Milloin aiot lopettaa sinkkuilun

sinkku kinkku

Ja sitoutua suhteeseen? Yksin ei ole hyvä elää pitemmän päälle.

40

255

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atm1

      Heti kun joku nainen kiinnostuu työttömästä atmista ja ymmärtää hyväksyy minut sellaisena kuin olen.

    • äätämi

      No ätmi ei oikein voi sinkkuilua lopettaa, kun ei kenellekään kelpaa...

    • Niin mitä?!

      Minä lopetan vaan jos tulee joku tarpeeksi mielenkiintoinen, muuten kyllä aikoisin elää yksin ja miksen muka eläisi? Miksi minun pitäisi väkisin elää jonkun sellaisen kanssa, joka ei vaan kunnolla nappaa tai ei ollenkaan?

      MINÄ OLISIN VALMIINA VETÄMÄSSÄ TURPAAN SITÄ JOKA MINUN YKSITYISELÄMÄÄN PUUTTUU TAI HOMMAAMAAN KÄSIASEEN MILLÄ MINÄ TAPAN SEN!!!

      Alan oleen jo niin kyllästynyt siihen että joku tulee hiillostaa asiasta, mikä ei vittuakaan edes kuulu sille ihmiselle!

    • ätmi-sinkku

      Sitten kun lottamari suostuu kosintaani.

    • milloin

      Milloin aiot lopettaa köyhäilyn ja ryhtyä miljonääriksi?

    • -M-

      Ehkä tuossa kesäkuun puolivälissä tai hieman sen jälkeen. Riippuu toki vähän säästäkin. Jokin sadepäivä voisi olla ihan sopiva päivä parisuhteen perustamiseen ja sitoutumiseen.

    • Jii007

      En ikinä lopeta sinkkuilua. Ja vaikka haluaisin joskus lopettaakin niin en kelpaisi kenellekään kuitenkaan.

    • mies 86

      Parempi olla vain yksin jos ei oikeasti seuralaista halua. Kaikki voittavat.

    • ätmi-sinkku

      Toisten nimimerkillä ei saa leikkiä.

    • Eipä siihen tarvita kuin että osuu kohdalle se oikea mies ja hänkin on valmis sitoutumaan.

    • sinkkumies.

      Sitoutumis haluisia miehiä on paljon mutta ne eivät kelpaa naisille.

      • Lue myös sana "oikea". Ja ei, se ei tarkoita
        - rikasta
        - komeaa
        - täriseväkaluista
        - tatuoitua
        - ...


      • kenties?
        helka kirjoitti:

        Lue myös sana "oikea". Ja ei, se ei tarkoita
        - rikasta
        - komeaa
        - täriseväkaluista
        - tatuoitua
        - ...

        tarkoittaa ätmiä.


      • ätmi
        kenties? kirjoitti:

        tarkoittaa ätmiä.

        Pakko tarkoittaa, koska ATM on täriseväkaluisen ja tatuoidun miehen vastakohta.


      • Hui hai
        helka kirjoitti:

        Lue myös sana "oikea". Ja ei, se ei tarkoita
        - rikasta
        - komeaa
        - täriseväkaluista
        - tatuoitua
        - ...

        Ei vaadi paljon aivokapasiteettia rajata noista se täriseväkaluinen pois, mutta vastahan jossain poikaystäväkyselyssä todettiin, että naiset suosivat tatuoituja miehiä.

        "Rikkaus" kuulostaa noin sanottuna pröystäilyltä, mutta kuka nainen ei olisi oikeasti hyvillään siitä, että löytää "varakkaan" miehen.

        Ja "komea" on liian helppo yhdistää julkikomeisiin miehiin, ja siten vannoa itselleen, että miehen ei tarvitse olla komea, mutta käytännössä sen miehen pitää kuitenkin olla naisen mielestä hyvän näköinen, että siitä jaksaisi kiinnostua.


    • piiloalfa

      Sitten kun löydän vegaanin velan, joka näyttää mallilta ja tykkää anaaliseksistä.

      • YliPäällikkö

        No eikös noita hieman yksinkertaisia viherhippinaisia ole koko pääkaupunkiseutu täynnä?

        Ja jotka vielä valittavat ettei mistään löydy samoja aatteita ja ituja jakavia miehiä. Vaikka voihan se tietysti olla, että tällä tarkoitetaan niitä ihania vihermiehiä. Ei palstamiehitä.


      • piiloalfa
        YliPäällikkö kirjoitti:

        No eikös noita hieman yksinkertaisia viherhippinaisia ole koko pääkaupunkiseutu täynnä?

        Ja jotka vielä valittavat ettei mistään löydy samoja aatteita ja ituja jakavia miehiä. Vaikka voihan se tietysti olla, että tällä tarkoitetaan niitä ihania vihermiehiä. Ei palstamiehitä.

        Ei ole rahaa asua siellä ja vähät kaverini ovat täällä.


