Toni Mikael Lehtinen

vuosimalli 1984 saattaa ryhtyä arvostemaan isäpuolensa Anders Lindbäckin ( isoherrariihimäki) kanssa varastettavaksi jätettyjen ajoneuvojen hintaa.
Kunhan nyt ei arviointi koituisi kuolemaksi?
Toimeksiannolla "Canonball" on narkkariautovarkaiden henkiinjääminprosentti ollut kiinniottotilanteessa alle 8 %
Ilmoita

Meillä on montut valmiiksi kaivettuna. Paskahousut pelkää mutta meillä ei.
on yritetty neuvotella anteeksipyynnöstä ja asiallista keskusteluyhteyttä ei näihin neiteihin saa.

Pienellä puhelinsoitolla ja anteeksipyynnöllä pelastettais ainakin yks narkkari ja isoherrapelle ennenaikaiselta Malminreissulta
1 VASTAUS:
Automaattinen 9mm hernepyssy on valmiina Toni . . .Varo ettei isoherra Anders saa myös herneenpalkoja ylpeille nenälleen. . . Joku meistä vaihtaa hiippakuntaa suht nuorena ja minä EN ole meistä kolmesta se joka hautansa joutuu kaivamaan itse... Lehtinen ja Lindbäck olen pahoillani mutta jonkun peitettävä lapioiden
+Lisää kommentti
Monttuhommiin molemmat vastuuta pakoilevat mulkut. Vielä on helppo lapioida😭
Ilmoita
Tuutko Ankun kaa lapiohommiin 😂
vai tullaanko hakemaan? sitte vähä sattuu ennen hautaan pötkähtmistä
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Toni Mikael Lehtinen

vuosimalli 1984 saattaa ryhtyä arvostemaan isäpuolensa Anders Lindbäckin ( isoherrariihimäki) kanssa varastettavaksi jätettyjen ajoneuvojen hintaa.
Kunhan nyt ei arviointi koituisi kuolemaksi?
Toimeksiannolla "Canonball" on narkkariautovarkaiden henkiinjääminprosentti ollut kiinniottotilanteessa alle 8 %

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta