Kuinka moni ryyppää pääsiäisenä?

päsiäismies

Vai mitä teette?

51

543

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timpan tytär

      Syön suklaamunia.

    • ätmi

      Ryyppään aivan kuten ennenkin. Pääsiäinen ei siihen vaikuta.

    • Kari Runk

      Ryyppään runkkaan tattia vatkaan hip hei hurraa!

    • Kohta tulee täyteen 4 vuotta tipattomalla linjalla ja pääsiäinen ei tähän tuo muutosta. ;)

      Ihan normi aikaa muutenkin tuo pääsiäinen ainakin meikäläiselle..treeniä, töitä ja ajanviettoa perheen kanssa.

    • Marianne89...

      En ryyppää, vaan lähden Eurooppaan.

      • fkkjj

        Euroopassa taidat olla jo, hehheh. Palstan taso laskee siis hetkellisesti.


      • Marianne89...
        fkkjj kirjoitti:

        Euroopassa taidat olla jo, hehheh. Palstan taso laskee siis hetkellisesti.

        Arvasin jo tuon kirjoittaessani että joku tulee tarttumaan tuohon... Mutta ajatteöin että jos pilkkua rupeavat nussimaan, siitä vaan :D puhekielessä Eurooppa tarkoittaa mulle Keski- ja Länsi-Eurooppaa, kun me pohjoismaalaiset (ja seuraavaksi aletaan varmaan nusuttamaan pilkkua Tanskasta) ollaan sieltä katsottuna täällä etäisen pohjolan kulmilla yhdistettynä manner-Eurooppaan vain Venäjän kautta kulkevan maa-alueen kautta. Olen erittäin kiinnostunut maantiedosta ja pelaan harva se viikko maantieteeseen liittyviä nettitietovisoja, mm. Ranskan alueet, Italian alueet ynnä muita vastaavia, jotta oppisin vielä enemmän valtioiden aluejaoista ja muista vastaavista.


      • Marianne89... kirjoitti:

        Arvasin jo tuon kirjoittaessani että joku tulee tarttumaan tuohon... Mutta ajatteöin että jos pilkkua rupeavat nussimaan, siitä vaan :D puhekielessä Eurooppa tarkoittaa mulle Keski- ja Länsi-Eurooppaa, kun me pohjoismaalaiset (ja seuraavaksi aletaan varmaan nusuttamaan pilkkua Tanskasta) ollaan sieltä katsottuna täällä etäisen pohjolan kulmilla yhdistettynä manner-Eurooppaan vain Venäjän kautta kulkevan maa-alueen kautta. Olen erittäin kiinnostunut maantiedosta ja pelaan harva se viikko maantieteeseen liittyviä nettitietovisoja, mm. Ranskan alueet, Italian alueet ynnä muita vastaavia, jotta oppisin vielä enemmän valtioiden aluejaoista ja muista vastaavista.

        "puhekielessä Eurooppa tarkoittaa mulle.."

        -Aikuistenko oikeesti oletat muiden alkavan arvuuttelemaan mitä mikin termi mahdollisesti tarkoittaa juuri sinulle..?! XD


      • Ihan trullina
        Marianne89... kirjoitti:

        Arvasin jo tuon kirjoittaessani että joku tulee tarttumaan tuohon... Mutta ajatteöin että jos pilkkua rupeavat nussimaan, siitä vaan :D puhekielessä Eurooppa tarkoittaa mulle Keski- ja Länsi-Eurooppaa, kun me pohjoismaalaiset (ja seuraavaksi aletaan varmaan nusuttamaan pilkkua Tanskasta) ollaan sieltä katsottuna täällä etäisen pohjolan kulmilla yhdistettynä manner-Eurooppaan vain Venäjän kautta kulkevan maa-alueen kautta. Olen erittäin kiinnostunut maantiedosta ja pelaan harva se viikko maantieteeseen liittyviä nettitietovisoja, mm. Ranskan alueet, Italian alueet ynnä muita vastaavia, jotta oppisin vielä enemmän valtioiden aluejaoista ja muista vastaavista.

