Wheeler dealers vs Fast an loud

Brittisarjassa ostetaan autonromu ja sitten haetaan siihen varaosia ja lopulta työllä ja vaivalla kunnostetaan menopeli myyntikuntoon. Jenkkiversiossa ostetaan autonromu ja sitten seurataan huuli pyöreänä kun ostaja myy saman rämän varsinaiselle kustomoijalle ja siinä kaikki; "tehtiin 500 taalaa voittoa". Se, mitä autolle varsinaisesti tapahtuu, jää hämäräksi. Fats and loud on vain tv-ohjelma entisöitävien autojen aihioiden ostamisesta ja myymisestä.
Ilmoita


Miten joku voi olla niin kusipää että tekee shelbystä maasturin?
2 VASTAUSTA:
Noo... kun niitä makuja on niin monenlaisia. Onhan Pontiac Trans Ameista tehty avolavoja, mikä on mun mielestä kanssa ihan kusipäistä hommaa.
No kyllä "dingoliinamies" voi.
+Lisää kommentti
Tuossa vertailussa huomaa erittäin hyvin euroopan formaatin ja jenkkilän formaatin eron. Brittisarjassa pääosassa auton korjaus mutta jenkkilän formaatissa hauskanpito eli kaljan juonti ja kuminpoltto.. Jenkkilän sarjassa sillä Gas Monkey ukolla tuntuu olevan pohjaton tasku ja tuhansien taalojen tuhlaus ei haittaa (tai sarjan tuottajat sponssaa)
Brittiläisessä sarjassa kumpikin herra antaa vielä ilmaisia vinkkejä ja neuvoja.
Ilmoita
Kyllä Fast'n'Loudissa myös rempataan niitä autoja. Sitä ei tosin näytetä yhtä paljon kuin Wheelerseissä tai Overhauledisssa.
Ilmoita
Eikun Overhaulin':issa.
Ilmoita
Mulle kelpaa kaikki autosarjat paitsi se yks jossa joka jaksossa pitää joku työntekijä potkia pois duunista.
Ilmoita
Voi vitun ääliö shelbystä on tehty maasturi versioita
Ilmoita
fast and loud on kyllä hyvä, sopivasti asiaa, mutta löytyy myös sitä tositv draamaa. upeita autoja.
1 VASTAUS:
En oo fast & loudissa kuin yhden "upeen auton" eli se ferrari. Muutenkoko sarjassa on samoja iänikuisia vanhoja jenkki reuhkoja joita joka paikka täynnä muutenkin
+Lisää kommentti
Huvittava toi Richard, HÄN rakentaa autot, oikeasti vaan kiskoo kaljaa.
Ilmoita
Britti kiharatyyppi osaa korjata , vain vaikeimmat jutut jättää ammattilaisille, kovin halvalla se ostaja tyyppi saa autoja eikä ryöstä myidessäkään ketään , jenkkilässä tilataan uusi moottori yms osat eikä kaikki pajalla ihan perillä asioista, toki hyvää viihdettä ja molemmat sarjat tulee katsottua.
Ilmoita
Eihän nuo WD tee kuin muutaman tonnin voittoa, jos sitäkään. Onko tuo sitten kauhean kannattavaa? FL:ssä sitten tingitään kunnolla, 20 000e bussi ostetaan 5000e ja puolen millin autot muutamalla kympillä.
Ilmoita
Miksi noi jenkit on aina niiiiin helvetin "cooleja", hauskoja jnejne. Kaikki jenkkiformaatit on ihan suoraan helvetistä.
WD on taas ihan siedettävä, ukot tietää ja tekee, osaa esiintyä kameran edessä ilman turhaa apinointia eikä meininki muutenkaan ole sitä yeeeeehaaaajoujouamericablingblinghemihemihemi -meininkiä.

