Elän suuressa ahdistuksessa ja tuskassa, en tiedä mistä tämä johtuu, mielialalääkityksestä vai mistä. Aamut ja päivät rankimpia, koko vartaloa kouristaa tuskasta aivan kuin joku pyrkisi ulos, itken ja huudan tuskaani, pyydän Jumalan apua mutta en saa Häneltä vastausta, olen niin epätoivoinen... pelkään itsetuhoisia ajatuksiani, Jumala ota ne pois! Minulla olisi vielä ihana elämä edessäni ilman tätä suurta ahdistusta ja tuskaa, kouristuksia. Nöyrin rukouspyyntöni... Herralle kiitos ja kunnia, vain Hän voi minut enää pelastaa tästä pimeästä paikasta.
NÖYRÄ RUKOUSPYYNTÖ... kun ei jaksa elää
44
407
Vastaukset
- apua löytyy
Uskoisin, että vastaus rukoukseesi on se, että tilaisit ajan psykiatrilta ja voisit ehkä terveyskeskuksessa käydä ensin keskustelemassa ja kysyä, jos he tietäisivät sinulle jonkun sopivan lääkärin, että saisit sopivan lääkityksen.
Jumala auttaa usein myös ammattiauttajien kautta. Hän on antanut ihmisille viisautta ja tietoa ja haluaa, että käännymme sairauksissamme oikean auttajan puoleen.
Sen voimme tehdä, että rukoilemme tässä, että Jumala johtaisi sinut juuri sille oikealle ammattiauttajalle. Jeesus on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti. Hänelle ei ole mikään mahdotonta.- apua löytyy
Rakas Taivaan Isä,
johdata tämän nimim pelkäävän elämää tästä eteenpäin. Anna hänelle Sinun rauhasi. Johdata niin, että pelkäävä löytää itselleen sellaisen ammattiauttajan, joka pystyy auttamaan häntä ja sinun hyvä tahtosi tapahtuisi niin, että pelkäävä paranisi ja hänen ahdistus loppuisi.
Auta, että pelkäävä saisi jälleen kokea sinun rakkauttasi hyvä Jumala! Jeesuksen nimeen. Aamen.
- pelkäävä
Kiitos teille, käyn psykiatrilla ja mielenterveyshoitajalla, kymmeniä lääkkeitä kokeiltu ja olen ollut myös hoitolaitoksessa. Maallinen apu ei ole auttanut, siksi uskovana sisarena käännyn Jumalan puoleen. Mietin, onko Jumala sydämessäni ja elämässäni, vaikka en ole kokenut sellaista ihmettä kuin jotkut pelastuneet ovat kokeneet...kuulleet Jumalan äänen, nähneet enkelin tms. Ehkä Hän ei ota vastaan rukouksiani, kun epäröin uskoani? Onko uskoni tarpeeksi vahva?
Olen kiltti ja herkkä ihminen, en käytä mitään päihteitä, en tupakoi en juo edes kahvia.Älä pelkää. Koska olet Jeesuksen oma ja Hän asuu sinussa, niin sun uskosi on tasan yhtä vahva, kuin Jeesus on sinussa. Usko ei perustu tunteisiin, vaan se on luja luottamus. Se on siis, että sä hyväksyt Jumalan Sanan niin kuin se on, tunteistasi huolimatta.
Kaikki sun rukoukset on kuultu, ihan kaikki. Aina, kun rukoilet Jeesuksen nimessä, niin sun rukoukset menee ihan täydellisenä Jeesuksen kautta Isälle. Ja Isä vastaa sulle, koska sun rukoukset on hunajaa Hänen korvissaan ja Hän näkee sinut rakkaana, täydellisenä omana lapsenaan Jeesuksen kautta.
Ja Jeesus puhuu sinulle, niinkuin kaikille omilleen. Varmasti on sinullekkin puhunut. Ei Herra puhu aina ääneen, vaan Jumalan Rakkaus sinussa vaatii, kehoittaa tekemään tiettyjä asioita. Se on Jumalan puhetta.
Jumalan rakkaudessa ei ole pelkoa. Sana sanoo, että täydellinen rakkaus karkottaa pelon. Älä pelkää. Täydellinen Rakkaus asuu sinussa. Jumala ei voi hylätä, Jeesus Kristus on siitä tae. Sillä niin on Jumala sinua jo rakastanut, että antoi ainokaisen Poikansa, ettet sinäkään hukkuisi. Siis on jo rakastanut. Sun ei tarvi pyytää Jumalaa rakastamaan sinua, koska koko rakkaus on jo annettu edestäsi. Se on vuodatettu sinuun Pyhässä Hengessä. Jumala ei voi hylätä sinua, koska Hänen pitäisi hylätä oma Poikansa, jos Hän hylkäisi sinut, joka olet Jeesuksen oma.
Älä pelkää. Ala kiittämään. Pelastus on meidän Herrassamme Jeesuksessa Kristuksessa. Armosta me kaikki olemme pelastetut uskon kautta. Se on Jumalan lahja.
Pelastus on muuri, joka ympäröi sinut. Siellä sinun on turvallista olla, Jumalan Rakkauden ympäröimänä ja sitä rakkautta ei voi mikään sammuttaa. "Eivät suuret vedet voi rakkautta sammuttaa, eivät virrat sitä tulvaansa upottaa"
Älä pelkää. Älä katso itseesi, äläkä epäröi uskoasi. Pidä silmät luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään, Jeesukseen. Kyllä Hän sen tekee. Hän on luvannut.
Älä pelkää. Ala kiittämään. Kiitos on portti kaikkeen, mitä Herralta toivot. Se on uskonrukous, kun kiität.
Ole siunattu ja Jumalan rauha olkoon kanssasi.- apua löytyy
Eivät kaikki koe ihmettä. Suurin osa ei koe mitään mullistavaa. Raamatun Sana todistaa, että kun olemme antaneet elämämme Jeesukselle Kristukselle, olemme Hänen omiaan.
On tosi harvinaista nähdä enkeliä, ja tosi harvinaista kuulla Jumalan puhuvan. Jumala puhuu Raamatun kautta. Rukoukset menevät perille, Raamattu vakuuttaa sen. Ei se opetuslasten uskokaan kovin vahva ollut, kun Jeesuksen piti verrata sitä sinapinsiemeneen. Mutta se pieni siemen riittää pelastukseen, koska Jeesus antaa siemenelle kasvun, kun sitä "kastelee".
Ole turvallisella mielin uskoasiassa. - +++
Kun kerran tähän asti saamasi maallinen apu ei ole auttanut, sinun täytyy yrittää saada apua joltakin toiselta saman alan ammattiauttajalta. Rukoile, että Jumala johtaa sinua niin, että löydät jonkun toisen, vaikka jonkun yksityisen ammattiauttajan, psykiatrin, joka pystyy sinua auttamaan. Uskon, että juuri se ihme, joka sinulle voi tapahtua, on se oikea lääkäri, jolle Jumala sinut johdattaa. Kiitos siitä jo etukäteen!
- kesää kohti
jari-pekka65 kirjoitti:
Älä pelkää. Koska olet Jeesuksen oma ja Hän asuu sinussa, niin sun uskosi on tasan yhtä vahva, kuin Jeesus on sinussa. Usko ei perustu tunteisiin, vaan se on luja luottamus. Se on siis, että sä hyväksyt Jumalan Sanan niin kuin se on, tunteistasi huolimatta.
Kaikki sun rukoukset on kuultu, ihan kaikki. Aina, kun rukoilet Jeesuksen nimessä, niin sun rukoukset menee ihan täydellisenä Jeesuksen kautta Isälle. Ja Isä vastaa sulle, koska sun rukoukset on hunajaa Hänen korvissaan ja Hän näkee sinut rakkaana, täydellisenä omana lapsenaan Jeesuksen kautta.
Ja Jeesus puhuu sinulle, niinkuin kaikille omilleen. Varmasti on sinullekkin puhunut. Ei Herra puhu aina ääneen, vaan Jumalan Rakkaus sinussa vaatii, kehoittaa tekemään tiettyjä asioita. Se on Jumalan puhetta.
Jumalan rakkaudessa ei ole pelkoa. Sana sanoo, että täydellinen rakkaus karkottaa pelon. Älä pelkää. Täydellinen Rakkaus asuu sinussa. Jumala ei voi hylätä, Jeesus Kristus on siitä tae. Sillä niin on Jumala sinua jo rakastanut, että antoi ainokaisen Poikansa, ettet sinäkään hukkuisi. Siis on jo rakastanut. Sun ei tarvi pyytää Jumalaa rakastamaan sinua, koska koko rakkaus on jo annettu edestäsi. Se on vuodatettu sinuun Pyhässä Hengessä. Jumala ei voi hylätä sinua, koska Hänen pitäisi hylätä oma Poikansa, jos Hän hylkäisi sinut, joka olet Jeesuksen oma.
Älä pelkää. Ala kiittämään. Pelastus on meidän Herrassamme Jeesuksessa Kristuksessa. Armosta me kaikki olemme pelastetut uskon kautta. Se on Jumalan lahja.
Pelastus on muuri, joka ympäröi sinut. Siellä sinun on turvallista olla, Jumalan Rakkauden ympäröimänä ja sitä rakkautta ei voi mikään sammuttaa. "Eivät suuret vedet voi rakkautta sammuttaa, eivät virrat sitä tulvaansa upottaa"
Älä pelkää. Älä katso itseesi, äläkä epäröi uskoasi. Pidä silmät luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään, Jeesukseen. Kyllä Hän sen tekee. Hän on luvannut.
Älä pelkää. Ala kiittämään. Kiitos on portti kaikkeen, mitä Herralta toivot. Se on uskonrukous, kun kiität.
Ole siunattu ja Jumalan rauha olkoon kanssasi.Aamen.
Hei nimimerkki, pelkäävä
Kirjoitit eilisiltana ensimmäisen kerran, toivottavasti olosi ei ole tänään yhtä ahdistunut ja tuskainen. Ymmärsin kyllä, että olet psykiatrisessa hoidossa, se on oikein hyvä ja tärkeä asia, jatka sitä. Ehkäpä päiväsi ovat erilaisia; toiset huonompia ja toiset parempia. Kunpa niitä parempia olisi useammin. Rukous on yhteyttä Jumalaan, siitä kannattaa pitää kiinni, tilanteessa kuin tilanteessa. Jumala kuulee pienenkin rukoushuokaisun. Jumala on kanssasi kaikissa tilanteissa, niissä epätoivoisimmissakin, yritä jaksaa muistaa ja uskoa se. Jumalalle on kaikki mahdollista. Voimia sinulle.
Herra olkoon kanssasi,
Pirkko-pappi- Jumala on toivomme
Saat luottaa ja tietää, että Jumala on elämässäsi ja kanssasi, vaikkei tuntuisi miltään. Jumalan lahjoittama ja synnyttämä usko on syvemmällä kuin meidän tunteet. Herra pitää meistä kiinni, eikä Hänessä riippuminen ole kiinni meidän puristusvoimastamme. Hän se on, joka pitää meistä kiinni. Saamme olla heikkoja ja vajavaisia. Hän on luvannut olla heikoissa väkevä. Sanoit kokevasi tuskaa ja ahdistusta. Tuo ne Herran eteen ja jätä ne Hänelle ja Hänen ristin juurelle – älä ota niitä enää jättämisesi jälkeen takaisin. Luota, että Jumala pitää sinun asioistasi huolen. Itke ja vaikka huuda Herran edessä – jos siltä tuntuu. Vaikka sillä hetkellä tuntuisi, ettei Hän ei kuule. Jälkikäteen tulet huomaamaan, että Herra on ollut kanssasi ja Hän hoitaa ja antaa apuansa tuskan ja ahdistuksen keskellä. Hän hoitaa sinua. Itkukin on lääkettä – älä anna sen patoutua sisällesi. Tuli mieleen Anna-Mari Kasken sanoittama lalulu itkemättömistä itkuista. Siunausta ja voimia sinulle!
http://www.youtube.com/watch?v=o3Ssw9Rxw3Y - Päivämme Jumalassa
ovat meiltä salatut paljolti ja turvaaminen Jumalaan Jeesuksen nimessä on suurta armoa varmuudella.
Hei. Mitä sulle kuuluu tänään? Mitä ikinä sä Herralta kaipaat, niin kaikki sinun lähteesi, kaikki vastakset on Hänessä. Isä rakastaa sinua ja sinäkin saat astua porteista sisälle.
Oli ihan pakko kysyä kuulumisia.
Siunausta. (Psalmit 87) Sinäkin olet syntynyt siellä!- pelkäävä
Kiitos kaikille jotka ovat rukoilleet puolestani, nyt kolmas päivä ilman oireita, kunnia ja Kiitos Herralle! Toivottavasti tämä hyvä kausi jatkuu ja saan nauttia siitä rakkaan Jumalan kanssa!
- pelkäävä
Pelko on tullut takaisin... itkettää mutta itkua ei tule. HERRA VAHVISTA MINUA!
Muistan rukouksin. Herra on kanssasi - Hän ei jätä sinua koskaan yksin. Toivon sinulle rohkaisua Psalmista 91:
"Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy, se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan." Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus. Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta, et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu. Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. - Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani." - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi. Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi. Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi. He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi. Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -
'Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan. Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen.'"
http://www.youtube.com/watch?v=YI9wjavJxuMPsalmit 23
1 Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.
2 Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
3 Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
4 Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
5 Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.
6 Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.
Älä pelkää.
"Sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat" Vitsallaan Hän karkoittaa kaikki sudet, kaiken pahan, joka yrittää kajota sinuun. Sauvallaan hän sinua johdattaa viheriäisille niityille, jossa sä saat levätä syödä ja levätä Jumalan Rakkaudessa.
- Lord
sun elämäs on jo menny, joka haluaa elämänsä pelastaa kadottaa sen, mutta joka sen Minun takiani kadottaa, on sen löytävä
- pelkäävä
Ovatko ne hirveät itsetuho-ajatukset pirun tekosia, siltä tuntuu... ettei se anna minun kulkea Jumalani kanssa!
- Voitto Jeesuksessa
Juuri näin se on. Vastustaja haluaa vain lannistaa. Jatketaan rukousta. Olemme Voittajan puolella ja vastustajan voima on kuin hyttysen ininää erämaassa verrattuna Jumalan voimaan. Voitto Jeesuksessa on!
- pelkäävä
Kiitos Herralle, joka oli tänään kanssani ja sain rukousvastauksen!
- näkymätön ninni
Kiitos ja kunnia Herralle Jeesukselle! Ole turvallisella mielellä, sillä Herra on sinun kanssasi joka päivä. *♡*
- pelkäävä
Herra, huomenna aloitan uuden lääkityksen, anna sen tuoda minulle apua! Ei sivuvaikutuksia, monien kokeilujen jälkeen toivoisin tämän olevan toimiva lääke. Kiitos Herra...Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä.
- pelkäävä
Rukouksillamme...Jumalalla, on IHMEELLINEN voima. HALLELUJA!
- pelkäävä
Kiitos ja kunnia meidän HERRALLEMME, KIITOS taas rukousvastauksesta
- pelkäävä
Herra, anna anteeksi valkoiset valheeni joita en pahalla ole tarkoittanut. Ole mukana elämässäni joka päivä. Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä, AAMEN.
- pelkäävä
Esirukousta pyydän nöyrimmin... nyt yksi lääke lopetetaan ja tilalle tulee uusi. Että ei tulisi vieroitusoireita ja uusi lääke olisi minulle sopiva ja auttaisi. Kiitos Herrallemme!
- pelkäävä
Rukoilisitteko?
- 777
Muistan tässä heti iltarukouksessa! Herra kanssasi!
- tunteista..
Meillä ihmisillä on tunteet ja usein ne varoittavat aivan oikeista asioista. Monilla meistä, kuten mitä ilmeisimmin Sinullakin, on tämä tunnejärjestelmä "rikkoutunut" syystä tai toisesta. Etenkin silloin on tärkeää olla luottamatta liiaksi tunteisiin, jotka saavat elämän näyttämään yhtenä päivänä hienolta ja jo ehkä seuraavana kaikki tuntuu painajaiselta. Siksi on tärkeä pysyä kiinni tosiasioissa, kuten siinä, että olet Jumalan lapsi, armahdettu ja rakastettu (vaikka niin ei joka päivä tuntuisikaan). Tällaiset monien kärsimät tunnehäiriöt antavat usein "vääriä hälyytyksiä", jolloin tulee muistaa ne päivät, kun Sinulle vakuutettiin Jumalan armo Jeesuksessa ja se, että olet turvassa Hänen yhteydessään tuntui, miltä tuntui. Ole kiitollinen "hyvistä päivistä", mutta älä vastaavasti menetä toivoa, kun "tuntuu" pahalta...olet nähnyt, miten tunteet joskus "oikuttelevat". Luota Jumalan sanaan ja ole turvallisella mielellä.
- pelkäävä
Käännyn taas Herramme ja teidän sisarten,veljien puoleen... Itsetuhoiset ajatukset ja ahdistus vyöryvät päälle, pelkään tuota PAHAA sisälläni. Täytä Jumala minut Sinun Rakkaudellasi, ettei minun tarvitsisi enää pelätä ja kärsiä. KIITOS JA YLISTYS!
Lääkkeet ei auta sua yhtään. Älä hae niistä turvaa, vaan vain Jeesukselta.
Missä sä käyt seurakunta yhteydessä? Kun käyt, niin pyydä, että koko seurakunta rukoilee sun puolesta. Ei mitään rukouslappusia, vaan, että seurakunta rukoilee.
Älä vain jää yksin. Älä mene mihinkään uskonnolliseen juttuun, vaan ihan johonkin, missä kokoontuu Jeesuksen omia. Raamattukin sanoo, että vastaukset tulee seurakunnan kautta. Kaikki ei tapahdu pelkällä rukouksella. Sä tarvit uskovien yhteyttä, Hengellistä yhteyttä ja uskovia ystäviä, jotka kulkee sun rinnalla.
Kutsu kotiisi uskovia rukoilemaan sun kanssasi, jos mahdollista.
Siunausta.- pelkäävä
Mutta mitä tehdä, kun sairastaa paniikkihäiriötä, sos.tilanteiden pelkoa! En uskalla mennä pyytämään seurakuntalaisia rukoilemaan puolestani. Käyn vain ev-lut. kirkon messuissa.
Kyllä pelkoa voi tuntea ja monet tunteekin sun lisäksesi. Sä voit tuntea pelkoa, mutta pelko ei saa hallita sinua.
Mä en tiedä, mistä päin sä olet, mutta sä tarvit todella seurakuntayhteyttä. Jos mahdollista, käy tilaisuuksissa, jossa Jukka partala on mukana. Jukalla on tapana tulla rukoilemaan ihmisten puolesta ihan sinne, missä kukin istuu. Ei tarvi edes erikseen pyytää. Eikä sun tarvi Jukalle edes selittää mitään.
Minä voin sanoa mitä sinä Voit tehdä !! Ei mitään voit tehdä mikä parantaa sun olosi. Päinvastoin mitä enemmän sinä pyrit ja yrität omilla voimilla lihassa sitä vähemmän Herra Voi puuttua asian , koska silloin Hän jäis ilmaan Kunnia kun sinä olet hoitanut asian ja siitä saanut kaiken kunnian.
LUJA LUOTTAMUS tulee Herralta SUUREN IHMEEN kautta ei mistään muualta. Odota sitä !! Meidän täytyy uskaltaa jättää kaiken siinä pelossa ja ahdistuxessa missä olemme Jumalalle ja odottaa sitä Uskoa joka muuttaa kaiken. LUota sittenkin on apu joka kannataa odotta. Vaikka se odottaminen kestäis yhtä kauan kun kesti Jobille sen kärsiminen kesti,, mutta joka ei jättänyt Jumalaan koskaan ,, vaan riippui kiinni jopa niinkovin että sanoi että sieltä helvetistäkin hänen avunhuuto nousis jos sinne joutuis eikä jättäis Jumala rauhaan häneltä koskaan.
Ole siunattu !!- Käyttäkää järkeä
En kyllä ihmettelesi mikäli tämä ongelmista kärsivä löytyy kohta narun jatkeena jostakin mikäli noudattaa näiden hihhulien neuvoja. Uskokaa nyt jo, oikeita tauteja ei paranneta rukoilemalla taikka millään muulla huuhaalla. Mielenterveyspotilaiden lääkitseminen on hankalaa ja oikeiden lääkkeiden sekä niiden annostuksen kohdalleen saaminen vie aikaa.
jari-pekka voisi vaikka ryhtyä psykiatrian erikoislääkäriksi kun on täällä neuvomassa erittäin vaikeassa tilanteessa olevaa ihmistä jättämään lääkityksensä. Toivottavasti tunnet edes pienen piston sydämmessäsi mikäli tämä ihminen menee ja vahingoittaa itseään kun jättää lääkkeet ottamatta sinun neuvojesi pohjalta. - Järki käteen
Kas, kas. Taas ovat ääriaineistot ottaneet lääkärin viitat ylleen. Huolestuttavinta tässä pelleilyssä on se, että joku elämäänsä kyllästynyt voi jopa ottaa nämä "neuvot" todesta.
Näemmä jari-pekka65 on perehtynyt lääketieteeseen ja mielenterveydellisten ongelmien hoitoon niin syvällisesti, että tietää kaikkien lääkkeiden olevan turhia. - pelkäävä
En ole lopettamassa lääkitystäni, tosin nyt yksi lääke vaihdettiin toiseen... Rukoilen, että se olisinyt vihdoin se oikea ja sopiva lääke minulle!
Hyvä !! Rukoillaan apua sinulle joko lääkeitten avulla tai ilman. Pääasia on että saat Jumalalta avun. Älä anna kirjoittajat ahdistaa sua. Kyllä sulla riittä sitä kumminkin.
Sano Jumalalle että tahdot luottaa Häneen vaikka ei tuntuis että olis luottamusta ja toivoa. : ) Ole Siunattu !!Kuule. Lääkärit ja lääkkeet ei päätä meidän päivistä, vaan Jumala. Daavidkin sanoi; "Tahdon langeta Herran käsiin, sillä hänen laupeutensa on sangen suuri; ihmisten käsiin minä en tahdo langeta."
Raamattu on totta! Psalmit 91
- Hullu mikä hullu
Toivottavasti saat syövän jari-pekka65. Kun sen saat, niin älä sitten missään nimessä rasita terveydenhuoltoa vaan tukeudut 100%:sesti julistamaasi oppiin. Ei kestä kauaa, niin olisi yksi sekopää vähemmän tässä maailmassa.
En tukeudu muuhun oppiin, kuin Raamattuun. Mulla on todettu muutama vuosi sitten kasvain selässä. En kiellä ketään menemästä lääkäriin, tai ottamasta lääkkeitä. Edelleen sanon, että lääkäreissä tai lääkkeissä ei ole uskovan turva, vaan Jeesuksessa. Itse en ole terveydenhuoltoa vaivannut sen jälkeen, kun diagnoosi tehtiin. Tahdon Paavalin tavoin langeta Herran käsiin.
Kunnia Herralle.
- voi, voi
Taas todiste siitä, että kukaan fyysisesti taikka henkisesti terve ei tuohon hölynpölyyn usko.
- Kenties vielä äiti
Minä tarvitsen lääkkeitä ja nyt odotan tietoa koepaloista, jotka minulta otettiin tässä vähän aikaa sitten. Mutta ilman Jumalaa en jaksaisi mitään. En jaksaisi tätä epätietoisuutta, mitä tuleman pitää. Haluaisin elää ja siksi rukoilen Jumalaa, että Hän antaisi minulle vielä elinvuosia. Olen turvannut monessa asiassa Jumalaan ja pitkänkin odottelun jälkeen olen saanut monesti rukousvastauksen. Olen vielä suht nuori ja toivon tämän kaiken epätoivoisen ajan päättyvän siihen, että saisin vielä yhden lapsen elämääni ja saisin elää kaikkien lasteni ja läheisteni kanssa yhdessä vielä monia vuosia. Näitä asioita olen viime aikoina rukoillut todella paljon ja tietynlainen rauha on ollut sisälläni koko ajan, vaikka pelko yrittääkin koko ajan hiipiä sisimpääni.
- pelkäävä
Kiitos Savonarola.
Sanasi "Jeesus haisee" = Jeesux auttoi minua.
Jeesus, teinislangissasi "HAISEVA (Sux-sucks)" poissamuodissa oleva, auttamaton "äpärä" ei siis halua auttaa minua
Olenkin ajatellut, miksi uskoa kun olen sairas - ja saanut siitä uusia voimia elämääni.
Sanonkin huonoina päivinä
JEESUS U SUCKS!!!!!!!! = JEESUX, ja tämä Jumalan herja, on auttanut minua. Kiva, että sinä Helluntalaisena sanoit, tämän teini-slangin sanan Julma-läjä Jeesuksesta, joka sallii sodat ja sairaudet
Jeesus sinä haiset, JEESUX
Haista pitkä ****** Jeesus - JeeSUCKS = Jeesux.
Kiitos Savonarola, U rox!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.313366Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652653Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151724- 1191488
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1321479- 1021427
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241237Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411116Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141103Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest591015