Brittien ylläpitämä sivusto www.leatherhistory.eu ilmoittaa myyvänsä lukijoilleen Tom of Finland -postimerkkiarkkeja hintaan 5,50 puntaa (n. 6,60 €)! Arkin nimellishinta on 3 euroa. He väittävät, että tulee edullisemmaksi tilata heiltä kuin suoraan Itellan verkkokaupasta. Toinen väite on, että kannattaa tilata ja maksaa heille jo nyt, sillä ilmestymispäivänä arkkia ei luultavasti saa alle 10 punnalla.
"As soon as the stamps are issued we expect the value to exceed £10 plus postage a set!"
http://www.leatherhistory.eu/?p=6990
Brittisivusto tekee rahaa Tomilla
4
120
Vastaukset
- Huijauksen makua
Onhan toi selvää kusetusta. Luulisi, etteivät ihmiset ole niin pöljiä, että menevät lankaan, vaan tsekkaisivat ensin, miten Tomppa-merkkejä tilataan suoraan Suomesta. Ehkä kaikki eivät kuitenkaan viiitsi/osaa/halua.
- kansanedustajat huom
Hyvätavaton sentään. Nyt jo se kauhean vaarallinen postimerkki on kansainvälisessä myynnissä!
- Tomin systeri
kansanedustajat huom kirjoitti:
Hyvätavaton sentään. Nyt jo se kauhean vaarallinen postimerkki on kansainvälisessä myynnissä!
Niikko ja Hakkarainen ovat varmaan jo kirjoittamassa kirjettä kuningatar Elisabetille, jotta hän estäisi synnin levittämisen. Hassua, etteivät pojat osaa olla ylpeitä maailman kuuluisimmasta suomalaisesta. No, myönnettäköön, että kyllä Sibeliuksen, Räikkösen ja Nurmenkin nimet ovat aika tunnettuja maailmalla.
- TurhaHälinä
Kukas tää Tom oikein on? Eipä ole lähipiirissä moisia kuuluisuuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227