        Luin pikaisesti, et Marianne lähtee Espanjaan. :D

        Toki jos olet jossain muussa maanosassa nyt kuin Eurooppa, voisit kirjoittaa lähteväsi Eurooppaan. Pohjoismaat ovat Eurooppaa. Et kyllä taida ikäiseksesi paljon maantietoa osata?


      • Ihan trullina kirjoitti:

        Luin pikaisesti, et Marianne lähtee Espanjaan. :D

        Toki jos olet jossain muussa maanosassa nyt kuin Eurooppa, voisit kirjoittaa lähteväsi Eurooppaan. Pohjoismaat ovat Eurooppaa. Et kyllä taida ikäiseksesi paljon maantietoa osata?

        No sitähän juuri edellisviestissäni totesin että Eurooppa oli vain "sanonta". Tottakai tiedän Pohjoismaiden kuuluvan Eurooppaan, miten helvetissä muuten Suomi voisi olla osa EU:ta?? Ja muistan Suomen liittymisvuodenkin, 1995.

        Voit tehdä mulle vaikka maantiedon testin niin katsotaan miten "huonosti" muka ikäisekseni maantietoa osaan. Mutta se on aika turhaa kun netissä sen luotettavuutta on mahdoton mitata. USA:n osavaltiot osaan ulkoa, samoin Espanjan, Italian ja Ranskan alueet, Saksan osavaltioita yritän paraikaa opetella mutta ei vielä ole jäänyt muistiin kuin muutama. Ei noilla tiedoilla sinänsä ole merkitystä ja ovat aika nippelitietoa, mutta eiköhän se anna osviittaa kuinka innostunut aihepiiristä olen.


      • TheOne kirjoitti:

        "puhekielessä Eurooppa tarkoittaa mulle.."

        -Aikuistenko oikeesti oletat muiden alkavan arvuuttelemaan mitä mikin termi mahdollisesti tarkoittaa juuri sinulle..?! XD

        Hohhoijaa. Luulin että palstalla kaikkea ei tarvitse silti lukea kirjaimellisesti. Aiheena oli "mitä teette pääsiäisenä", vastaus "lähden Eurooppaan" oli tarkoitettu samaksi kevyeksi heitoksi kuin "lähden reissuun" mutta vähän tarkennettuna. Ilmeisesti olisi sitten pitänyt raapustaa sanatarkkaan "lähden manner-Eurooppaan".

        On eri asia, jos väittää ettei Suomi ole osa Eurooppaa kuin jos käyttää tuollaista ilmausta jostain jonkun muun maan kuin Suomen käsittävästä "Euroopan matkastaan". Pilkunnussimista tällä palstalla riittäisi aika monessakin ketjussa jos niikseen tulee.


    • ätmi-sinkku

      Olen selvinpäin ja kotona koko pääsiäisen ja palstailen tietenkin koko ajan.

    • sinkkutyttö

      Saattaahan tuo olla että juon itseni jonkinmoiseen humalaan. Tuskin mitään ihan övereitä kuitenkaan.

      • sinkkutyttö

        Unohdin tosin käydä Alkossa :( Onneksi kaupasta saa kaljaa jos jonkin avoinna olevan huomenna löytää.


    • En ryyppää kun en ryyppää muutenkaan. Voin juoda kotikaljaa ruuan kanssa tai ottaa hiukan Piña Coladaa, ehkä. En taida raskia kotikaljaa ostaa, koska talous on nyt kuralla :-(

      Käyn sukuloimassa ja äitiä katsomassa. Siis tottakai äiti on sukulainen :-D mutta ei ole nyt kotona.

      • Ostin sitä kotikaljaa kuitenkin, voi sitä joskus hiukan juhlia vaikka edes kotikaljalla.

        Sepä vaan ei ole enää nimeltään kotikalja vaan perinnekalja, nimi on taidettu muuttaa jo jokunen vuosi sitten, mutta minulle se on aina kotikalja. En ymmärrä miksi nimi on pitänyt muuttaa, onko sopimatonta yhdistää koti ja kaljanjuonti tuotteen nimessä? Koomisen tekopyhää.

        Koomisen tekopyhiä ovat myös palstan känniääliöt, jotka miinustelevat niitä jotka eivät aio ryypätä :-D


      • femnerd kirjoitti:

        Ostin sitä kotikaljaa kuitenkin, voi sitä joskus hiukan juhlia vaikka edes kotikaljalla.

        Sepä vaan ei ole enää nimeltään kotikalja vaan perinnekalja, nimi on taidettu muuttaa jo jokunen vuosi sitten, mutta minulle se on aina kotikalja. En ymmärrä miksi nimi on pitänyt muuttaa, onko sopimatonta yhdistää koti ja kaljanjuonti tuotteen nimessä? Koomisen tekopyhää.

        Koomisen tekopyhiä ovat myös palstan känniääliöt, jotka miinustelevat niitä jotka eivät aio ryypätä :-D

        "Koomisen tekopyhiä ovat myös palstan känniääliöt, jotka miinustelevat niitä jotka eivät aio ryypätä "

        -Mitä muuta voi odottaa luusereilta joiden ainut elämänilo löytyy pullosta..


    • ramikami

      Tottakai ryyppään, se jonkunlainen perinne täälläpäin.. mut yksin ei ryypätä kuiteskaan.

    • ätmi-sinkku

      Sainko miinuksia siitä että en ryyppää? Kummaa porukkaa kun heti haukutaan jos haluaa viettä rauhallisen koti pääsiäisen.

    • Uskovainen

      Pääsiäisenä on perskänni vedettävä, ei siitä mihinkään pääse, kun se Jeesuskin joutui niin hirveästi kärsimään, ei sitä selvinpäin kestä ajatella. Kippis ja skål Jeesukselle!

    • mies..

      Mulla olisi töistä koko ensi viikko vapaata eli yhteensä jos laskee pyhät ja viikonloput niin huomisesta alkaen 10 päivää pois työstä, mitäköhän sitä tekisi?
      Huolestuttaa jo etukäteen että loma menee ohjelmalla 1-2h päivästä liikuntaa ja muu aika tietokoneella.
      Ryyppääminen ei kiinnosta.

    • Itse aion juoda simaa ja syödä ehkä keksejä. Katson ehkä youtube nauhoituksia vanhoista peleistä, joita en itse ole pelannut (lähinnä NES/SNES tai Megadrive pelejä). Tapanani on ensin katsoa läpi jonkin laitteen hardwarespeksejä, ja arvioida miten hyvin pelit on tehty huomioon ottaen rauta.

      • nöslkdanvöaslkd

        Vaan mitenkäs käänteentekevät ja uniikit mikrokoodit jaksavat?


      • nöslkdanvöaslkd kirjoitti:

        Vaan mitenkäs käänteentekevät ja uniikit mikrokoodit jaksavat?

        Mikrokoodia käytetään monimutkaisempien suorittimien konekäskyjen ohjelmointiin, lähinnä CISC-prosessoreihin. Tuli kyllä huomattua että jos jotakin CISC-prosessoria simuloi, on parasta tehdä oma toteutus mikrokoodista. Ei tämä kyllä liittynyt kirjoitukseeni mitenkään.


      • m36-intj kirjoitti:

        Mikrokoodia käytetään monimutkaisempien suorittimien konekäskyjen ohjelmointiin, lähinnä CISC-prosessoreihin. Tuli kyllä huomattua että jos jotakin CISC-prosessoria simuloi, on parasta tehdä oma toteutus mikrokoodista. Ei tämä kyllä liittynyt kirjoitukseeni mitenkään.

        Asensin myös XMP mod playerin tablettiini. Kyllä täytyy sanoa että edelleen parhaat musat tehtiin trackereilla (.mod, .xm, .it, .s3m, jne), ei tämä mp3-muoto tuonut juuri mitään lisälaatua harrastelijoiden sävellyksiin.


