Ateistipropagoijat ovat perustaneet sivuston, jossa voi muutamassa minuutissa erota ev.lut. kirkosta.
Tasapuolisuuden nimissä tulee myös mainostaa yhtä nopeaa mahdollisuutta eroon ateismista: rukoile Jeesusta Kristusta henkilökohtaiseksi vapahtajaksesi, niin ero ateismista on ripeä. Varoituksen sana kuitenkin, tältä tieltä ei ole paluuta.
Eroa ateismista
7
84
Vastaukset
- FUCKIFUU
Voit perustaa sellaisen palvelun. Ai mutta eihän sinulla ole osaamista koska olet kristitty. Mahtaa harmittaa kun ÄO on liian alhainen palvelimen perustamiseen.
- 45774
ootko ajatellu koskaan viisastua `?
Mitä jos perustaisit vaikka sellaisen sivuston kuin liitykirkkoon.fi?
Eiku ei onnistu, pahus sentään. Domain on jo varattu Suomen ev.lut. kirkolle...- Miekka käännyttäjä
Luuletko että syy kirkosta eroamiselle on ateismin lisääntyminen?
Ehkä vaan järkiin tuleminen.... :) - Täh?
Mitä tekemistä kirkkoon kuulumisella tai kuulumattomuudella on ateismin kanssa? Kirkosta eroaa valtavasti myös uskovaisia. On aivan älytöntä maksaa jonkun lahkon jäsenyydestä, kun uskoa voi ilmaiseksikin.
- häh ja täh?
Valtaosa porukasta on uskonnollisesti välinpitämättömiä. Ei viitsitä erota kirkosta, mutta vielä vähemmän viitsittäisiin liittyä siihen, ellei oltaisi jo valmiiksi jäseniä nykyisen pakkoliittämisen kautta.
Ateismi on uskonpuutetta jumaliin, ts. normaalia täysjärkisyyttä.
- Aivot narikkaan
Laita aivosi narikkaan ja rupea uskovaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230