ja varmuudella Jumala tahtoo että kiitämme evankeliumista ja Jeesuksen pääsiäisuhrista ja saamme anoa myös elävää vettä ja Pyhän Hengen armosiunausta elämäämme. Voimme tutkia Jeesuksen opetuksia ja rakastaa Herraa tekemällä sen mukaan kuin Mestari on meitä opettanut Raamatun Uuden Testamentin kirjoituksissa. Herran hyvyys on ylitsevuotavainen ja taivaassa Isän Jumalan enkelit iloitsevat siitä että lähestymme Jumalaa Jeesuksen nimessä ja lihansa ja verensä ovat ehtoollisessa kiitoksella vastaanotettavissa leipänä ja viininä, kuten on kirjoitettu ja Jeesus on tämän muistoaterian meille kaikille ihmisille antanut.
Kiitetään Isää Jeesuksen nimessä näin pitkän perjantain muistoksi, kun Jeesus ristillä huusi "se on täytetty!" ja antoi henkensä, amen, halleluja!
Tänään on hieno päivä Jumalalta pyytää anteeksi synnit
1
191
Vastaukset 1
- Netpunk
Aika kannibalistinen näkemys yllä. Luultavasti (toivottovasti) se on vain metafora.
Aivan hyvin voisin sanoa, että kasa pannukakkuja ja pullo colaa on elviksen ruumis ja veri. Argumenttina aivan saama tasoa.
Elviksen olemassaoloa puoltaa se, että elvis on kuollut ja pysyy kuolleena. Jeesuksesta voidaan sanoa, että hänen elästä ja kuolemasta muista tapahtumista ei ole ainoatakaan verifioitavissa olevaa todistusta.
Raamatun totuusarvo on nolla koska raamattu itse väittää olevansa totta (tai useat kirjoittajat ja vielä eri aikoina toimineet kirjoittajat väittävät raamatun olevan totta) Kehäpäätelmä on valmis.
Jeesus itse julisti olevansa jumalan poika, joka on taas pyhä henki. Kristityt eivät olleet (eivät) ole muuta kuin skientologien tapainen kultti. Tosin silloin jossain Rooman Imperiumin takapajuisessa osassa. Olihan sillä suunalla jo aiemmin ollut erilaisia kultteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081275
- 45891
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50716- 70656
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r125641- 67606
- 53587
- 55535
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93463- 34447
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?19440- 5438
- 51435
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?113434- 49427
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82417- 52403
- 42390
Veikkauksen asiamiehen provikat?
Minkä verran peliautomaatin pitäjä saa peliautomaatin tuotosta?28379