Vaunualueet pultsareille

Koppihörhö juo

Miksi kaikki karavaanarit ovat työttömiä juoppoja. Olisi edes yksi alue muille kuin pummeille.

18

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????????????????????

      Katos ku muut ei viihdy vaanareina, ja trumatikkikin lämmittää.

      • Maire Mansesta

        Kyllä on juoppoja keskuslämmityäjissäkin.


      • K. K. Korkki
        Maire Mansesta kirjoitti:

        Kyllä on juoppoja keskuslämmityäjissäkin.

        Jopa huomattavasti enemmän kuin rumatikkiäijissä. Se kun tuo alte lämmittää niin paljon paremmin, että tarkenee juopotella alueilla talvetkin läpeensä.


    • Opettaja ei juo

      Taisitpa vetää jostain vääriä johtopäätöksiä. Ainakaan itse en harrasta juomista, vaikka tunnetun loman ajan liikun jokseenkin paljon.
      Että sillee.

      • Salajuoppoja

        Opettajat ovat laiskoja narsisteja.


    • Sossu ei maksa

      Köyhillä ei ole varaa muuhun kuin asua peräkärryssä. Tyhmyys johtaa köyhyyteen ja köyhyys juopoksi koppielukaksi.

    • kateus on

      paha tauti se tuhoaa ihmisen.

      • Ei lapsiperheille!!!

        Sellaisille juopoille vaanareille voisi perustaa ihan omia rällästys alueita keskelle metsää jonkun saviprunnin rantaan ja ihan mainostaa sitä sillä että täällä saa möristä ja öristä 24/7 muista välittämättä.


      • Olet oikeassa

        Tyhmyyden lisäksi syynä on varmaan kateuskin. Pitää ryypätä kopissa, koska on niin kateellinen normaalituloisille, joiden ei tarvitse peräkärryissä viettää elämäänsä.


    • vaunulle

      pitää lähteä kun ei kestä tätä kerrostalon juoppojen mölinää.

      • Kysynvaan?

        Onko puhaltajapeli vai Rummatikki?


    • Koppihörhö

      Olipa mukavaa juoda pääsiäisenä. Pian onkin jo vappu. Oh, hoh olenkin juonut koko ajan taas. Ei se mitään, niin me vaunualueilla eletään. Sossutuki ja viina virtaa. Ei olisi varaa asua muualla.

    • Varakas huvilassa

      Köyhät makailevat kopissa.

    • ruuviperä

      Mikäpä on pankin huvilassa makailla, hoppimakaaja sentään omassaan köllöttelee. Että se köyhistä.

      • Rahaa pankissa

        Pankissa on rahaa,ei pistetä turhuuteen,touhutaan.Rumatikillä.


    • Caravaanari muori,

      No et ollut näköjään Kokemäellä vappuna? Siellä kun auton hinta oli siinä 80,000€ / kpl. Ei taida työtön sellaista ostaa? Ja niitä oli yli kolmeasataa!

      • kokemäen keisari

        Kas kun et sinä siellä vieraillut? Meinaan vaan ettei perseaukiset pruukkaa täällä juuri käydä. Tosin useammalla täällä käyneistä on vielä osamaksuja maksamatta 7 vuodeksi. Pari minun lisäkseni, taisi olla käteis ostajia? Varma en koskaan voi olla, että niinkin monta olisi. On siinä kuitenkin jobbareilla paljon rahaa saamatta, vai onko rahoitusyhtiöllä. Minä kun en osamaksukauppoja sen paremmin tunne.

        Rumatikki on muuten hyvä peli, ei tarvitse sotkea käsiään pakkasnesteisiin. Aina ne aldet pakkaa vuotaa, toisin sanoen kusta allensa. Alde on niin kovin äänekäs verrattuna rumatikkiin.

        Minähän en olekaan työtön enkä, suinkaan mikään sosiaalinen joukko eläjä. Harvemmin olen kyllä tekemisissä kyseisen alemman sosiaaliluokan kanssa. Enhän juuri puhu velkavankeudessa elävien kanssa. Tämä reissu taisi olla minulle poikkeus. Vappua en kuitenkaan ole koskaan vietellyt, eikö se ole paremmin työväestön nk. juhla.


      • Tyäeläkeläinen
        kokemäen keisari kirjoitti:

        Kas kun et sinä siellä vieraillut? Meinaan vaan ettei perseaukiset pruukkaa täällä juuri käydä. Tosin useammalla täällä käyneistä on vielä osamaksuja maksamatta 7 vuodeksi. Pari minun lisäkseni, taisi olla käteis ostajia? Varma en koskaan voi olla, että niinkin monta olisi. On siinä kuitenkin jobbareilla paljon rahaa saamatta, vai onko rahoitusyhtiöllä. Minä kun en osamaksukauppoja sen paremmin tunne.

        Rumatikki on muuten hyvä peli, ei tarvitse sotkea käsiään pakkasnesteisiin. Aina ne aldet pakkaa vuotaa, toisin sanoen kusta allensa. Alde on niin kovin äänekäs verrattuna rumatikkiin.

        Minähän en olekaan työtön enkä, suinkaan mikään sosiaalinen joukko eläjä. Harvemmin olen kyllä tekemisissä kyseisen alemman sosiaaliluokan kanssa. Enhän juuri puhu velkavankeudessa elävien kanssa. Tämä reissu taisi olla minulle poikkeus. Vappua en kuitenkaan ole koskaan vietellyt, eikö se ole paremmin työväestön nk. juhla.

        Ei rahamiehet kyllä Rumatikillä puhaltele,Rumatikkihän on vaan halpisautoissa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe