad ignorantiam argumenttivirheillä."
        What the fuck is that?

        Kaveri joka itse kutsuu itseään fiksuksi ei voi olla kovinkaan fiksu, eihän?


    • kloonit tulevat

      Illuminatus haluaisi kloonata itsensä, jotta voisi ottaa tupla-annoksen kirkasta perjantaipullosta. Lähitulevaisuudessa atterievokit kloonaavat ihmisiä.

      • jyrrrrrrrr,.,.,.,.

        Palstan narsistisin Jeesuspelle *JC kloonaa itsensä, jotta voi mennä naimisiin elämänsä rakkaimman ihmisen kanssa.


      • En juo kirkkaita - paitsi snapsina.


      • Whiskey today
        illuminatus kirjoitti:

        En juo kirkkaita - paitsi snapsina.

        "En juo kirkkaita - paitsi snapsina."

        Monesko tänään menossa?


      • Whiskey today kirjoitti:

        "En juo kirkkaita - paitsi snapsina."

        Monesko tänään menossa?

        Snapsejako? Ei ensimmäistäkään. Snapseja juon vain erityisen hyvän ruuan kanssa.

        On mulla tossa punkkua (Doppio Passo Primitivo) jota siemailen kun sattuu huvittamaan.


      • eikö vaan
        illuminatus kirjoitti:

        Snapsejako? Ei ensimmäistäkään. Snapseja juon vain erityisen hyvän ruuan kanssa.

        On mulla tossa punkkua (Doppio Passo Primitivo) jota siemailen kun sattuu huvittamaan.

        Doctor's special tai sitten grogeja. Niin sen olla pitää.


      • eikö vaan kirjoitti:

        Doctor's special tai sitten grogeja. Niin sen olla pitää.

        Olen menossa Edinburghiin lähiaikoina. Siellä saanee muutama skottilainen tilaisuutensa.


    • jyri.kop.

      Pullo on jo puoliksi tyhjennetty. Olisiko täällä muita homoja uskovaisia miehiä? Jos vaikka saisi kontaktia ja sitten jotain muuta ...

    • soIon1

      Minä olen juonut jo eilisetä asti. Rahaa on että ranteita pakottaa. Pitää juoda nyt kun evoluutiobiologina ei ole enää varaa. Hauskaa iltaa!

      • Sivupersoonallani on ollut ilmeisesti hauskempaa kuin minulla, koska omasta mielestäni korkkasin ensimmäisen vasta reilu tunti sitten. Sivupersoonani on myös selvästi kiinnostuneempi rahasta kuin minä. Hauskaa iltaa!


      • Whiskey today
        solon1 kirjoitti:

        Sivupersoonallani on ollut ilmeisesti hauskempaa kuin minulla, koska omasta mielestäni korkkasin ensimmäisen vasta reilu tunti sitten. Sivupersoonani on myös selvästi kiinnostuneempi rahasta kuin minä. Hauskaa iltaa!

        "Sivupersoonallani on ollut ilmeisesti hauskempaa kuin minulla,..."

        Mitä hauskaa on juopottelussa?


      • naamapalmu2
        Whiskey today kirjoitti:

        "Sivupersoonallani on ollut ilmeisesti hauskempaa kuin minulla,..."

        Mitä hauskaa on juopottelussa?

        facepalm


    • Repe ja kaikki muutkin evoluution tosiasian hyväksyvät kirjoittajat ovat palstan parhaimmistoa ja kreationistit sen pohjasakkaa.

      Kippis ja skool, Breezer-pullo korkattu!

      • jyrrrrrrrrr,.,.,.

        Kerrankin olen samaa mieltä!


    • RepenSivupersoona

      Repe on jo sammunut joten minä voin ottaa Repen puolesta kulauksen.

    • vinetto
      • gessssssss

        Eihän niillä olekkaan mitään yhteistä.


    • Hiski+naapurin.kissa

      Siideriä ja paahdettuja pähkinähiiriä. Hillitysti.

    • känni nousee

      Kello on jo yli yhdeksän, mutta Oy Alkoholiliike Ab:n kuuluisan naiivit säännöt eivät sentään kiellä ketään rymsteeraamasta kotonaan. Minulla on kaapissa pullo Valkoista Hevosta. Eiköhän käydä naukkaamassa se tuulensuojaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      97
      1757
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      231
      1405
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      253
      1011
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      895
    5. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      755
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      735
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      37
      687
    8. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      674
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      26
      665
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      30
      664
    Aihe