Pelicans ja Saipa! varma tieto. sarja jumboja ovat Jokerit ja Hifk! buuuuu
Finaalissa pelaavat tänä vuonna
9
386
Vastaukset
- hekoheko
hah hah
- TUOMAS-89
HIFK ja TPS finaalissa!
HPK ja JOKERIT pronssi ottelussa!- sanna
AIVAN samaa mieltä sun kanssas!
Finaalissa pelataan kaikki pelit ja viimeisen voiton vie HIFK.
- m@rsku
Mun mielestä finaalissa pelaa HPK- Jokerit. Kaksi vahvoilla olevaa joukkuetta. Sitä ottelua on mentävä katsomaan. =)
- kuumakudi
jokerit-hpk finaalii pakko mennä kattoo toivottavasti näin käy 3-2 voitoin jokerit vie tai hpk vie 2-3 veikkauksia 3-0 maalit lind,jantunen,metropolit)1-2rp hpk maalit voutilainen,lind,rp,jantunen,hassinen)2-1maalit kuusisto,keinänen,martikainen)2-4maalit holden,hahl,voutilainen,kuusisto,martikainen,rita jokerit maalit martikainen,metropolit)hpk jos voittaa lopputulos hpklle 0-1holden pronssi ottelussa tappara-kärpät 1-2 viuhkola,nieminen,somervuori
- Pelimies
Vois olla Kärpät ja Tps, pronssiottelussa Hifk ja Ilves.
- -tiitu-
ei todellakaan pelaa, vaan mestaruudesta taistelee HPK ja Jokerit ja pronssiottelussa nähdään HIFK ja Kärpät. HPK tietenkin vie mestaruuden...
- HNN
HIFK JA LUKKO. PR PL
- Samurai
Ässät&Jokerit pelaa finaalissa ja jokerit ottaa turpaan! Hahahahahahahaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233