Että näin.

Hatred

Olen 19-vuotias nainen ja näemmä olen ajautunut pisteeseen jossa minulla on katkaistu kaikki yhteydet, joidenka kanssa olen elämääni elänyt. Se menee niin että aina vain nopeasti käyn tupakalla viidessä minuutissa erään ihmisen kanssa, yksi jonka kanssa vietin aikaa oli narsisti ja hänelle en halua soittaa tai olla yhteydessä, katkoin kaikki välini ajan kuluessa ja nyt voisin sanoa että jos muuttaisin omilleni niin olisin täysin yksin ja en osaisi elää niin, kun muutenkin saan mikropsykooseja sekä ahdistuskohtauksia että olen masentunut. En haluaisi mennä työelämäänkään koska kaikki vastoinkäymiset jotka kohtaan, kohtaan ne yksin kuten aina ennenkin. Minulla on kiteytynyt oletus että olen outo ja että kaikki hämmästelevät minua mitä ikinä teenkään koska menneisyyteni oli tarhasta ammattikouluun täyttä paskaa.

7

759

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastuuta

Muuta muualle paikkakunnalle ja aloita elämä alusta. Pakota itsesi unohtamaan ollut paska sillä itse sinä elät elämääsi eikä sitä kukaan muu voi muuttaa. Turha on rypeä itsesäälissä vaan viskaa ajatukset huitsin nevadaan ja keksi jotain mielenkiintoista.
      Ota vastuu elämästäsi.

• kannustusta tytölle

Uskon että kirjoitit tosissasi ja koet että et voi nyt muuta. Kaikesta huolimatta rokaisen sinua avartamaan reviiriäsi. Liiku, kulje ihmisten parissa, harrasta ja pyri vaikka väkisin pois neljän seinä sisältä. '
      Kun pienestä alkaa, niin kokee kivoja ahaa-elämyksiä, alkaa luottaa itseensä ja huomaa että tämähän on kivaa.
      Minkälaiset suhteet sinulla on perheeseesi tai millainen perhe ylipäätänsä on. Onko sisaruksia.
      Et sinä outo ole. Ja totuus on, että kaikki ihmiset olemme tavalaan erilaisia ja omia persooniaan. Sinkin saat olla erilainen.

• Anonyymi

Helpottiko jo kohtuullisen seitsemän vuoden jälkeen ?

• Anonyymi

Onko se suomeksi Outokummun moniosaaja ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se suomeksi Outokummun moniosaaja ?

Kysmsysysmerkii enne ei kuulu ola välimerkii eksie käyny koulus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysmsysysmerkii enne ei kuulu ola välimerkii eksie käyny koulus

Kävin koulussa, mutta luin tunnilla Hauskaa puolituntista (= lehti)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin koulussa, mutta luin tunnilla Hauskaa puolituntista (= lehti)

Ok buumeri

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      210
      2793
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      125
      2659
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      77
      1743
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      233
      1305
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      63
      1288
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1098
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1001
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      841
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      823
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      823
    Aihe