28.4.2014
Nimimerkin "Power with God" saama sanoma 24.4.2014
Luin Iltalehden ja Iltasanomien uutisia Venäjän sotaharjoituksista
Itä-Ukrainan rajan lähellä. Koin jotenkin hengessäni huolta lukemastani.
Olin jatkamassa Sanan tutkimista ja koin vahvaa ikävää ja aloin
rukoilla.
Rukoilin kielillä ja yhtäkkiä kuin kuiskaten kuulin: "Ukraina pyyhitään
kartalta."
28.4.2014
Nimimerkin "Rukoileva äiti" näky idästä tulevasta uhasta ja sitä pidättelevistä enkeleistä
Näin 26.04.2014 yksin kotona rukouksissa ollessani näyn, jossa oli Suomen kartta. Idästä oli lähestymässä jonkinlainen uhka, painostava aalto. Suomen itärajalla oli säännöllisin välimatkoin valtavan suurikokoisia enkeleitä, jotka puhalsivat pitkiin pasuunoihin. Ne pidättelivät idän uhkaa. Koin, että uskovien esirukoukset olivat se, mikä piti enkeleitä asemissa ja puhaltamassa pasuunoihin.
28.4.2014
Nimimerkin "Rukoileva äiti" uni ennen Krimin kriisin puhkeamista
Vähän ennen Krimin kriisin puhkeamista (uutisissa ei puhuttu vielä mitään Krimin kriisistä) näin unen, jossa oli pöydän reuna. Pöydän reunalle oli kaatunut maitoa, joka levisi pöydän päällä ja valui reunan yli. Samalla kuulin sanat: "Voi ihmisiä molemmin puolin rajaa." Uni oli näin lyhyt. Itse mietin, mitä maito oikein kuvasi, ja ajatuksiini vain laskeutui, että maito on elämänneste.
28.4.2014
Nimimerkin "Rukoileva äiti" profeetallinen kokemus syksyllä 2010 Ukrainassa
Kävimme perheenä Ukrainassa ystäväperheen luona syksyllä 2010. Samalla matkalla kävimme myös Krimillä. Ajellessamme Krimin vuoristoteitä kauniita maisemia ihaillen minut valtasi tunne siitä, että niillä seuduin soditaan tulevaisuudessa. Surin sitä kaikkea kaunista, mikä jää sodan jalkoihin.
Profetioita
5
155
Vastaukset
- ---
Kovin on samaa sanomaa tullut useammalle.
- Odottelemme
Sitä sitten on tulossa.
- ---
Hyvää sanomaa on.
Kun luet edellisen kaltaisia profetioita, miten sinun tulee toimia?
Rukoilla, mutta mitä?
Että Jumala varjelee Ukrainan kansaa ja antaa Ukrainalle rauhan ulkoisesti ja sisäisesti - rukoile palavasti.
Rukoile myös, ettei EU ota sellaisia pakotteita käyttöön, jotka ovat tuhoisia Suomelle.- Comorra
Suomen syntitaakka on jo mennyt liian pitkälle. En enää osaa rukoilla asiasta. Vielä viisivuotta sitten oli sydämelläni. Uskovat ystävät käänsi aina rukoukseni, että anna minulle, minulle, lapsilleni... suomen puolesta eivät jaksaneet rukoilla. Antoivat vallan pahalle. kunhan minulle... nyt saamme satoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096796Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M974453L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453749TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133150Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6281748- 661168
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551143- 91129
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2001128Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j481100