    • ryyppyhannu

      Tämä on jo aika huolestuttavaa, että miten moni ei ryyppää pääsiäisenä! eikö nyt olis jo aika miettiä sitä uusiksi? hyvää musiikkia, ja ryyppäämistä?

    • ihanpikkuvinkki

      Nykyään voi tehdä muutakin kuin ryypätä.

      • Mies25v

        Niinku mitä? Kerro yksikin esimerkki.


      • känni kala
        Mies25v kirjoitti:

        Niinku mitä? Kerro yksikin esimerkki.

        Voi myös dokata tai vetää kännit.


    • ätmi-sinkku

      Ei kannata ryypätä kun ei ole nais seuraa eikä saa pimppiä.

      • Drunksoul

        Sitä suuremmalla syyllä ryypätään kun ei ole nais seuraa eikä saa pimppiä.


    • ätmi

      Pelaan Blood Bowlia.

    • tie onneen

      Osaan vihdoin ja viimein imeä omaa munaani, joten sen merkeissä tämä pääsiäinen :)

      • Joka kerta kun näen tämän "oman munan imijätrollin" palaa mieleen Scary Movie 2.


      • turha vaiva

        Se ei ole tie onneen, olen itse sitä kokeillut ja se ei tunnu miltään koska se on oma suu. Ihan sama kuin kutittaisit itseäsi, onnistuuko se? Ei..


      • ....

        Ouroboros ATM.


      • Entinen itseimijä

        Nuorempana pystyin tuohon. Nyt olen lihonut niin ettei enää taivu. Pakko on tunnustaa: parhaat nuoruusvuoteni ovat takana.


    • Menee alkuun ainaki lepäillessä eka yö perjantaita vasten. Muuten sit kattellaan mitä keksis.

    • Hyvää matkaa, @Marianne89...

      Minä käyn huomenna vielä hetken aikaa sorvin äärellä ja lomailen sen jälkeen ihan kotimaassa. Hyvässä seurassa ja täysin päihteettä.

    • työtönm

      Muille se on viikonloppu, ja meille se on loppuviikko! eipä täs työttömänä ole muuta tekemistä, ku ryypätä.

    • Mies25v

      Itse ryyppään lähes aina kun en kestä tätä naisetonta elämääni.

    • ryypytön mies

      En ryyppää, mutta pääsiäisellä ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

      • ex-ryypytön mies

        Ryyppäsin sittenkin eilen, mutta pääsiäisellä ei ole edelleenkään asian kanssa tekemistä.


    • atm4ever

      Runkkaus, ryyppäys ja tietokoneella pelaaminen.

    • En ryyppää

      Ei kuulu alkoholijuomat minun pääsiäistapoihin. Ei kyllä edelleenkään ole mitään ideaa siitä mitä tekisi. Toisaalta kiva kun on muutama vapaapäivä mutta toisaalta ei huvittaisi kauheasti mikään. Täytyy keksiä jotain ettei ihan tylsisty. Salille nyt ensiksi.

    • Ihan trullina

      Ulkoilen, lenkkeilen, lepään ja syön hyvin. Ostin pullon kuoharia, mutta itseni tuntien se mitä todennäköisemmin jää avaamatta.

    • mirkku861

      Join eilisen, ja juon tän Perjantainkin..

    • Mies25v

      Mitäpä muutakaan yksinäinen naiseton mies voi tehdä kuin ryypätä?

    • ätmi-sinkku

      Ryyppääminen ei kannata koska naiset ei tykkää ryyppäävistä miehistä.

    • Drunksoul

      Torstaina, perjantaina ja tänään kännissä. Huomenna varmasti myös.

      • Drunksoul

        En sitten ryypännytkään... Ei vais, oon ihan tillintallin :P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3174
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      117
      1839
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      91
      1396
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      194
      1278
    5. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      28
      1040
    6. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1033
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      95
      995
    8. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      45
      975
    9. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      970
    10. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      952
    Aihe