Listatkaa palstan äänähdyksiä

niin?

1. Hähä! :D

2. Peoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

3. HAHA! :D

4. Huhuu! 8D

5. Spot! :o)

6. He-hee! :-)

7. Hähä! xD

8. Kräääk! ;O)

9. hihi! :)

12

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulostaa kieltämättä melko mielipuoliselta.

    • uik uik uik, marsu

      • UGH UGH

        UGH monte on puhunut


    • Ärr.
      (37,5 edelleen kuumetta ja päätä särkee - otan buranaa)

      • os.211

        Juotko sä nestettä tarpeeksi?
        Kuumeisena pitää juodä enemmän mitä normaalisti.

        Jos sulla on pieni nestevajaus koko ajan, ei ole mikään ihme et päätä särkee.
        Tää ei ole mikään lääkärin suorittama diaknosointi,
        perustuu kyllä kokemukseen/seurantaan, toimin hoitsuna.


      • os.211 kirjoitti:

        Juotko sä nestettä tarpeeksi?
        Kuumeisena pitää juodä enemmän mitä normaalisti.

        Jos sulla on pieni nestevajaus koko ajan, ei ole mikään ihme et päätä särkee.
        Tää ei ole mikään lääkärin suorittama diaknosointi,
        perustuu kyllä kokemukseen/seurantaan, toimin hoitsuna.

        Teetä menee jatkuvasti, eli ei huolta.
        Ihan normaali flunssapäänsärky ja yrittää muuttua migreeniksi koska nukun miten sattuu.
        Kiitos huolenpidosta.


      • Kuppis os,52 ;)
        os.211 kirjoitti:

        Juotko sä nestettä tarpeeksi?
        Kuumeisena pitää juodä enemmän mitä normaalisti.

        Jos sulla on pieni nestevajaus koko ajan, ei ole mikään ihme et päätä särkee.
        Tää ei ole mikään lääkärin suorittama diaknosointi,
        perustuu kyllä kokemukseen/seurantaan, toimin hoitsuna.

        211
        kirurginen---------buddylle vaan pään amputointi Lousettella

        mitäs kohno päällä tekiskää=O)


      • Kuppis os,52 ;) kirjoitti:

        211
        kirurginen---------buddylle vaan pään amputointi Lousettella

        mitäs kohno päällä tekiskää=O)

        Kyllä, vahvistan että pään poistamalla poistuvat myös kaikki päästä johtuvat ongelmat.

        Vaihtopäiden tuotekehitys on käynnissä, mutta kuluttajamallien saatavuus on vielä rajoitettua.


      • Svinhuvud
        buddy-love kirjoitti:

        Kyllä, vahvistan että pään poistamalla poistuvat myös kaikki päästä johtuvat ongelmat.

        Vaihtopäiden tuotekehitys on käynnissä, mutta kuluttajamallien saatavuus on vielä rajoitettua.

        kaskun näin just unta, jossa minulta puuttui pää
        menin päätorille shoppaamaan uuden pään
        Olikin upea valkoima tarjolla, mut olin liian vähissä rahoissa ostamaan uutta päätä...........
        Yställinen toritiskin pääjohtaja kysyi, että paljox rahaa on
        jos edes jotain saisin
        pikkukolikoita vain pivollinen..........pääkauppias säälistä myi tappiolla wanaha sianpään
        Olihan sekin otai sentään ja steppalin kartsalla, kun tuli vastaan
        joku minulle tuntematon sanoen: Moi buddy=O)


      • Svinhuvud kirjoitti:

        kaskun näin just unta, jossa minulta puuttui pää
        menin päätorille shoppaamaan uuden pään
        Olikin upea valkoima tarjolla, mut olin liian vähissä rahoissa ostamaan uutta päätä...........
        Yställinen toritiskin pääjohtaja kysyi, että paljox rahaa on
        jos edes jotain saisin
        pikkukolikoita vain pivollinen..........pääkauppias säälistä myi tappiolla wanaha sianpään
        Olihan sekin otai sentään ja steppalin kartsalla, kun tuli vastaan
        joku minulle tuntematon sanoen: Moi buddy=O)

        Täysin mahdoton kommentti ja se olisi sinulle mahdollinen vain jos olisit täysin päätön, sillä yleensä hukkaan omani ja siksi säilytän sitä visusti tallessa.

        http://deeperintomovies.net/journal/image10/coldlazarus5.jpg


    • os.211

      Kuppis os.52: selta! :))
      Sä ainakin olet Turkulainen, kosk tiesit entisen kirurgisen osaston.
      Nykyisin se on sydänosasto 1.

      Olin joskus vanhalla os.211 hoitajana.

      • Kuppis os, 52:)

        Joo olen se toinen osast välähti mieleeni hassusta jutusta.

        Kämppäkaverini raahas kämpille vähän omitusen flikan
        Kirjoitteli omituisa runoja ja shit kysyi, ett oliskos mulla hanelle
        sopivia kalsareita------ajattelin, että menkkaränkkä ylatti
        ja annoin sopiva piener, uudet kalsarit flikalle

        noin viikon päästä menin pyykille ja löysinkorista piene siniset kalsarit kakat päässy flikalta
        Kalsareis oli leima Kupiittan sairaala os, 52
        Hullujenhuone=O)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe