Vaattii julkista uskontunnustusta, palvoo raa-asti tapettua ihmistä, siunaa sotia, pitää yllä eriarvoisuutta (kuinka pappien silmää palvotaan), tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin.
Ukonto -inhoittavaa ideologiaa
4
213
Vastaukset
- ...
// Vaattii julkista uskontunnustusta, //
Mitä uskontoa sinä edustat?
(Kaikki ajattelevat jonkin uskonnon mukaan. Myös ateismi on uskontoa. Siinä ihmis-keksimässä uskonnossa, jota sanon harhaopiksi, ajatellaan ettei Jumalaa ole ollenkaan olemassa. Kristinusko ei ole uskontoa -> se ei ole ihmiskeksintöä ja Raamatussa Jumala todistaa itse itsestään. Jeesus oli lihaan tullut Jumala, yksi Jumalan kolmesta persoonasta. Hän on ylösnoussut ja elää tänä päivänä. Hän istuu Jumalan oikealla puolella ja on Raamatun mukaan tuleva tuomitsemaan maailman.
//Matt.28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. //
//Matt. 25:31-32: Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
32. Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista. //
Sana, jonka Kristus on puhunut, tulee tuomitsemaan ne joille Kristus ja syntien sovitus ei kelpaa. Tosin Kristus ei ole tullut tuomitsemaan vaan vapahtamaan synneistä.
Johanneksen evankeliumi:
12:46 Minä olen tullut valkeudeksi maailmaan, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen.
12:47 Ja jos joku kuulee minun sanani eikä niitä noudata, niin häntä en minä tuomitse; sillä en minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman.
12:48 Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.
12:49 Sillä en minä itsestäni ole puhunut, vaan Isä, joka on minut lähettänyt, on itse antanut minulle käskyn, mitä minun pitää sanoman ja mitä puhuman.
)
Uskontunnustuksella rajataan Perkeleen edustama oppi pois. Emme todellakaan tahdo olla myöntyväisiä Perkeleelle. Rajaamme hänen edustuksensa ja harhaoppinsa pois luotamme.
// palvoo raa-asti tapettua ihmistä, //
Tämän varmastikin tiedät: me ihmiset Jeesuksen tapoimme. Meidän syntimme tähden hänen oli pakko mennä ristin puulle. Tämä sen tähden, että pelastuisimme. Jumala rakasti meitä niin paljon, että tahtoi antaa äärimmäisen uhrin (oman Poikansa).
// siunaa sotia, pitää yllä eriarvoisuutta (kuinka pappien silmää palvotaan), tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin. //
Noita kaikkia en oikein ymmärtänyt.
Kristushan kielsi esim. Pietaria tarttumasta miekkaan, vaikka Häntä oltiin viemässä ristiin naulittavaksi (ja tämän Jeesus tiesi jo etukäteen). Kristus sanoi myös Pilatukselle ennen ristiinnaulitsemistaan (ennen ristiinnaulitsemistuomiotaan), että "minun kuninkuuteni ei ole tästä maailmasta".
Johanneksen evankeliumi:
18:36 Jeesus vastasi: "Minun kuninkuuteni ei ole tästä maailmasta; jos minun kuninkuuteni olisi tästä maailmasta, niin minun palvelijani olisivat taistelleet, ettei minua olisi annettu juutalaisten käsiin; mutta nyt minun kuninkuuteni ei ole täältä."- Kriitikko
Kuule onko toi raamattu mikään oikea ja ainut auktoriteetti,,ajatteles sitä
ei muuta
kiva ku vaivauduit vastaamaan - .agent orange.
laittaisi avainsanoja, kuten jeesus, jumala, raamattu rukous, luoda, sattumanvaraiseen järjestykseen, ja sitten suoltaisi niitä tänne, niin vailla päätä, häntää, punaista lankaa tai järkeä nämä jeesus sitä ja jeesus tätä -jutut on.
- fafafafafa
.agent orange. kirjoitti:
laittaisi avainsanoja, kuten jeesus, jumala, raamattu rukous, luoda, sattumanvaraiseen järjestykseen, ja sitten suoltaisi niitä tänne, niin vailla päätä, häntää, punaista lankaa tai järkeä nämä jeesus sitä ja jeesus tätä -jutut on.
miksi jumala tuhosi kaikki ihmiset kerran tulvalla, ja sitten myöhemmin uhrasi poikansa meidän takia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760