Mutta silti, parhaat autoihin liittyvät pätkät löytää tubesta, oikeiden harrastajien toimesta.
Ilmoita
Suomessa jotkut luulevat, että vanhoja autoja kunnostamalla tienaa jotain ja hintapyynnöt ainakin netissä ovat sen mukaisia romusta kuin romusta, johon on lisätty jotain uusia osia.
Ilmoita
Noi wheeler dealersin amerikan jaksot oli ihan pers..stä. Ketää kiinosta iänikuiset aina samat jenkki romut. Onneksi oli vaan lyhyt ku ei katsojia kiinnostanu ^^. Fast and loud taas on ihan sontaa tyypillistä hillbilly jenkkisontaa tyyliin olemme maailman parhaita ihmisiä sitä ei oo jaksanu seurata ollenkaa
Ilmoita
Pidän Wheeler Dealerin ideasta, ostetaan halpa viallinen auto, korjataan sen vika tai viat ja myydään se sitten kunnossa olevana hyvään hintaan seuraavalle käyttäjälle.
Tosielämässä tosin voittoa tuskin tulee mutta ideana kumminkin ihan hyvä ja korjausvinkit ovat aina tervetulleita. Katson itsekin paljon youtubesta autoremonttivideoita.
2 VASTAUSTA:
vähän, mutta ei paljoa, häiritsee weeler diilerissä se, ettei työlle lasketa mitään hintaa. Edd remppaa autoja monta päivää, eika saa edes ruoka palkkaa:-D joten tappiollahan nuo autot sitten lopulta myydään useimmiten.
......mutta joo, kiva sarja seurata. ei kannata takertua pikku seikkoihin.
Ihan hyvä ohjelma. Äijät tekevät tilinsä siitä ohjelmasta, eivät tuunaamisesta. Peruskorjausta mutta ohjelmassa on kiinnostavia ratkaisuja, kuten se moottorin putsaus jollain kummalla karstanpoistojutskalla. Ei mikään "all show, not go" -ohjelma. Kerrotaan myös käytettyjen osien mahdollisuuksista.

Ne jenkkiohjelmat ovat sitten pelleilyä, jossa auton korjaamisella ei ole mitään merkitystä.
+Lisää kommentti
Suomessa autokauppiaat tekee hyvää tiliä, kun myyvät satasen romuja kahteen kolmeen tonniin. Autoilla ikää noin 20 vuotta ja mittarissa yli 300000 km. Ja tyhmä kansa ostaa, että saa korjata romujaan koko ajan. Töissä käydään sitten ihan ilmasiksi, kun mitään ei jää säästöön. Sitten pitää tehä velkaa, kun ei oo käteistä millä ostaa. Rahaa olis, mutta kun se menee siihen auton romuun mikä on aina jostain päästä hajalla.
1 VASTAUS:
Autovero ja muutkin verot ovat kieroonnuttaneet tämän maan talouden todella epäterveeksi, ihan sairasta menoa tässä maassa.
+Lisää kommentti
Kyllä ne on noi jenkkisarjat pelkkää feikkiä, ruosteisiin romuihin kiiltävä maalipinta vaan päälle niinkuin aikoinaan siinä pimp my ride sarjassa tehtiin ja aina on olevinaan kauhea kiire, silti on aikaa kaikenlaiselle muulle säätämiselle. Kaikissa on aina sama käsikirjoitus ja samanlaiset perustyypit, rähjäävä pomo ja tyhmät duunarit. Tämän genren paras ohjelma on minusta ton brittisarjan lisäksi nämä Tampereen mattinäsät eli Latelat, siinä on jopa huumoriakin mukana ja vaikkeivat mitään ökyautoja rakennakkaan niin niiden tyyppien välinen läppä on vaan tosi hauskaa kattoa, se päihittää noi valmiiksi käsikirjoitetut jenkkisarjat mennentullen.
2 VASTAUSTA:
Mustangin kolarointi tuskin kuului fast&Loudin käsikseen, muuten näyteltyä hoopoilua. wheelers dealersin tyylinen ohjelma voitaisiin tehdä suomessakin?
Lysmyinen kirjoitti:
Mustangin kolarointi tuskin kuului fast&Loudin käsikseen, muuten näyteltyä hoopoilua. wheelers dealersin tyylinen ohjelma voitaisiin tehdä suomessakin?
Ei voi suomes tehdä vastaavanlaista sarjaa! noitten sarjojen budjetti jenkeis ja englanissa on suurempi ku suomen valtion budjetti ^^
eli täällä ei voi tehdä ku korkeintaan just tollasta ku se latelat, eli korkeintaan karvanoppien asentamiseen on varaa ^^
+Lisää kommentti
ed tsaina lähtee wheeler diileristä :D.. se maik jatkaa jonkun uuen jenkki hemmon kanssa ja sarja muutenkin jenkkiytyy kokonaan ^^ siis ed tsainahan oli koko wheeler dealer, ni on tosi ihme jos kukaan enää kattoo sarjaa ilman ed tsainaa
1 VASTAUS:
Eddiä alkoi vituttaa kun läski-mike ostaa autoja mihin edd ei mahdu.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Wheeler dealers vs Fast an loud

Brittisarjassa ostetaan autonromu ja sitten haetaan siihen varaosia ja lopulta työllä ja vaivalla kunnostetaan menopeli myyntikuntoon. Jenkkiversiossa ostetaan autonromu ja sitten seurataan huuli pyöreänä kun ostaja myy saman rämän varsinaiselle kustomoijalle ja siinä kaikki; "tehtiin 500 taalaa voittoa". Se, mitä autolle varsinaisesti tapahtuu, jää hämäräksi. Fats and loud on vain tv-ohjelma entisöitävien autojen aihioiden ostamisesta ja myymisestä.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta