Eräänä iltana kietouduimme toistemme ympärille, pidimme toistemme sylistä tiukasti kiinni. Sinun reuman kalvamat sormesi pitävät minun kädestäni, astmaiset keuhkosi minun sydänvikaani vasten ja ryppyiset posket vastakkain…ihan hiljaa vain, siinä lähekkäin.
Rakkaani, sinä unohtain hengenahdistuksesi ja minä kivistävän kivun sydänalla. Unohdan ryppyiset poskeni ja sinä kalvavan kivun sormissasi…koko sydämissämme rakastamme, unohtaen kohta tulevan kylmän, pakkasen ja lumen.
Sinä kosketat rintaani, tyhjää ja litteää…ota ne käsiisi rakas…muistatko vielä kauniit rintani…tunnustele, koskettele, rakkaani. Kosketat huulillasi kurttuisia rintojani, hapuilet sokeilla silmilläsi, tunnustelet käsilläsi. Tunnetko rakkaani, kaikkien näiden kurttujen alla…muistatko vielä, se olen minä.
Tunnen sinun käpertyvän tiukemmin kainalooni, kurttuiset vartalot yhteen kietoutuneina, ryppyiset posket lähekkäin. Rakkaani, niin pelkäsimme rakkauttamme ja vanhenemista, mutta nyt olemme onnellisia rakkaudestamme. Onnellisia rypyistämme ja rakastaen vieläkin toisiamme, hyvässä ja pahassa kaiken tämän saavutimme. Kiitos rakkaani!
Kaksi rakastavaista
MillaN
4
538
Vastaukset
- hurlumHei
...niin inhimillisen kaunista ja todentuntuista. Tulee mieleen E. Kilpi ja Laulu Rakkaudesta - tula tuulan tuli tuli tei...
- A...N...
.....ei lienee ikä-kYSYMYS ,,,,vaan enemmänkin kokemus ja hienosti sen tuossa tekstissäsi esiin julki toitkin......
....rypyt ryppyjä vasten ja siellä sisällä edelleenkin se rakastava ihminen.....
Eeva Kilpi minullekin tekstistäsi välittyi... - rupsahda rauhassa rakkaani
Ja toiset osaavat plagioida. Hieman tekstiä muunnellen, mutta yhtä kaikki.
- GoldeNeye
En usko, että avaaja edes yritti salata millään tavoin, kuka alkuperäinen kirjoittaja oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424