Synnyin kauan aikaa sitten pienessä typpukylässä nimeltään Persvakomo. Tuo tuppukylä sijaitsee Keskisuomessa ja siellä elin elämäni ensihetken Kiveksisenä.
Nimekseni Mutsi laitto mulle Aleksis, koska se on niin "cool" nimi. Sukunimeni Kiveksis on sukua kuuluisalle Kiven suvulle, jonka kuuluisin henkilö lienee Aleksis Kivi. Olette varmaan joskus kuulleetkin tuosta hepusta. Se oli joku kirjottaja tai jotain. Kivi kuuluu Kivesten sukuun ja on kaukaista sukua meille Kiveksisille.
No se siitä mun nimestä.
No asuin siel tuppukylässä ja kävin koulua. Muutin sitten Vantaalle, joka on siis Etelä-Suomessa. Tikkurila oli vitun "cool" mesta. Teininä mopoiltiin Tiksissä ja isompana harrastettiin pillurallia. Tytöt kilpailivat siitä kuka pääsee Cooleimman jätkän auton kyytiin. Itse olin tuohon aikaan Vantaan kingi ja kaikki tytöt juoksivat perässäni. Voi sitä aikaa...silloin sain pillua niin paljon kuin halusin. Joka päivä oli eri tyttö jota nussin.
Nykyään olen kaljuuntuva lihava yksinäinen nahjus, ja olempa vielä työtönkin. Näin se elämä meni. Elämä meni itte asiassa niin nopeasti etten ehtinyt edes kunnolla tajuumaan mitä tapahtu. Nyt vaan huomaan olevani jo vanha paska, joka odottaa omaa kuolemaansa.
Varoitan teitä kaikki lapskullat että se aika menee sit nopeesti kun se lähtee meneen! Eläkää kunnolla, älkääkä tuhlatko aikaanne ettimällä pilluja/mulkkuja joka viikonloppu raflasta. Suosittelen että kehitätte itteenne, opiskelette, matkustelette ympäri maailmaa ja elätte todellista elämää. Älkää sortuko ryyppäämään kuten minä, siinä se aika meni niin nopeasti. Puolta elämää en ees muista kun oon ollut niin kännissä.
Näin minulla on mennyt
Aleksis Kiveksis
0
1044
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345432Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313892No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067- 241833
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv251739- 411660
- 511621
- 301574
- 401536