Olen 19-vuotias nainen ja näemmä olen ajautunut pisteeseen jossa minulla on katkaistu kaikki yhteydet, joidenka kanssa olen elämääni elänyt. Se menee niin että aina vain nopeasti käyn tupakalla viidessä minuutissa erään ihmisen kanssa, yksi jonka kanssa vietin aikaa oli narsisti ja hänelle en halua soittaa tai olla yhteydessä, katkoin kaikki välini ajan kuluessa ja nyt voisin sanoa että jos muuttaisin omilleni niin olisin täysin yksin ja en osaisi elää niin, kun muutenkin saan mikropsykooseja sekä ahdistuskohtauksia että olen masentunut. En haluaisi mennä työelämäänkään koska kaikki vastoinkäymiset jotka kohtaan, kohtaan ne yksin kuten aina ennenkin. Minulla on kiteytynyt oletus että olen outo ja että kaikki hämmästelevät minua mitä ikinä teenkään koska menneisyyteni oli tarhasta ammattikouluun täyttä paskaa.
Että näin.
7
781
Vastaukset
- vastuuta
Muuta muualle paikkakunnalle ja aloita elämä alusta. Pakota itsesi unohtamaan ollut paska sillä itse sinä elät elämääsi eikä sitä kukaan muu voi muuttaa. Turha on rypeä itsesäälissä vaan viskaa ajatukset huitsin nevadaan ja keksi jotain mielenkiintoista.
Ota vastuu elämästäsi. - kannustusta tytölle
Uskon että kirjoitit tosissasi ja koet että et voi nyt muuta. Kaikesta huolimatta rokaisen sinua avartamaan reviiriäsi. Liiku, kulje ihmisten parissa, harrasta ja pyri vaikka väkisin pois neljän seinä sisältä. '
Kun pienestä alkaa, niin kokee kivoja ahaa-elämyksiä, alkaa luottaa itseensä ja huomaa että tämähän on kivaa.
Minkälaiset suhteet sinulla on perheeseesi tai millainen perhe ylipäätänsä on. Onko sisaruksia.
Et sinä outo ole. Ja totuus on, että kaikki ihmiset olemme tavalaan erilaisia ja omia persooniaan. Sinkin saat olla erilainen. - Anonyymi
Helpottiko jo kohtuullisen seitsemän vuoden jälkeen ?
- Anonyymi
Onko se suomeksi Outokummun moniosaaja ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se suomeksi Outokummun moniosaaja ?
Kysmsysysmerkii enne ei kuulu ola välimerkii eksie käyny koulus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysmsysysmerkii enne ei kuulu ola välimerkii eksie käyny koulus
Kävin koulussa, mutta luin tunnilla Hauskaa puolituntista (= lehti)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin koulussa, mutta luin tunnilla Hauskaa puolituntista (= lehti)
Ok buumeri
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?847132Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277079Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176205Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845248Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635225Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus415120Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274605Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193485Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400