kaikille ! hyvästi carf&aref !
IP näkyy
14
1854
Vastaukset
- mies taas
Mulla on Kolumbus ADSL ja tämä sivusto antaa cachen ip:n eli monilla voi olla sama! Ei ole hirveän luotettava sinänsä lähtee syyttää esim minua siitä että vastaisin omiin viesteihini :)
- Alfaholic
Eikai jonkun toisen kirjoittamassa viestissä voi olla samaa IP:tä kun sinulla...
- 2TS
IP pysyy samana käytössäsi kunnes loggaudut ADSL-yhteydestä pois. Kun loggaudut sisään seuraavan kerran, arvotaan uusi IP.
IP ei siis vaihdu, jos vaikka sammutat mikron.
Modeemin ja ISDN:n kautta arvotaan joka yhteyskerralla uusi IP.
Kellään ei ole samaan aikaan samaa IP:tä. - mies
Alfaholic kirjoitti:
Eikai jonkun toisen kirjoittamassa viestissä voi olla samaa IP:tä kun sinulla...
Mulla ei ole tullut oman koneen ip vaan kolumbuksen cache servon ip! En tiedä miten homma toimii..
TS äijälle: kyllä ADSL:ään saa kiinteän ip:n! - V6
mies kirjoitti:
Mulla ei ole tullut oman koneen ip vaan kolumbuksen cache servon ip! En tiedä miten homma toimii..
TS äijälle: kyllä ADSL:ään saa kiinteän ip:n!niinpä näkyy olevan sama ip kuin tuossa aikaisemmassa viestissäni, samalla näkyy hävinneen osa vanhoista viesteista, kuten tämä linkki portellon tehtaista http://www.laverdajota.com/alfa gone.htm
- 2TS
mies kirjoitti:
TS äijälle: kyllä ADSL:ään saa kiinteän ip:n!Kyllä voi toki hankkia kiinteän IP:n, mutta maksaa sen verran, että eipä kannata kotikäyttöön hommata.
Eli IP:t ovat jaossa satunnaisesti peruskäyttäjille, joten IP vaihtelee ja saattaa siten olla jollakin kerralla sama kuin toisella käyttäjällä aiemmin.
Toki mahdolliset häiriköt saadaan kiinni jäljittämällä, näkyi täällä IP:tä tai ei. Mutta jos joku lähettää viestiä esim. kirjastosta, eipä ko. henkilöä saada kiinni. Ainoastaan paikka selviää. - Timo, antinörtti
..minullekin, joka en ole ATK-nörtti, mikä tämä IP-osoite on? Minulla on Kolumbus ISDN ja näyttää olevan IP-osoite muutamassa aikaisemmassa viestissäni sama kuin äskeisellä kirjoittajalla. Nyt se on taas eri numerosarja. Jos osoite vaihtelee miten sattuu, miten siitä voi kirjoittajan tunnistaa? Onkohan tästä hommasta häiriköinnin kannalta enemmän haittaa kuin hyötyä?
- Timo
2TS kirjoitti:
IP pysyy samana käytössäsi kunnes loggaudut ADSL-yhteydestä pois. Kun loggaudut sisään seuraavan kerran, arvotaan uusi IP.
Kellään ei ole samaan aikaan samaa IP:tä.Olisihan se asia hieman selvinnyt, kun olisi malttanut lukea eteenpäin. Jos joka kerta arvotaan uusi IP, niin ainakin tavallisen palstankäyttäjän lienee mahdotonta nähdä onko kyseessä tietty kirjoittaja vai ei? Tai edes tietystä paikasta lähetetty viesti? Eli onko tästä häirikkötorjunnassa apua lainkaan?
- Timo
2TS kirjoitti:
Kellään ei ole samaan aikaan samaa IP:tä...minulla olleen aikaisemmin Thema V8:aa koskeneessa keskustelussa sama IP kuin sinulla edellisessä viestissäsi!. Taitaa olla vaihtoehtojen määrä varsin rajallinen, 9 numeron sarjasta tulee kaksi täsmälleen samanlaista yhdistelmää. Ihmeellistä on tietotekniikka.
- V6
ihan hyvä homma jos edes hiukan rauhoittaisi näitä palstoja.
- Jeppe
Mistä moinen käytäntö?
- 2TS
Mulla on sama IP kuin Yleistä autoilusta nimimerkillä Mese22 (Calix-juttu), ja samaan aikaan tietenkin.
Taitaa Suomi24:n IP:t tulla palveluntarjoajan mukaan eikä yksittäisten "linjan päässä" olevien mukaan ainakin ADSL-systeemissä.
En tosin ole vielä varma. - Walker
Tuolta prätkäsivuilta löytyy muuten lisää
vinkkejä häirikkömetsästykseen! - Anonyymi
Viestejä historiasta, kun CARF:n homppelinörtit kuvittelivat olevansa fiksuja. Kummallista, että tämä pedariukkojen poppoo saa vuosikymmentenkin jälkeen rauhassa jatkaa touhujaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291528- 371431
- 681233
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541169- 691004
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255981Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198976- 74924
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106828