Minä en ymmärrä autoveroasioista juuri mitään. Enkä autoista paljon muutenkaan. Olen kuitenkin muuttamassa ameriikkaan ja aijon ostaa BMW citymaasturin X3 2.5i:n. Tarjous paikalliselta deeleriltä on noin 30 000 E. Mun käsittääkseni muutoautona saa autoveroa anteeksi noin 13500 E. Miten estimoin sitä verolaskua, jonka tulli minulle esittää, kun tuon auton puolentoistavuoden päästä suomeen?
Uus BMW X3 Floridasta
Heppihevonen
2
471
Vastaukset
- Jack
Estimoi Bemarin hinta Suomessa tullaushetkellä. Siitä sitten 29 %:n autovero alv, josta vähennetään muuttoautosta annettava vähennys.
Saamasi erotus on maksettavaksi tuleva autovero. - äks kolme
www.tulli.fi --> autoverotus ja muuttoajoneuvot. Löytyy taulukot ja laskukaavat. Sanomasi auto menee aikalailla arvoihin, jolloin veroa ei tule.
Itsellä sama tilanne edessä, tosin eri puolelta maailmaa, ja 2.0D mielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862