Mutta herätystähän te olettekin rukoilleet ja

KTSeksytysOnTullut.

On siis aika kiittää, koska rukouksenne on kuultu ja ihan kirjoitusten mukainen herätys on alkanut.
Lue vaikka Sakarja: Sillä katso, minä olen herättävä maahan paimenen: hukkaantuneista hän ei pidä huolta, hajaantunutta hän ei etsi, ruhjoutunutta hän ei paranna, pystyssä pysyvää hän ei tue;
mutta hän syö lihavien lihaa ja halkaisee niiden sorkat. Sitten Herra sanoi minulle:

"Ota vielä itsellesi hullun paimenen kapineet. Sillä katso, minä olen herättävä maahan paimenen: hukkaantuneista hän ei pidä huolta, hajaantunutta hän ei etsi, ruhjoutunutta hän ei paranna, pystyssä pysyvää hän ei tue; mutta hän syö lihavien lihaa ja halkaisee niiden sorkat. Voi hullua paimenta, joka lampaat hylkää! Käyköön miekka hänen käsivarteensa ja oikeaan silmäänsä. Hänen käsivartensa kuivettukoon, ja hänen oikea silmänsä soetkoon."

10

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+7

      Sopii erinomaisesti sanamieheen, joka pitää breiviikin joukkomurhaa ja Israelin pääministerin murhaa Jumalan suunnitelmaan olennaisesti kuuluvina hyvinä asioina.

      • SiunaanIsraeliaAmen!

        Utöyan terrori-iskun tekijä ei ollut fundamenttalisti kristitty, vaan okkultistinen vapaamuurari.
        Miksi Jumala salli tämän tapahtua? Katsotaan ensin taustoja, saarella vietettiin palestiinan solidaarisuus päivää
        ja sanomalehtikuvissa leirin nuoret heiluttelivat kylttejä, joissa norjalaisia kehotettiin boikotoimaan Israelia.
        Ja toisen illan teemana oli VIHAA Israelia.
        Raamattunsa tuntevalle Israelin ystävälle tällaisten tapahtumien yhteys ei yllätä:

        Et voi samanaikaisesti boikotoida ja VIHATA Israelia ja turvata Israelin Jumalan varjeluun pahan voimia vastaan.


      • SiunaanIsraeliaAmen! kirjoitti:

        Utöyan terrori-iskun tekijä ei ollut fundamenttalisti kristitty, vaan okkultistinen vapaamuurari.
        Miksi Jumala salli tämän tapahtua? Katsotaan ensin taustoja, saarella vietettiin palestiinan solidaarisuus päivää
        ja sanomalehtikuvissa leirin nuoret heiluttelivat kylttejä, joissa norjalaisia kehotettiin boikotoimaan Israelia.
        Ja toisen illan teemana oli VIHAA Israelia.
        Raamattunsa tuntevalle Israelin ystävälle tällaisten tapahtumien yhteys ei yllätä:

        Et voi samanaikaisesti boikotoida ja VIHATA Israelia ja turvata Israelin Jumalan varjeluun pahan voimia vastaan.

        Kyse on Jumalan ohjeiden mukaisesta ahdingossa olevien auttamisesta, kun tuemme palestiinalaisia ja puolustamme heitä äärijuutalaisten mielivaltaa vastaan. Näin tekevät myös edistykselliset israelilaiset.

        Vippaslössi sen sijaan menee kadotukseen että heilahtaa!
        :D


      • järki hoi!
        KTS kirjoitti:

        Kyse on Jumalan ohjeiden mukaisesta ahdingossa olevien auttamisesta, kun tuemme palestiinalaisia ja puolustamme heitä äärijuutalaisten mielivaltaa vastaan. Näin tekevät myös edistykselliset israelilaiset.

        Vippaslössi sen sijaan menee kadotukseen että heilahtaa!
        :D

        http://keskustlu.suomi24.fi/node/ 11881116 oletko ratkaissut kysymyxen mix allah pitää niin huonosti huolen omista lapsista että ne joutuu tulla tänne Suomeen Jeesuxen suojaan ??? Allahin asia on ruokkia muslimit. Mutta hän ei yksinkertaisesti siihen kykene, koska hänellä ei ole Poikaa! allah ei kykene ratkaisemaan lähi-idänkään ongelmaa, mutta Rauhan Ruhtinas Jeesus tuo sinne rauhan eikä neuvottele. Hän on se, jolla valta on ja jota kansat tottelevat.Niin he ollessansa koolla kysyivät Jeesukselta: "Herra, tälläkö ajalla sinä jälleen rakennat Israelille valtakunnan" Ja nyt näyttää tulleen tuon aikakauden aatto. Aatto tosiaankin Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala on ollut hiljaa Jeesuksen Kristksen ylösnousemuksen jälkeen jo lähes 2000v Mutta Israelina v.1948 Jumala astui näyttämölle ja Israelin valtio on tosiasia. Todella upeaa.

        Tänään Unrva ruokkii palesttiinalaisia ei sinne uskovien rahoja tarvita.


      • järki hoi! kirjoitti:

        http://keskustlu.suomi24.fi/node/ 11881116 oletko ratkaissut kysymyxen mix allah pitää niin huonosti huolen omista lapsista että ne joutuu tulla tänne Suomeen Jeesuxen suojaan ??? Allahin asia on ruokkia muslimit. Mutta hän ei yksinkertaisesti siihen kykene, koska hänellä ei ole Poikaa! allah ei kykene ratkaisemaan lähi-idänkään ongelmaa, mutta Rauhan Ruhtinas Jeesus tuo sinne rauhan eikä neuvottele. Hän on se, jolla valta on ja jota kansat tottelevat.Niin he ollessansa koolla kysyivät Jeesukselta: "Herra, tälläkö ajalla sinä jälleen rakennat Israelille valtakunnan" Ja nyt näyttää tulleen tuon aikakauden aatto. Aatto tosiaankin Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala on ollut hiljaa Jeesuksen Kristksen ylösnousemuksen jälkeen jo lähes 2000v Mutta Israelina v.1948 Jumala astui näyttämölle ja Israelin valtio on tosiasia. Todella upeaa.

        Tänään Unrva ruokkii palesttiinalaisia ei sinne uskovien rahoja tarvita.

        Me uskovaiset toki tietenkin toki tuemme palestiinalaisia:

        Fida:
        http://www.fida.info/tyomme/kummilapsityo/kummikohteet/lahi-ita/palestiinalaisalueet-gazan-majakka-koulu/

        http://www.rauhanpuolustajat.fi/lahi-ita/suoma/fida.html

        HYVÄ!


      • noin se on

      • KTS (Ei kirj.)
        noin se on kirjoitti:

        Niin luulen että ainoastaan luterilaiset saattavat tukeakin, mutta minä itse helluntailaisena en tue terroria.

        Siitä ei hyvää seuraa jos tukee "jumalattomia".

        Ainoastaan uudesti syntyneitä, Jeesuksen omia voin tukea, en muita.

        Tunnen toki monia kunnon helluntailaisia, jotka tukevat Fidaa ja Eappia!

        HYVÄ!


    • 1+4

      Niin, KTS ja kaltaisensa ovat pahan palveluksessa.

      • KiitosHebreal.Jumala

        Mutta Herrahan lupasi antaa väkevän eksytyksen niille, jotka eivät vaella totuudessa ja pitävät totuutta vääryyden vallassa.

        Jumalan nimi ei ole herätys, ei myöskään Jeesus käskenyt herätystä saarnata.

        Pyhän Hengen toiminta ei ole herätystä, vaan se on Jumalan antama virvoituksen aika niille, jotka ovat tehneet parannuksen.


    • ettäajatuksiaeiole

      Herätyshän alkaa siitä kun kaikki nykyiset ns. "pastorit" tunnustavat syntinsä vanhoillislestadiolaiset myös, luvattomista televelisoiden katseluista. valheet tulevat julki...

      Tämäkin on raamatussa mainittu.

      Mutta minä tiedän, on täsmällistä ja rehellistä kuten maanpäälliset tuomarit eivät ole ikinä.

      Onko teistä ikinä kukaan ollut kooman kaltaisessa tilassa käsittämättömästä syystä, jos, niin kertokaa mille tuntui se?

      Minä olen ollut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2592
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      327
      2411
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      94
      2136
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1817
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1733
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1704
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1443
    9. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      60
      1427
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe