Toni Mikael Lehtinen

PääÄÄnenvsaimentaja

vuosimalli 1984 saattaa ryhtyä arvostemaan isäpuolensa Anders Lindbäckin ( isoherrariihimäki) kanssa varastettavaksi jätettyjen ajoneuvojen hintaa.
Kunhan nyt ei arviointi koituisi kuolemaksi?
Toimeksiannolla "Canonball" on narkkariautovarkaiden henkiinjääminprosentti ollut kiinniottotilanteessa alle 8 %

9

2083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Malmin Lapiomestari

      Meillä on montut valmiiksi kaivettuna. Paskahousut pelkää mutta meillä ei.
      on yritetty neuvotella anteeksipyynnöstä ja asiallista keskusteluyhteyttä ei näihin neiteihin saa.

      Pienellä puhelinsoitolla ja anteeksipyynnöllä pelastettais ainakin yks narkkari ja isoherrapelle ennenaikaiselta Malminreissulta

      • Maaalaisjunttiii

        Automaattinen 9mm hernepyssy on valmiina Toni . . .Varo ettei isoherra Anders saa myös herneenpalkoja ylpeille nenälleen. . . Joku meistä vaihtaa hiippakuntaa suht nuorena ja minä EN ole meistä kolmesta se joka hautansa joutuu kaivamaan itse... Lehtinen ja Lindbäck olen pahoillani mutta jonkun peitettävä lapioiden


    • RehellinenYrittäjä

      Monttuhommiin molemmat vastuuta pakoilevat mulkut. Vielä on helppo lapioida😭

    • urkujaLepa

      Tuutko Ankun kaa lapiohommiin 😂
      vai tullaanko hakemaan? sitte vähä sattuu ennen hautaan pötkähtmistä

    • Anonyymi

      Reima Rosten Pakilantieltä kaatuu samaan monttuun ...

    • Anonyymi

      Anders Lindbäck pasko heti housuihinsa :D kun narkkari-runkkari Toni Lehtisen asioita ryhdyttiin käsittelemään.
      Kotiosoitteet ja puhelinnumerot ovat tiedossa. Me kohtaamme vielä...

    • Anonyymi

      Ei muutakun selkäsauna koko hinttariporukalle ja perseet tervattuna kadulle kävelemään.

      • Anonyymi

        Sama persereikä Lehtinen varasti minunkin firman pakun. Täytyy täydä pesäpallomailalla parin vuoden päästä käydä toivottelemassa hyvät 40-set on tää nistirunkkari pn edes hengissä. On yks toinenkin yrittäjä sitten tulossa " onnittelukäynnille " : ) Joo ja isäpuoli " Ankku " saa varmasti ruusut samalla kertaa... Ja voi olla melko piikikäs ruusupuska narkkareita suojelevalle liituraitapaskahousulle. Perseet tervataan Lehtiseltä ja tukijoukoilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama persereikä Lehtinen varasti minunkin firman pakun. Täytyy täydä pesäpallomailalla parin vuoden päästä käydä toivottelemassa hyvät 40-set on tää nistirunkkari pn edes hengissä. On yks toinenkin yrittäjä sitten tulossa " onnittelukäynnille " : ) Joo ja isäpuoli " Ankku " saa varmasti ruusut samalla kertaa... Ja voi olla melko piikikäs ruusupuska narkkareita suojelevalle liituraitapaskahousulle. Perseet tervataan Lehtiseltä ja tukijoukoilta.

        Pahoin pelkään ,että menee ruusut suoraan haudalle. No ei sekään huono vaihtoehto ole.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1880
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      705
    Aihe