Moro!
Mistähän ravintolasta seinäjoen seudulla asuva saisi syödäkseen tätä herkkua? Googlailin mutta ei löytynyt muuta kuin sen niminen ravintola. Kokemuksia, missä olette syöneet?
Tartar-pihvi, mistä ravintolasta?
8
484
Vastaukset
- AVOT_2014
.
Ravintola Lakeudenpuisto...
.
haet valitsemastasi kaupasta 250 g naudan jauhelihaa, yhden kananmunan, sipulia, mausteita, pussikaljaa ja tietysti pahvilautasen sekä aterimet.
.
Valitset aurinkoisella säällä mukavan ruokailupaikan ja valmistat herkkusi ulkona kuin TV - kokki konsanaan! Jos unohdit lautasen voit toki käyttää valmisjauhelihapakkauksen kierrätyshengessä.
.
Valmistat ruuan, sonnustaudut sopivaan ruokailuasuun, avaat oluen ja nautit ateriasi linnunlaulua kuunnellen. Älä unohda ruokaliinaa.
. - Ruokafriikki
Ei -ei AVOT_2014!
Ei taida listalla olla missään. Ihan parhaimmista (Alma. Uppala, Juurella) voit kysyä ja pyytää.
Itse tietty voit tehdä. Ostaa tuoretta (ei riiputettua) sisäpaistia ja joko jauhaa se tai raapustaa haarukalla. Sitten tehdä siihen lisukkeeksi kananmuna , punasipuli, kapris... - Kokki Nelonen
Ei Seinäjoella tuollaisten sairaiden pervojen ruokaa syödä. Liha pitää kypsentää kunnolla niin että mustuu!!!
- Risto Rante
-
Tyhymä kysymys:
Saakoha kuppilat eres myyrä raakaa lihaa...?
Tyhymä vastaus:
Kysyhä Ranteen Ristolta, luulis notta Risto Rante tiätääs
. - Raakaa lihaa
.
Ite Karhu - herrako siä kyselee
. - sdlfjsdlkjsdlfj
Tartar-pihviä syönyt viimeksi Puolan lautalla matkalla Gdanskista Helsinkiin vuonna 1987.
- Ruokafriikki
Itse tehnyt viime kesänä. Oltava tuoretta paistia, ei riiputettua.. Raaputa haarukalla tai osta vanhanmallinen lihamylly. Ei kaupan jauhelihasta. Lisukkeet maun mukaan. (etsi netistä vaihtoehtoja)
Voidaan myös ihan kevyesti pinta paahtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741329Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391214- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2521006Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901