Moni teistä heräsi naisen/miehen vierestä aamulla?

26-m

Itse heräsin yhden nais kaverini vierestä joka nukku alasti. Lopulta oli mennä iholle ja oli ihanaa rakastella pitkästä aikaa.

35

434

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runkku-ätmi

      Heräsin itseni vierestä, koska olen ätmi. Sitten runksautin mällit ja join vähän kahvia. Sitten runksutin taas vähän lisää. Runks! Runks!

    • ---

      Heräsin talouspaperimyttyjen vierestä.

    • mies.

      Panin eilen yhtäkouluihastusta. Tavatiin baarissa ja se tuli iskermään minua.

    • En herännyt.

      • Jii007

        Valitettavasti olet näköjään herännyt...


      • Jii007 kirjoitti:

        Valitettavasti olet näköjään herännyt...

        Olisikin mukavaa, jos tämä palsta olisi pelkkää unimaailman tuotosta ja oikeasti juuri kukaan ei niin mustavalkoisesti toiseen sukupuoleen suhtautuisi. Sen verran utopiassa osa täällä elää.


    • sinkku.

      Minä heräsin. Oli ihanaa kun nainen tuli syliini alasti aamulla ja halasi. Koskin sen nänniä ja nainen hymyili.

    • Minä en...

      ...mutta en eilen poistunutkaan kämpästäni mihinkään, joten miten olisin voinutkaan herätä aamulla kenenkään vierestä, sinkku kun olen. Menen ehkä vasta huomenna ulos, kun vappurällästäjät ovat poissa katukuvasta ja baareista.

    • Eli ketjussa on jo tähän mennessä kolme miestä (seitsemästä), jotka ovat saaneet, vau! Huomatkaa ätmit, kannattaa lähteä ovesta ulos niin johan alkaa tapahtua! Mihin katosivat 20 % miehistä, jotka hoitelevat 80 % naisista? Melkein joka toinen vastanneista on saanut ja loput jäivät ilman siksi, etteivät käyneet missään.

      Kaikki voivat siis saada halutessaan ja tämä palsta voidaan siten lakkauttaa tarpeettomana.













      Mitä, miten niin ette usko noita ylläolevia? Eihän kunnolliset miehet valehtele ja niitähän tälle palstalle kirjoittelevat miehet ovat! Varsinkaan Kiltit miehet eivät valehtele, eihän?

      • ei kelpaa :(

        En minä halua mitään yhden illan juttua. Minä haluan tulla rakastetuksi ja rakastaa. Mutta sellaista ei vain ole minua varten.


      • Jii007

        Mene sinä helka-noita takaisin sinne kyöpelinvuorelle sillä pääsiäinen meni jo.

        Sinä se et vaan tunnu sitä tosiasiaa hyväksyvän, että kaikki ei saa naista.
        Eikä varsinkaan saa silloin jos on ätmi.
        Miksi sinä et sitä voi jo hyväksyä kun me "miehetkin" sen olemme hyväksyneet?
        Oletko kenties vajaa vai muuten vain on jotain ongelmaa ymmärtää asioita?


      • ätmi

        Mäkään en saanut. Nyt siis saaneita on kolme kahdeksasta, eli 37,5 %. Seitsemän lisää ätmiä vastaa tähän ja onnistuneiden osuus on se 20 %. Sitäkö haluat?


      • vappuätmi

        En minäkään saanu vaikka kävin ulkona ovesta. Mutta myönnän kyllä että aika vähän aikaa jaksoin yrittää. Kun en oikeastaan halua edes yhden yön piparia.


      • Jii007 kirjoitti:

        Mene sinä helka-noita takaisin sinne kyöpelinvuorelle sillä pääsiäinen meni jo.

        Sinä se et vaan tunnu sitä tosiasiaa hyväksyvän, että kaikki ei saa naista.
        Eikä varsinkaan saa silloin jos on ätmi.
        Miksi sinä et sitä voi jo hyväksyä kun me "miehetkin" sen olemme hyväksyneet?
        Oletko kenties vajaa vai muuten vain on jotain ongelmaa ymmärtää asioita?

