Olen 19-vuotias nainen ja näemmä olen ajautunut pisteeseen jossa minulla on katkaistu kaikki yhteydet, joidenka kanssa olen elämääni elänyt. Se menee niin että aina vain nopeasti käyn tupakalla viidessä minuutissa erään ihmisen kanssa, yksi jonka kanssa vietin aikaa oli narsisti ja hänelle en halua soittaa tai olla yhteydessä, katkoin kaikki välini ajan kuluessa ja nyt voisin sanoa että jos muuttaisin omilleni niin olisin täysin yksin ja en osaisi elää niin, kun muutenkin saan mikropsykooseja sekä ahdistuskohtauksia että olen masentunut. En haluaisi mennä työelämäänkään koska kaikki vastoinkäymiset jotka kohtaan, kohtaan ne yksin kuten aina ennenkin. Minulla on kiteytynyt oletus että olen outo ja että kaikki hämmästelevät minua mitä ikinä teenkään koska menneisyyteni oli tarhasta ammattikouluun täyttä paskaa.
Että näin.
7
759
Vastaukset
- vastuuta
Muuta muualle paikkakunnalle ja aloita elämä alusta. Pakota itsesi unohtamaan ollut paska sillä itse sinä elät elämääsi eikä sitä kukaan muu voi muuttaa. Turha on rypeä itsesäälissä vaan viskaa ajatukset huitsin nevadaan ja keksi jotain mielenkiintoista.
Ota vastuu elämästäsi. - kannustusta tytölle
Uskon että kirjoitit tosissasi ja koet että et voi nyt muuta. Kaikesta huolimatta rokaisen sinua avartamaan reviiriäsi. Liiku, kulje ihmisten parissa, harrasta ja pyri vaikka väkisin pois neljän seinä sisältä. '
Kun pienestä alkaa, niin kokee kivoja ahaa-elämyksiä, alkaa luottaa itseensä ja huomaa että tämähän on kivaa.
Minkälaiset suhteet sinulla on perheeseesi tai millainen perhe ylipäätänsä on. Onko sisaruksia.
Et sinä outo ole. Ja totuus on, että kaikki ihmiset olemme tavalaan erilaisia ja omia persooniaan. Sinkin saat olla erilainen. - Anonyymi
Helpottiko jo kohtuullisen seitsemän vuoden jälkeen ?
- Anonyymi
Onko se suomeksi Outokummun moniosaaja ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se suomeksi Outokummun moniosaaja ?
Kysmsysysmerkii enne ei kuulu ola välimerkii eksie käyny koulus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysmsysysmerkii enne ei kuulu ola välimerkii eksie käyny koulus
Kävin koulussa, mutta luin tunnilla Hauskaa puolituntista (= lehti)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin koulussa, mutta luin tunnilla Hauskaa puolituntista (= lehti)
Ok buumeri
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823