    • Äädämi

      HÅ HAA! HÅ HAA! Nyt vasta vitsin lohkaisit. Koskakohan tämä mahtaakaan tapahtua? Varmaankin joskus sen jälkeen, kun olen ensin onnistunut saamaan pillua. Tapahtuukohan ennen 50-vuotispäivää, vai menenkö suorastaan hautaan poikuuteni kanssa, mitäs luulet?

    • hylkiö

      Aivan kuin tuon voisi itse päättää, milloin ei enää halua olla sinkku. Kyllä se toki joiltakin onnistuu, varakkailta ja normaalin ihmisten näköisiltä. Ei tällanen friikki siitä itse päätä, millään muotoa, niin kuin ei elämästään muutenkaan.

      • ...

        Ei tarvi olla edes friikki. Friikki saa 100 kertaa todennäköisemmin naisen (friikin tai ei-friikin) kuin kaltaiseni tylsä mies.

        Friikki on sentään jännittävä, tylsä on vain tylsä. Kaikkien naisten mielestä,


    • 164.

      sitten, kun minulla on kolkytcenttinen kikkeli ja olen yli 182 centtiä pitkä lihaksikas miljonääri..

    • 3+13

      Samaa kyselini kaverini viimeksi "millon me kuullaan että säkin seurustelet?"
      Vastasin siihen että mun puolesta vaikka heti. Mutta sehän ei ole minusta kiinni, jos ei saa vastakaikua itseä miellyttäviltä naisilta niin mitä voi tehdä? Ei heitä voi pakottaakaan.

    • rehti mies

      Vaikea tuohon on vastata kun naisille ei kelpaa kuin pettäjät ja huonosti kohtelevat miehet.

    • -kg -kg

      Tarkoituksena olisi laihduttaa vielä joitakin kiloja pois. Pullukampana kukaan ei vastannut nettitreffi-ilmoituksiin. Kokeillaan, että onnistuuko sitten vähän hoikempana. Miestä tarkoitus etsiä siis loppukesästä tai syksyllä riippuen nyt siitä, että miten tämä laihdutusprojekti etenee.

    • sinkkumies.

      Kyllä mulle kelpaa pullukka. Sulle ei varmaan kelpaa hiukan pullukka mies.

    • pienet mahkut

      Jos voitan lotossa 7 oikein, voin saada myös naisen.

    • lottamari<3

      Sitten kun ätmi-sinkku kosii minua.

    • ätmi

      Jahka löydän kauniin, neitseellisen teininaisen. Eli ihan tässä lähiaikoina varmaankin.

    • kaikki aikanaan

      Jahka koulut on käyty 3 vuotta vielä.

    • 14+10

      lopetan sitten kun siirryn hautaan

    • ätmi-sinkku

      Sinkkuus ei lopu ellei naiset ala tekee alotteita.

    • Sinun0

      Huomen mennää lottamarinkans tivolii ja voidaa yhes syödä vaik kokonainen hattara. eiks siin olis lähimmäisen rakkautta.

    • sinkku.

      Miehet kestää sinkkuuden ja yksinäisyyden paremmin kuin naiset. Luulen että naiset itkee kotona yksinäisyyttään usein ja miettivät että mikä on kun ei kelpaa vaikka naiset itse ovat nirsoja eivätkä kelputa hyviä miehiä.

      • 3+ 10

        Naiset kestää sinkkuuden, koska heillä on kuitenkin vakipanoja, säätöjä, lomaromansseja ja mitä näitä nyt on. Itkevät ainoastaan sitä, että se komea isomunainen lätkämiljonääri ei tule iskemään.


      • panorinkuloissa
        3+ 10 kirjoitti:

        Naiset kestää sinkkuuden, koska heillä on kuitenkin vakipanoja, säätöjä, lomaromansseja ja mitä näitä nyt on. Itkevät ainoastaan sitä, että se komea isomunainen lätkämiljonääri ei tule iskemään.

        tapahtuu ja naiset nauttivat elostaan. Se isomunainenrikaskomeahurmuri nyt vaan antaa odottaa itseään, siitä nainen voi vuottaa parit kyyneleet, tosin, rinkuloissa sekin murhe unohtuu nopeasti.


    • Muutaman vuoden ollut nyt sinkkuna ja ollut kyllä hyvää aikaa monella tapaa mutta nyt alkaa taas pikkuhiljaa kaipaamaan sitä toisen ihmisen läheisyyttä ja lämpöä joten eiköhän tämä ole viimeinen sinkkuvuosi minun osalta, jospa sitä vuoden loppua kohti mennessä olisi jo löytynyt joku mukava nainen käsipuoleen.

    • Sitten kun vastaan tulee kiinnostava nainen joka olisi myös kiinnostunut. Tämä asia on vaan tuhat kertaa helpommin sanottu kuin tehty...

    • hgfhfghdfhdf

      Heti kun löydän täyspäisen naisen.

      • Muuten kyllä

        Sellaista ole olemassa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      216
      3246
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      118
      1904
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      91
      1426
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      195
      1312
    5. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      32
      1106
    6. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1053
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      97
      1027
    8. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      16
      1011
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      45
      995
    10. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      990
    Aihe