Palstalle on tulvinut solvaavaa kielenkäyttöä adventtilaisten pyhistä asioista joitakin aikoja ?!
>>>>> Kielenkäyttö pitää muuttua solvaavasta ja pilkkaavasta kielenkäytöstä asialliseksi ja kyseleleväksi- ja tiedustelevaksi -pilkanteon ja solvauksien sijasta !
Kehotan ottamaan tämän asian vakavasti ja lopettamaan pilkanteon !
- Siirtymään siis asiallisesti tiedustelevaan kielenkäyttöön "Miten asia on ?"
jos jotakin haluaa tietää tai on toista mieltä.
Keskustelu saa olla "kiivastakin" mutta ei saa sisältää kirjoittamista haukkumisen ja pilkanteon vaikuttimin palstalaisten pyhistä asioista.
> Mene Raamattuun etsimään onko pilkanteolle mitään puolustusta !
Palstalla pitää pilkanteko ja solvaaminen palstalaisten uskon pyhistä asioista loppua tai alkaa iso luuta heilumaan viestien poistossa ja kaikki solvaava kielenkäyttö on roskissa !
> Palstalla ei ole pilkkaaminen, herjaaminen ja solvaaminen sallittua, mutta keskustelu saa olla kiivastakin kunhan se on asiallista.
Aamen.
Jumalan siunausta
Jari Laurila
keskustelija
lännen hitain sheriffi
Varoitus; Solvaava kielenkäyttö;
11
<50
Vastaukset
- veli.
Saakoon Jeesus antaa meille itsehillintää mitä puhumme!
Mooseksella oli todella pitkä pinna. kansan johtajana. - Kovat ajat
Nyt tulee pastori Lässyn-lässylle kovat ajat! Alexkin joutuu hillitsemään kielenkäyttöään. Pössöö-vihjailujenkin pitää loppua.
Jari !
Minusta sinun kannattaisi käyttää näissä keskusteluissa lyhyempiä vastauksia, sillä minulla ainakin nämä sinun "keskustelut" menee osin lukematta ohi kun et tavallaan keskustele vaan vain esität "teesejäsi"...
"Teesit" kuuluu aloituksiin ja sitten keskustellaan ! :)Hei-
Kiitos.
Vastaan niille joilla on halua tietää ja pyrin usein vastaamaan mahdollisimman kokonaisvaltaisesti.
Halukas ja kiinnostunut asian tietäjä ja tutkija on eri asia kuin pilkantekijä ja suun soiton vaikuttimin itseään foorumeilla viihdyttäjä.
Jumalan siunausta
Jari Laurila
keskustelijanajarinhotelli kirjoitti:
Hei-
Kiitos.
Vastaan niille joilla on halua tietää ja pyrin usein vastaamaan mahdollisimman kokonaisvaltaisesti.
Halukas ja kiinnostunut asian tietäjä ja tutkija on eri asia kuin pilkantekijä ja suun soiton vaikuttimin itseään foorumeilla viihdyttäjä.
Jumalan siunausta
Jari Laurila
keskustelijanaHalukas ja kiinnostunut asian tietäjä ja tutkija on eri asia kuin pilkantekijä ja suun soiton vaikuttimin itseään foorumeilla viihdyttäjä.
Olet hymyilyttävä...Ja muutenkin... Eikö "Sheriffin" kuuluisi olla valvoja joka silloin tällöin osallistuu myös keskusteluun eikä olla "päällimmäinen päällikkö", joka täyttää palstaa oman bloginsa tuotoksilla sivukaupalla ?
Kopittelija007 kirjoitti:
Minulla ei ole mitään järkeä kohdistaa yhtään mitään nimierkkien taakse henkilökohtaisella tavalla. Nimimerkkien takana olevat ihmiset ovat pelkkää tekstiä aina eikä puolen sekunninkaan ajan käy koskaan henkilökohtaisesti ihmisinä mielessä.
Ihmisillä on ainakin nuo kaksijajoiset vaikuttimet olemassa- Tutkia asioita vakavalla mielellä saadakseen tietoa, taikka itsensä viihdyttäminen ymns. muu vaikutin.
- Tietenkin. Ei tämän kummempi asia. Olen ollut täällä vuodesta 1995 ja tämän verran tunnen tätä asiaa.
