Halssilan lenkkipoluilla

Köhköh

Sinulle kaunis nuori tummahiuksinen nainen ylämäessä, nyt minulla on niskat jumissa ;) Kevät on mukavaa aikaa!

49

1059

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lenkkirinkiä

      Tänäänkö? vaiko jokin muu päivä?

      • Köhköh

        Tänään ja toivottavasti huomennakin ;)


      • Ylösulosjalenkille

        Monenakin päivänä ja toivottavasti vielä :)


    • mies halssila

      Olen todennut että halssilassa on kauniita naisia lenkillä ja nyt jo ovat siirtyneet keveämpään vaatetukseen .Useilla juoksutrikoot..

    • 1+8

      Ompas täällä paljon halssilasta ihmisiä, itse asun tässä lähistöllä kans :D En tosin käy halssilan lenkkipoluilla, vielä :DD

      • Kompuroija

        Tänäänkin aamulla kauniita naisia tuli vastaan ;)


      • Lenkkeilijä n kysyy
        Kompuroija kirjoitti:

        Tänäänkin aamulla kauniita naisia tuli vastaan ;)

        Olitko monen aikaan ? Minä olin yhdeksältä. Meinaan tulitkohan minua tänään vastaan ? Oliko sulla sini-violetti juoksupuku ? Trikoot jalassa ? Hymyilit minulle ujosti.


      • Ujo miehenalku
        Lenkkeilijä n kysyy kirjoitti:

        Olitko monen aikaan ? Minä olin yhdeksältä. Meinaan tulitkohan minua tänään vastaan ? Oliko sulla sini-violetti juoksupuku ? Trikoot jalassa ? Hymyilit minulle ujosti.

        Ja sinulla mustat lasit, enpä nähnyt silmiäsi ;)


      • Lenkkeilijä n
        Ujo miehenalku kirjoitti:

        Ja sinulla mustat lasit, enpä nähnyt silmiäsi ;)

        Olin taas aamulla hikilenkillä, samoja aikoja. Vähän oli porukkaa. En nähnyt sinua. Harmi, sillä jäit mieleeni. En kyllä jaksa uskoa, että olisit juuri hän. Mutta eihän sitä koskaan tiedä :)


      • Ujo miehenalku
        Lenkkeilijä n kirjoitti:

        Olin taas aamulla hikilenkillä, samoja aikoja. Vähän oli porukkaa. En nähnyt sinua. Harmi, sillä jäit mieleeni. En kyllä jaksa uskoa, että olisit juuri hän. Mutta eihän sitä koskaan tiedä :)

        Arkiaamuisin pyrin aina kiertämään tuon lenkin eli eihän sitä tosiaan koskaan tiedä vaikka vastaan tulen ;)


      • neuvoja satelee
        Ujo miehenalku kirjoitti:

        Arkiaamuisin pyrin aina kiertämään tuon lenkin eli eihän sitä tosiaan koskaan tiedä vaikka vastaan tulen ;)

        Nyt kaikki rohkeasti moikkaamaan niitä muita lenkkeilijöitä ja lenkkeilijättäriä kanssa! Jos hyvin käy voi vaikka heittää jutunjuurta keleistä.lenkkareista,treeneistä.paljonko se kello on jne :D Naisilta voi kysyä että mikä tuo vastustamaton tuoksu on jota käytät..Älkäämme ahdistuko jos joku haluaa tervehtiä tai jutella..


      • Ujo miehenalku
        Lenkkeilijä n kirjoitti:

        Olin taas aamulla hikilenkillä, samoja aikoja. Vähän oli porukkaa. En nähnyt sinua. Harmi, sillä jäit mieleeni. En kyllä jaksa uskoa, että olisit juuri hän. Mutta eihän sitä koskaan tiedä :)

        Ja tänään taas tulit vastaan? Ensi kerralla ota aurinkolasit pois niin näen silmäsi :)
        Pitäisi huomenet sanoa mutta sitä kuitenkin sanoo jotain ihan hölmöä ;)


    • nainen rannasta

      Pitäisiköhän minunkin siirtyä rantaraitilta halssilaan.. Onkohan siellä komeita mieihäkin? :P

      • Köhköh

        Ja taas tänään meni niskat ;) Syytän sauvajuoksijanaista :o
        Kevättä rinnassa!


    • lenkkarit+nainen

      Ilman muuta Halssilaan ja pururataa kiertämään..Siellä on komeita miehiä .jotkut pyöräilee ja jotkut juoksevat..Ihan vaan sivusilmällä nän kun tänään lenkillä kävin :)

      • Asics_

        Niin kuin myös kauniita naisia. Eilen kaunis koiran ulkoiluttaja sai kompuroimaan :)


      • :) Live like dream
        Asics_ kirjoitti:

        Niin kuin myös kauniita naisia. Eilen kaunis koiran ulkoiluttaja sai kompuroimaan :)

        Taasko?--


      • Hikitin
        :) Live like dream kirjoitti:

        Taasko?--

        Taas ja taas ja taas ja taas


    • 1+8

      Nyt kun sinne menisi ja katsois naisia silmiin, niin alkais varmaan hymyillyttää että onkohan tuokin palstalta :DD

    • Halssilan lenkkipoluthan ovat jo käsite nättien naisihmisten osalta!
      Hankala vaan siinä hengästyneenä kysyä ketään kahville.. :)

      Mihin aikaan yleensä muuten siellä lenkkeilette?

      • anonymous x

        No iltaisn näkyy niitä lenkkelijöitä enemmän. Olen huomioinut..:) I


    • anomymous x

      Minä lenkkeilen yleensä klo 17 jälkeen mutta kyllähän iltaisin näkyy lenkkelijöitä enemmän :) Halssilan pururata vetää kaikenikäistä ja näköistä kansaa :)

    • Itsekkin juoksentelen yleensä ilta-aikaan. Ehtii hyvin päivällä harrastaa muut asiat.

      Eilen oli kahdeksan maissa aivan täydellinen juoksusää. Aurinko paistoi ja spotify soi korvissa. Ei tuntunut kilometrit raskaalta! Tosin kukaan muu ei ilmeisesti ollut tätä ymmärtänyt kun näin vain kaksi ihmistä koko matkalla.. :D

      • kipi kapi kip

        Sinun pitää hieman aikaistaa...lenkkeilyä..


    • Mihin aikaan?

      Mihinkähän aikaan niitä komistuksia on liikkeellä tuolla lenkkipolulla? :) On tullut monena ilta käytyä katsastamassa, mutta vielä ei ole osunut ketään kohdalle. Ei jaksa siellä aina rampata :D Minkänhän ikäisistä muuten täällä mahtaa olla kyse?

    • trikoot+nainen

      Se on komistusten aikataulusta kiinni milloin niihin törmää :) Olen nähnyt viikonloppuisn alkuiltapäivästä pari namua..ja kyllä arkisin 17-20 on hyvä aika olla sillä silloin on silmänruokaa...

    • Minä ainakin juoksen yleensä jossain 18-20 välisenä aikana. Ja vähän alle 30v olen. :)

    • lenkille kaikki

      Herranen aika ..se on kevättä kun vilkuillaan puolin ja toisin..mutta sanoista tekoihin jos meinaatte tuota..:D

    • satama

      Rantaraitillekkin jo jokunen mies voisi tulla? :P

    • sporttitypy

      Pitääkö aina juosta? Itse kävelen.

    • eräsmies

      Ei tarvitse juosta! Helpompihan olis juttua siinä kehittää jos käveltäisi siinä yhtämatkaa....Ei näistä maisemista miehenä kannata rantaraitille siirtyä..

    • ihmettelijä

      Täytynee siirtyä halssilaan. :)

    • Where are you?

      Eipä ole itsellä samoja kokemuksia, tyhjille poluille on saanut huhuilla :D

    • lohikosken mies

      Eilen kävin pitkästä aikaa Halssilassa lenkillä. Ei tullut vastaan kuin vanhoja mummoja. Missä ne kuumat naiset oli?

