Haluan alkaa näkemään harhoja, haluan tulla hulluksi. Haluan jotain jännittävää elämääni. En omista kavereita, tai pari ystävää omistan. Mut onko ystävät sellaisia jotka haukkuu selän takana. Kaikki vihaa mua. Kukaan ei halua kanssani ulos. Mulla on tylsä elämä. Miten alan näkemään harhoja? Nähdä outoja tyyppejä kaikkialla ja kuulla outoja ääniä? Olen valmis siihen.
Haluan nähdä HARHOJA!
6
953
Vastaukset
- Sjees
Olet päässyt jo tavoitteeseesi
- Anonyymi
Hahahahahahahahhahahahahhahahahahhahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahhaha oli hauskaa U made my day Hiiii miten mä pääsisin tavotteeseen?
- Bultsi
Ei kuule ole niin hienoa, oikeastaan aika saatanan pelottavaakin välillä
- Nukkumatti
Pari kesää sitten olin erinäisistä syistä johtuen niin ahdistunut ja huolestunut, etten pystynyt nukkumaan. Tilanne meni siihen, että nukuin 3-4h yössä, jos sitäkään. Unenpuute ja ahdistuneet ajatukset saivat aikaan sen, että muutuin todella vainoharhaiseksi ja aloin kuvitella järjenvastaisia asioita. Seurasi psykoosi.
En muistaakseni kuitenkaan koskaan nähnyt näkyjä, vaikka muuten olinkin sekaisin kuin seinäkello. Eli jos seota haluat, lopeta nukkuminen. Jos haluat vielä maksimoida sekoamisesi, ala käyttää rankasti päihteitä. - Vinkvinkk
Kehittele tulpa
- joel1111111
haluatteko oikeesti unihalvauksen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356