Sinusta ei ole 0,5 sekunnin vertaa kyse. Nimierkkien takana olevat ovat pelkkää tekstiä- ei muuta voi ollakaan tietenkään. - Voi henk. koht. tavalla koskaan nimimerkkejä ottaa tietenkään.
Jumalan siunausta
Jari Laurila
keskustelijanajarinhotelli kirjoitti:
Hei-
Minulla ei ole mitään järkeä kohdistaa yhtään mitään nimierkkien taakse henkilökohtaisella tavalla. Nimimerkkien takana olevat ihmiset ovat pelkkää tekstiä aina eikä puolen sekunninkaan ajan käy koskaan henkilökohtaisesti ihmisinä mielessä.
Ihmisillä on ainakin nuo kaksijajoiset vaikuttimet olemassa- Tutkia asioita vakavalla mielellä saadakseen tietoa, taikka itsensä viihdyttäminen ymns. muu vaikutin.
- Tietenkin. Ei tämän kummempi asia. Olen ollut täällä vuodesta 1995 ja tämän verran tunnen tätä asiaa.
Sinusta ei ole 0,5 sekunnin vertaa kyse. Nimierkkien takana olevat ovat pelkkää tekstiä- ei muuta voi ollakaan tietenkään. - Voi henk. koht. tavalla koskaan nimimerkkejä ottaa tietenkään.
Jumalan siunausta
Jari Laurila
keskustelijanaJaa...
Mutta minä lähinnä noilla sinun pitkillä vastauksilla tarkoitan sitä, että ne usein hyppää osittain ohi koko aiheesta koska olet usein sen kopioinut jostakin blogistasi ja silloin keskustelu alkaa rönsyillä ohi sen asian mitä aloittaja ajaa takaa ja siksi en usein syvenny niihin koska se vaatii jo sitten toisen tutkintakerran !Kopittelija007 kirjoitti:
Ja muutenkin... Eikö "Sheriffin" kuuluisi olla valvoja joka silloin tällöin osallistuu myös keskusteluun eikä olla "päällimmäinen päällikkö", joka täyttää palstaa oman bloginsa tuotoksilla sivukaupalla ?
Sheriffin päällimmäinen toimenkuva ei ole että osallistuu kaikkeen keskusteluun vaan valvoo että palstalla on viihtyisä tunnelma ja asiallinen sääntöjen mukainen keskustelu.
>> Sheriffi tietenkin saa osallistua keskusteluun nk. kaikki muutkin foorumilaiset.
Ei ole palkannauttijakaan, vaan ylläpiton avustajaja keskustelija > foorumilla viihtyjä.
Jumalan siunausta
jari laurila
keskustelija
ingen pappi
lännen hitain sheriffijarinhotelli kirjoitti:
Sheriffin päällimmäinen toimenkuva ei ole että osallistuu kaikkeen keskusteluun vaan valvoo että palstalla on viihtyisä tunnelma ja asiallinen sääntöjen mukainen keskustelu.
>> Sheriffi tietenkin saa osallistua keskusteluun nk. kaikki muutkin foorumilaiset.
Ei ole palkannauttijakaan, vaan ylläpiton avustajaja keskustelija > foorumilla viihtyjä.
Jumalan siunausta
jari laurila
keskustelija
ingen pappi
lännen hitain sheriffiKyllä sinä minusta olet "lännen nopein sheriffi " sillä millään foorumilla en ole nähnyt noin aktiivista sheriffiä keskustelemaan ja linkittämään omaa blogiaan,,, ;D
Kopittelija007 kirjoitti:
Kyllä sinä minusta olet "lännen nopein sheriffi " sillä millään foorumilla en ole nähnyt noin aktiivista sheriffiä keskustelemaan ja linkittämään omaa blogiaan,,, ;D
Hei kiitos.
Linkkejä saa vapaasti käyttää.
Minä olen nopsa kirjoittamaan- mutta ei ole tarkoitus ollenkaan olla päällimmäisenä. Valkkaan kyllä mihin vastaan enkä vastaa kaikkeen.
Siunausta
Jari Laurila
keskustelija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2823369BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62385Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2532164- 682049
- 721708
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3421342MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/251117- 651069
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231036Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola166993