Ostin eilen Piimax C kalkki D:tä ja toivoisin ihmisten kokemuksia. Onko hiukset kasvaneet/paksuuntuneet tai kynnet vahvistuneet/kasvaneet. Purkissa lukee, että luuston ja nivelten vahvistaja hiuksille, kynsille ja iholle. Tarkoitus kuitenkin olisi kasvattaa hiuksia. Biotiinia en löytänyt, joten otin tuon kalkkivalmisteen. Joten kertokaas, onko toiminut?
Piimax C+ kalkki D kokemuksia
29
7646
Vastaukset
- 1+1
Lääkehän tuo ei ole joten palsta ei ole oikea, muttya...omalla kohdallani on toiminut ok, menossa taitaa olla jo tuon tuotteen kanssa ainakin kymmenes vuosi.
D-vitamiiniahan tuossa on tod.vähän joten otan sitä, kuin myöskin muutamaa muuta, purkista. Esim. E-vitamiinia.- Hiustenkasvattaja
En tiennyt minne palstalle tämä olisi pitänyt laittaa joten iskin sen tänne. Eikai se nyt niin vaarallista ole vaikka olisikin väärällä palstalla. Lisää kokemuksia ?
- elä syä
On ravintolisä EI lääke, mutta ei se haittaa
http://personal.inet.fi/koti/remeli/hius.htm#Piimax_C__Kalkki_D- Hiustenkasvattaja
Niin edelleenkin niitä kokemuksia kaipaan ja tiedän ettei se ole lääke en mikään idioottikaan ole. Onko sillä nyt niin väliä minne sen pistää? Ei kaiken tarvitse olla niin tarkkaa.
- nmmnnnn
Hiustenkasvattaja kirjoitti:
Niin edelleenkin niitä kokemuksia kaipaan ja tiedän ettei se ole lääke en mikään idioottikaan ole. Onko sillä nyt niin väliä minne sen pistää? Ei kaiken tarvitse olla niin tarkkaa.
Minulla ainakin toimii hyvin.
- nmmnnnn
Ei kasvata hiuksii eikä mitään muutakaan.
- Longhair <3
Niin toimiiko vai eikö ?
- nmmnnnn
Longhair <3 kirjoitti:
Niin toimiiko vai eikö ?
Ei.
Tuotteessa ei ole mitään, mikä kasvattaisi hiuksia.
Mutta verisuonet ja pehmytkudokset saa kyllä kalkkeutumaan moisella sonnalla.
- ei kalkkia purkista
"Olen jo aiemmin varoittanut tarpeettomasta kalsiumlisien käytöstä, koska se on tutkimuksissa yhdistetty suurempaan sydäninfarktiriskiin. Nyt tuoreessa tutkimuksessa kalsiumlisien käyttö yhdistyi lisäksi aivojen leesioihin (vaurioihin). Ne voivat lisätä aivohalvauksen, kognitiivisen tason laskun ja Alzheimerin taudin riskiä.
Näkemykseni on, että kalsiumlisiä ei pitäisi käyttää, jos kalsiumia saadaan riittävästi ruokavaliosta. Riittävä saanti on 800 mg päivässä. Käytännössä se merkitsee ruokavaliota, joka sisältää kaksi annosta maitotuotteita päivässä."
https://www.facebook.com/suomenterveysravinto/posts/438835336260709?stream_ref=1- Kokemuksiaaaaaa
Niin onko niitä kokemuksia ??
- nmmnnnn
Kokemuksiaaaaaa kirjoitti:
Niin onko niitä kokemuksia ??
Hiusten kasvua EI voi lisätä millään pillerillä.
Jos näin olisi, niin meillä olisi kaikilla paksut hiukset napaan asti aivan varmasti?
- miljardibisnetävaan
Nuo tohtoritolosen tuotteet vaikuttaa yhtä paljon kun kissan pieru! Pelkkää huuhaata. Jos nuo kaikki pillerit, mitä kehutaan maasta taivaaseen, toimis, niinku niitä mainostetaan, me kaikki oltais ihan helvetin terveitä. Heitit rahas hukkaan...
- Alkuperäinen kirjoittaja
Kokemuksia toivon. Ei ollut myöskään edes kallis, joten ei haittaa. Kokeilumielessä ostin.
- paksu tukka
Tolosella EI ole yhtään tuotetta, joka kasvattaisi hiuksia, kun sellaista ainetta ei ole olemassakaan, joka kasvattaisi hiuksia.
Kokonaisruokavalio on tärkeä sekä sairaudet jne...
Mie jätin viljat, niin alkoi hiuksetkin kasvamaan :) - Longhair <3
paksu tukka kirjoitti:
Tolosella EI ole yhtään tuotetta, joka kasvattaisi hiuksia, kun sellaista ainetta ei ole olemassakaan, joka kasvattaisi hiuksia.
Kokonaisruokavalio on tärkeä sekä sairaudet jne...
Mie jätin viljat, niin alkoi hiuksetkin kasvamaan :)Ja edelleeeeeenkin niitä KOKEMUKSIA
- Usko ny jo!!
Longhair <3 kirjoitti:
Ja edelleeeeeenkin niitä KOKEMUKSIA
KOKEMUKSIA EI OLE, koska niistä ei tule minkäänlaisia tuloksia!
Kysyppä jotain muuta.
Vain hyväuskoiset hölmöt edes miettii noiden jauhopillereiden auttavan...
- nmmnnnn
Hiukset ovat keratiinia ja proteiinia.
Hiustenlähtöön ja hyvään tai huonoon kuntoon sekä pituuteen ja paksuuteen vaikuttaa mm. perimä (geenit), sairaudet, hormoonit (raskaus ja imetys), kokonaisravitsemus, stressi, anemia, lääkitykset ja hiusten KÄSITTELY.
Myös perintötekijät sanelevat saako pitkät, kiharat, lyhyet, paksut, kaljun tai ohuet hiukset vai ei.
Millään huonosti imeytyvällä kalsiumpillerillä EI saa hiuksia kasvamaan.- Hölmö1234
Mieti vähän ennenkö sanot mitään. Kokemuksia nekin on tuetääkseni, jos joillain ei ole toiminut. Kukas nyt on hölmö ?
- Hölmö1234
En ole koskaan kuullut, että kukaan olisi oikeesti jollain pillerillä saanut hiuksia tai kynsiä kasvamaan eri tavalla kuin ennen pillereitä.
Mainoksissa ne kyllä kasvaa vyötärölle asti ja ovat todella paksut ja kiiltävät, mutta samalla mainoshumpuukilla mainostetaan ihan kaikkea shampoosta dödöön (kauniit kainalot?)- Lola774
Ethän sinä ilmaakaan ole koskaan nähnyt, niin uskotko että sitä ei ole olemassa ?
- Piimax ei, biotin kyllä
Lola774 kirjoitti:
Ethän sinä ilmaakaan ole koskaan nähnyt, niin uskotko että sitä ei ole olemassa ?
Biotiini auttaa. Oikeasti! Sitä hiukset tarvitsevat kasvaakseen. Olen nyt vähän aikaa (n. 2kk) syönyt Biotin Fortea. Kasvunopeus on huomattavasti nopeampi kuin ennen. Ja hiukset paksuuntuukin siinä samalla. Itse olen myös syönyt joskus tuota piimaxia, mutta se aiheutti aikamoista hiustenlähtöä, joten lopeti koko kuurin, ja ystäväni suositteli Biotin Fortea ja sen innoittamana kävin apteekissa ostoksilla.
- Lola774
Piimax ei, biotin kyllä kirjoitti:
Biotiini auttaa. Oikeasti! Sitä hiukset tarvitsevat kasvaakseen. Olen nyt vähän aikaa (n. 2kk) syönyt Biotin Fortea. Kasvunopeus on huomattavasti nopeampi kuin ennen. Ja hiukset paksuuntuukin siinä samalla. Itse olen myös syönyt joskus tuota piimaxia, mutta se aiheutti aikamoista hiustenlähtöä, joten lopeti koko kuurin, ja ystäväni suositteli Biotin Fortea ja sen innoittamana kävin apteekissa ostoksilla.
Biotiini ei lisää hiusten kasvua ja vanha hius on kuollutta ainetta, joka ei todellakaan paksune yhtään mihinkään.
Buotiinia on lähes kaikessa ruuassa.
Itse sain siitä finnejä. Sellasii syviä paukamia ihan vaan 1mg annoksella.
- ei kasvanut
"Valvontaprojektissa ei tullut vastaan yhtään tuotetta, jota olisi markkinoitu räikeästi lääkkeellisin väittein ja joka olisi sen vuoksi pitänyt vetää pois myynnistä."
http://www.evira.fi/portal/fi/elintarvikkeet/ajankohtaista/?bid=3910 - Piimax ei, biotin ky
Jos oikeen uskoo, niin se subjektiivinen kokemus saattaa antaa vahvankin tunteen, että nyt ovat hiukset kasvaneet ja jopa paksuuntuneet.
Kokonaisruokavalio kuntoon ja allergiat hallintaan, niin hiuksetkin voivat hyvin.
Ja perimä hoitaa loput.
Riittävästä D-vitamiinin saannista on jopa tutkimuksia, että hiukset voivat paremmin.
Suomessa ihan kaikkien pitää syödä D-vitamiinia purkista.
Talvella 100µg ja kesällä olla auringossa.
Kesä
heinä
elokuussa
muuten purkista - Piimaxin puolesta
Hei!
Itse olen syönyt vuosikausia Piimaxia, ellei vuosikymmeniä. En kuitenkaan ole syönyt sitä hiusten vuoksi vaan ravintolisänä. Muutama vuosi sitten tuli taukoa Piimaxin käytössä ja samoihin aikoihin alkoi oikean puolen lonkka kipuilla. Esim. paikallisjunassa täytyi huolehtia, että nousee riittävän ajoissa paikaltaan ylös, että saa itsensä liikkeelle ja ehtii ajoissa ulos. Kävellessä kyseistä jalkaa piti ikään kuin vetää mukana. Ihmettelin, mistä voisi johtua, kunnes tuli mieleen, että Piimaxia en ollut syönyt aikoihin, ja niin aloitin sen käytön uudelleen. Vaiva väistyi eli PIIMAA auttoi ja edelleenkin!- huijari liikkeellä
Taidat huijata.
Jos tuote olisi noin hyvä, niin sinulla ei olisi mitään vaivoja.
Pilleri olisi estänyt vaivasi. - Lolololo
huijari liikkeellä kirjoitti:
Taidat huijata.
Jos tuote olisi noin hyvä, niin sinulla ei olisi mitään vaivoja.
Pilleri olisi estänyt vaivasi.Ap ei pyytänyt apua kipeään jalkaan vaan hiusten kasvatukseen.
- Anonyymi
Lolololo kirjoitti:
Ap ei pyytänyt apua kipeään jalkaan vaan hiusten kasvatukseen.
Piimax C kalkki D sain ikeneneni vuotamaan verta. Mainio tuote !
- Anonyymi
Olen 86 vuotias olen käyttänyt Pii max kalkki - tuotetta kymmeniä vuosia. Kaikki nivelet on kunnossa. Tukka on säilynyt. Uskon piillä olleen vakutusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883