Eilen olit asiakkaana halpahallissa, olit noin 23-30v kaunis vaalea ja vihreäsilmäinen, sormusta ei näkynyt vasemmassa nimettömässä, katsoit sisustusesineitä klo 15 aikoihin, katseemme kohtasi, hymyilit kauniisti! Olisi kiva tutustua! T. Nahkatakkinen ruskeasilmäinen mies
Nainen halpahallissa
Juha- 86
5
675
Vastaukset
- Korot kopsuvat
Se olin minä. Tavataan samassa paikassa, samaan kellonaikaan uudelleen ensi torstaina.
Puen ruskean hameen ja nahkatkin ylleni. Vaihdetaan yhteystietoja tuolloin.- Juha -86
Ihana juttu!
- 89+98
Juha -86 kirjoitti:
Ihana juttu!
se olin minä eikä tuo feikki
- Lowe
Voin kuvitella tilanteen,,,mahtavaa jos vielä tapaisitte.
- AnonyymiUUSI
Amispojut ei kiinnosta, osta edes kunnon vaatteet..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222648- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821189