Olen tässä jo pari vuotta miettinyt rintojen suurennus leikkausta. Täytin juuri 20 vuotta ja nyt tuntuu että olisin valmis tähän operaatioon. Ainoa huoli mulla on, että missä kannattaa käydä uudet tissit ottamassa. Fin-Estiä on kehuttu kovasti, mutta löysin netistä blogin joka ei minua niinkään vakuuttanut. Onhan suomessa muitakin paikkoja, niin ettei tarttisi Viroon lähteä. Noita paikkoja kun on vaan niin paljon, ja kaikkeen täytyy suhtautua niin kriittisesti.
Kellään omia kokemuksia? Mikä firma? Kuka leikkasi? Lopputulos?
Tiedän että tääläkin on monia jotka ovat silikonirintoja kovasti vastaan. Itse olen kyllä sitä mieltä, että tärkeintä on olla tyytyväinen itseensä.
Silikonirinnat
8
256
Vastaukset
- dfghjk
Ei kannata. Rumat ja luonnottomat kumipallot.
- uegbfyl
Mulla kannatti, eikä tullut rumat eikä kumipallot. Ihan on omat tissit ja tuntuukin omilta. Alla on vain implantit jotka nostavat rintaa...Jyväskylässä tehtiin ja Asko Salmi leikkasi.Olen tyytyväinen.
- Lyhyestä virsi...
Et sitten viitsinyt lueskella vanhoja ketjuja. Siksi pistän vain lyhyesti:
Kellään omia kokemuksia? On!
Mikä firma? Laatukirurgia
Kuka leikkasi? Jaan Troost
Lopputulos? Hyvä - ei_enää_lapsi
itse kävin n. 2 vuotta sitten Ruotsissa, tukhomassa.Proforma clinic on paikan nimi. Loistava palvelu, taitavat lääkärit.Hinta oli jotain 3000e. Laita vaik meiliä ja kysy. Itse kirjoitin aikanaan enkuksi ku ruotsi vähän unohtunut .
Mun elämä alkoi vasta leikkauksen jälkeen, en kadu hetkeäkään. Toki alussa olivat tosi arat ja kivut kovat, siitäkin selvittiin.
Rohkeutta! :)- Ummikko
Entäs jos ei taivu kuin suomenkieli? Onnistuuko suomeksi kirjoittelu ja palvelu klinikalla (Tallinnassa onnistuu).
- Joulutissit
Kävin Asko Salmella 2,5vuotta sitten. Erittäin tyytyväinen lopputulokseen, mutta pienenä miinuksena ettei arvet oo niin pienet ja sievät kuin niistä olisi mahdollisesti saanut. Voin kuitenkin vain suositella Salmea ja hänen henkilökuntaansa Jyväskylässä.
- ttttttttt
Fin-estillä otin ekat kun olin 19-vuotias ja nyt lapsen saannin jälkeen kävin uudestaan vappuna tekemässä rintojen korjauksen ja isommat implantit ja Juri kullanmaa leikkasi ja erittäin tyytyväinen kumpaankin kertaan!!! 7 ystävääni on myöskin käynyt ja ovat olleet tyytyväisiä!
- Helin silikonit
Itse kävin Plastic surgery center :iä Helsingissä, silikonit (anatomiset 365 cc) puoli vuotta sitten operoitu, lopputulos erinomainen.
Suosittelen muillekin: http://www.plasticsurgery.fi/hoidot/rintojen-suurennus
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745578- 353111
- 402694
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402062Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272055Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 991839
- 1741772
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171248