      • nainen vaan

        Oliskos äitienpäivä verottanut sitä naisväkeä lenkkipoluilta? naisethan jää keittiön siivomaan kun miehet ryntää ekaks lenkillle.Eikä ne kuumat naiset arkiaamuisin siellä juokse kun ovat töissä jo..


      • Niimpä

        Ja missä ne kuumat miehet on? ;D


    • lenkkiä ny

      Nii eipä näkynyt tänään ainakaan yhtään kuuman sarjan miestä lenkillä ollessani. :D

      • adics

        Moi
        Huomenna nähdään muista tulla klo19 lenkille!


      • adics
        adics kirjoitti:

        Moi
        Huomenna nähdään muista tulla klo19 lenkille!

        Ei viitikkään tulla liian kuuma juoksuun!


      • Lenkkinainen
        adics kirjoitti:

        Ei viitikkään tulla liian kuuma juoksuun!

        Nyt on just sopiva juoksuun trikoissa


      • Adidadasa
        Lenkkinainen kirjoitti:

        Nyt on just sopiva juoksuun trikoissa

        Huhuu, hiljaista oli tänä aamuna ;) Olisipa mukava nähdä niitä trikoita :o


      • adics
        Adidadasa kirjoitti:

        Huhuu, hiljaista oli tänä aamuna ;) Olisipa mukava nähdä niitä trikoita :o

        Huomen aamuna vois tulla lenkille klo8 oletko tulossa vai nukutko silloin


    • Voisi joskus sopia jonkun päivän ja kellonajan kun kaikki tähtää lenkkinsä halssilan hiihtomaan kohdalle. Olisi hauska arvuutella, ketkä on siinä menossa sattumalta ja ketkä tämän palstan kautta.. :) Sitten vaan tänne tuntomerkkejä jos joku vaikutti kiinnostavalta ja ehkä tärppää..

      • samaa mieltä ed.

        olen itse vasta Jyväskylään muuttanut sinkkunainen, enkä tunne täältä ketään. Käyn usein Halssilassa yksin lenkillä, ja olisi mukava saada seuraa. On korkea kynnys mennä tuntemattomille mitään juttelemaan, varsinkaan kun ei tiedä onko toinen varattu vai ei. Yhteinen porukkalenkki voisi olla ihan hyvä idea :).


      • sport1
        samaa mieltä ed. kirjoitti:

        olen itse vasta Jyväskylään muuttanut sinkkunainen, enkä tunne täältä ketään. Käyn usein Halssilassa yksin lenkillä, ja olisi mukava saada seuraa. On korkea kynnys mennä tuntemattomille mitään juttelemaan, varsinkaan kun ei tiedä onko toinen varattu vai ei. Yhteinen porukkalenkki voisi olla ihan hyvä idea :).

        Hei'
        Minkäikänen sinkku muuttanut jyväskylään olisi kiva käydä lenkillä ja tutustua paremmin.
        Kyselee pitkä liikunnalinen mies ,mutta kysymällä kaikki selviää!


    • puspus

      Olihan siellä taas kauniita naisia liikkeellä kun aamulenkin tein :P

    • mies Halssilasta

      Tänään tei 1. kerra lenkin Halssilassa selvin päin ja voi JEESUS, niitä naisia, kauheita roikkuposkisia 6kymppisä lökäpöksyisiä ihrasäkkejä, nyt loppu Halssilassa lenkkeily.

      • trikoot+nainen

        Olet näemmä osunut eläkeläisten aamu tai päivälenkin aikaan..:)


      • Jaksaajaksaajaksaa
        trikoot+nainen kirjoitti:

        Olet näemmä osunut eläkeläisten aamu tai päivälenkin aikaan..:)

        Sama mieltä, väärä aika :) Tai joillekin se on se oikea aika :o


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3013
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2354
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2102
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1933
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1797
    6. 163
      1234
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe