Minkä takia sivariin?

Dempsa

Siis minkä takia menitte sivariin?
Itse kävin sivarin vuonna 2001 olin siivoojana sen ajan.

Tässä syyt miksi sivariin:

1. Vihaan liikuntaa
2. Olen vegetaristi
3. Mielestäni tappaminen on väärin
4. Armeija on kauhea natsipaikka jossa ei voi chillaa yhtään.
5. Käytän kannabista ja olen käyttänyt muutaman vuoden
6. minulla on ollut noin 10 vuotta rastatukka
7. Pelkään hyttysiä ja ötököitä
8. En mä voi armeijassa olla sillä tarviin omaa chillausaikaa
9. Minua takuulla oltais syrjitty koska kuuntelen vaan ainoastaan reggaeta ja peace rappia
10. Olen homoseksuaali (tuli kaapista ulos joskus 2 v sitten)
11. Haluan maailman rauhan en sotaa.
12. ja lihaskuntoni on erittäin heikko

Nyt menee ihan siististi olen ollut viimiset vuodet sivarin jälkeen töissä erilaisissa puutarhoissa kukkien hoitelijana ja ihan tsillisti tässä menee peace vaan kaikille sivareille.

3

671

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku vaan

ilmi selvä provo!!!!!

• Res. rivimies

Eli pari kommenttia, jotka anna perustuen 9kk:n kokemuksiin ja omiin mielipiteisiin noista syistäsi.

1. Vihaan liikuntaa
      2. Olen vegetaristi

Nuo ovat ymmärrettäviä sinänsä, mutta saa armeijassa olla vegetaristikin ja on mahdollisuus suorittaa myös aseeton palvelus.

Tämä on jo ihan paskapuhetta. Ei siellä mitään hakaristilippuja kanneta, eikä huudella Sieg Heileja. Chillata saa melkein joka viikonloppu kun pääsee lomille.

No tuossa tapauksessa pysy poissa sieltä.Olet vaaraksi muillekkin kuin itsellesi.

9. Minua takuulla oltais syrjitty koska kuuntelen vaan ainoastaan reggaeta ja peace rappia

Lisää naurettavia syitä. Kylläpä siellä kaverit kuunteli "peacerappia", mitä pirua se nyt sitten onkin...reggaeta myös.Eikä sen takia syrjitä.Siellä nimenomaan rakennetaan se hyvä porukkahenki.

Homo tai ei, se ei vaikuta palvelukseen. Maailmanrauha ei koskaan tule toteutumaan ilman puolustusvoimia, eikä se kyllä muutenkaan toteudu, kiitos lähi-idän kostonkierteen. Kuten sanoin jo aiemmin, on mahdollista suorittaa palvelus helpollakin, B-miehenä esim. Ei siinä lihaskuntoa välttämättä tarvi.

Loppuun siteeraan varmaan sinullekkin Star Warsista tuttua kaskua: "Peace is a lie, there is only passion".

• Läski

1. Vihaan liikuntaa

Olin mennessäni armeijaan sairaalloisen ylipainoinen (yli 150kg). Menin silti, ja vaikka oli vaikeaa, yritin parhaani. P-kauden jälkeen varastohommiin, ja kotiuduin 6kk palvelleena. Ehkä armeijaurani ei ollut kovin loistokas, mutta ainakin tein parhaani. Skapparitkin kehuivat, että tein kaiken enkä valittanut. Ota siitä mallia, jos sinulla on selkärankaa.

2. Olen vegetaristi

Ei haittaa, otettu huomioon muonituksessa.

Niin minunkin mielestäni.

Kyllä voi "chillaa". Kasarmilla ollessa joka ilta klo 18-21 vapaata ainakin meillä, ja melkein joka viikko viikonloppuvapaa.

Miksi aloitit? Se oli omaa tyhmyyttäsi. Lopeta. Jos ei voi lopettaa, olet narkkari ja sinun pitää hankkia apua.

Se kyllä lähtee leikkaamalla.

Puhut paskaa. Aikuinen mies rynkky kädessä ei varmasti pelkää hyttysiä ja ötököitä.

Turha ennakkoluulo.

Ketään ei kiinnosta.

Niin minäkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5375
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2136
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1770
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      138
      1723
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1505
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      30
      1437
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1300
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1097
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1068
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      207
      917
    Aihe