Olen seurustellut todella kiltin, lempeän ja seksikkään miehen kanssa jo vuoden. Hän on ulkoisesti ja luonteeltaan täydellinen. Lapseni rakastastavat häntä ja toivovat kihlausta ja jopa avioliittoa. Hän on paras ja läheisin ystäväni ja tukenut ja yhä tukee ja auttaa minua monessa asiassa.
Mutta seksi... Hän vain "panee", siinä seksi :(. Hänestä seksi on sitä että hän tulee päälleni, tökkii peniksellään pimppaani ja sitten yhdyntään. Kaikesta muusta vaivaantuu. Hän ei osaa/halua lämmitellä minua, eli kosketella, tehdä suuseksiä eikä juurikaan suudella (mitä hän ei osaa!). Mielellään hän kyllä ottaa vastaan suuseksiä, käsillä tekemistä ja kaikkea mitä minä keksin. Olen siis ollut aktiivinen ja siis lempeästi kertonut hänelle ja näyttänytkin "kädestä pitäen" mitä haluan mutta tästä hän menee lukkoon ja vaivaantuu niin että into ja erektio häviää eli ei taida olla hänestä kovin kivaa... Eikä hän omaaloitteisesti sitä tee toiste. Suuseksiäkin hän selvästi kammoaa vaikka pesen itseni jne. Usein siis nykyään näyttelen orgasmin jotta saan homman loppumaan :(
Seksuaalisuuteni on sinkkuvuosilta tämän takia kuivunut kokoon. Olin todella seksuaalinen ja halukas silloin, mutta tähän "vaikeuteen" se on hiipunut. Kaipaan intohimoista suutelua, läheisyyttä, YHTEYTTÄ ja halua toista kohtaan. MITÄ TEHDÄ??
Ihana mies, kurjaa seksiä. Erota, tyytyä vai mitä tehdä??
8
414
Vastaukset
- Vaginan vanki
Kauan te ootte ollut yhdessä? Onko aina meno ollut tuollaista? Halaako tai suuteleeko hän muuten?
Ajan saatossa intohimo yleensä vähenee ja jäljelle jää tuo jyystäminen. Tosin jos aina on ollut sängyssä vähän kankeeta niin mies voi pelätä läheisyyttä. Kenties pelkää vaginan "saastaisuutta"?
Teidän pitää puhua. Paljon ja luottamuksellisesti. Kaikista toiveista ja peloista liittyen seksiin. Jos ei auta niin passita mies seksuaaliterapeutille. - intohimoa ei ole
Teidän välillä ei ole lainkaan intohimoa. Oliko edes suhteen alussa? Himoitsitteko heti ensi tapaamisella toisianne? Seksi on parisuhteen liima, sen suola ja sokeri. Kokemuksesta voin kertoa, että jos sitä tiettyä kipinää ei ole heti suhteen alussa, niin ei sitä tule myöhemminkään.
Tämä on täyttä paskapuhetta. Itse aloitin parisuhteen naisen kanssa, jota kohtaan en juuri kokenut seksuaalista mielenkiintoa... ja yleinen mielenkiintoni oli vähintäänkin ristiriitainen. Kun kiinnyin häneen ja aloin häntä rakastamaan, koimme äärimmäisen intohimoisia hetkiä.
Sitä en tiedä miksi aloitin suhteen ristiriitaisella mielenkiinnolla. Nainen oli mielestäni varsin kivan näköinen, ja vaikutti mukavalta. Siltä pohjalta lähdin, koska kombinaatio oli hyvä. En kuitenkaan rakastanut häntä ensimmäisen puolen vuoden aikana. Toki halusin naida häntä, mutta en kovin intohimoisesti. En tiennyt oikein itsekään, että homma muuttui ihan toisenlaiseksi kun rakastuin häneen. Toki nykyään seksi ei ole aina täydellistä, mutta ei se intohimo ikuisesti kestä. Toki se voi palata yhä uudelleen ja uudelleen, ja vaikka sitä ei alussa olisikaan, niin se voi tulla.
Mutta myönnän. En tiedä miksi joku lähtee suhteeseen, jossa ei edes alussa ole intohimoa... itse sen tein, ja homma toimi... tein kai sen vähän kompromissiratkaisuna, koska tavara näytti varsin hyvältä ja hintakaan ei ollut paha (tavara=ulkonäkö) (hinta=luonne). Pidemmän päälle valinta on varmasti ollut parempi kuin jos olisi valinnut sen parhaan tavaran kalliilla hinnalla.
- ...............
Joo, jos kulkee seksiviettinsä mukaan, niin intohimoisia, lyhytaikaisia suhteita kyllä kertyy.
- sama1
myös täällä, reilu puoli vuotta seurustelua miehen kanssa joka on elämän perusjuttujen suhteen samoilla linjoilla kun minä. arvostus muita ihmisiä kohtaan, perheen ja ystävien tärkeys, hymy on parempi arki ilme kun hapan sitruuna, vaikeat asiat selviää puhumalla ja hoitamalla pois kun mässäämällä niillä ja siirtämällä eteenpäin... mutta seksi. se on hänelle yksi välttämättömyys suhteessa, ei sen enempää. alussa yritin vinkkailla mistä pidän, kysellä mistä hän pitää jne mutta ei muutosta. se on tätä tai ei ollenkaan 8/
asiasta kun puhuttiin hän yritti muunnella kaavaa, mutta näki että ei nauttinut, joten annoin olla.
ja nyt mietitään riittääkö nauru ja sympatia tiedon kanssa että seksiin ei muutosta ja yllätyksiä tule vai mitä - Höh!
Suhteemme alkoi seksisuhteena. Humalassa ja muutenkin meillä oli aivan tajuton vetovoima ja on vieläkin. Hän on mielestäni seksikkäin mies jota olen sekstannut. Fyysisesti unelma. Alkuun pelkkä paneminen riitti minulle ja sain orgasmejakin. Mutta jostain syystä nyt olen alkanut toivomaan ja haluamaan muutakin. Saan orgasmin yhdynnässäkin mutta pitää tietty olla "lämmennyt". Hän on lempeä ja hellä. Halii ja silittelee ja haluaa suukitella mutta seksi on hänelle kuin suoritus jossa mennään tietyllä kaavalla. Ei yhteyttä, intohoimoa, lämmittelyä vaan liukkarit kehiin ja panemaan :(
- Justpa hyvinkin
Komea mies, tajuton vetovoima, naiset kostuvat pelkästä katseesta. Ei hänen tarvitse yrittää.
- lauantaina
"Hän ei osaa/halua lämmitellä minua, eli kosketella, tehdä suuseksiä eikä juurikaan suudella (mitä hän ei osaa!)"
"Halii ja silittelee ja haluaa suukitella mutta seksi on hänelle kuin suoritus jossa mennään tietyllä kaavalla."
?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502234Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11904Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖24889- 68863
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt51831Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me118819Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9753Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22733