        Joo, sori kun meinasin pilata palstan ilmapiirin :(

        Täällä kun on niin kivaa keskustelua siitä, mitä kaikkea onnellinen sinkkuelämä voi pitää sisällään. Vaihdellaan matka- ja ravintolavinkkejä, annetaan neuvoja äskettäin sinkuksi jääneille siihen, kuinka tottua taas pyörittämään yhden ihmisen kotitaloutta. Vastakkaista sukupuolta ei haukuta eikä sille olla katkeria, eikä kukaan kysele tyhmiä, kuten että miksi kiltti/kunnollinen/raitis ihminen ei kelpaa ja miksi vain rikolliset/juopot/narkkarit/linnakundit saavat seuraa ja seksiä...

        Kyllä, täällä jos jossain näkyy se, että sinkut ovat hyväksyneet sen, etteivät saa naista/miestä!

        P.S. Nerokasta lainausmerkkien käyttöä viestissäsi :)


      • Jii007
        helka kirjoitti:

        Joo, sori kun meinasin pilata palstan ilmapiirin :(

        Täällä kun on niin kivaa keskustelua siitä, mitä kaikkea onnellinen sinkkuelämä voi pitää sisällään. Vaihdellaan matka- ja ravintolavinkkejä, annetaan neuvoja äskettäin sinkuksi jääneille siihen, kuinka tottua taas pyörittämään yhden ihmisen kotitaloutta. Vastakkaista sukupuolta ei haukuta eikä sille olla katkeria, eikä kukaan kysele tyhmiä, kuten että miksi kiltti/kunnollinen/raitis ihminen ei kelpaa ja miksi vain rikolliset/juopot/narkkarit/linnakundit saavat seuraa ja seksiä...

        Kyllä, täällä jos jossain näkyy se, että sinkut ovat hyväksyneet sen, etteivät saa naista/miestä!

        P.S. Nerokasta lainausmerkkien käyttöä viestissäsi :)

        Älä huoli et ole meinannut pilata ilmapiiriä. Olet pilannut sen jo ajat sitten. Mene pois ja anna ätmien olla rauhassa.
        Kyllä maailmassa pitää olla edes yksi paikka missä ätmitkin voivat purkaa tuntojaan ja katkeroitua ilman että joku on antamassa turhaa toivoa. Turha toivo masentaa lopulta enemmän kuin tilanteensa hyväksyminen.

        Annan esimerkin.
        Penalla on elämä perseellään naisten suhteen kunnes joku kurppa antaa hänelle toivoa toteamalla vaikka tyyliin
        "Mene vain ulos iskemään naisia omana itsenäsi. Kyllä jollekin onnekkaalle naiselle kelpaa noin mukava ja kiltti mies."
        No Penahan pamahtaa baariin täynnä itseluottamusta ja saa kuitenkin pakit kerta kerran perään ja masentuu vieläkin pahemmin kun huomaa ettei kelpaakaan kenellekään.
        Tarinan opetus on se, että jos Pena olisi jäänyt kotiin veivaamaan lapaseen ja katsomaan Simpsoneita niin hän olisi ollut onnellisempi illan päätteeksi kuin baarin ja torjumisten jälkeen.


      • toivoa ei ole
        Jii007 kirjoitti:

        Älä huoli et ole meinannut pilata ilmapiiriä. Olet pilannut sen jo ajat sitten. Mene pois ja anna ätmien olla rauhassa.
        Kyllä maailmassa pitää olla edes yksi paikka missä ätmitkin voivat purkaa tuntojaan ja katkeroitua ilman että joku on antamassa turhaa toivoa. Turha toivo masentaa lopulta enemmän kuin tilanteensa hyväksyminen.

        Annan esimerkin.
        Penalla on elämä perseellään naisten suhteen kunnes joku kurppa antaa hänelle toivoa toteamalla vaikka tyyliin
        "Mene vain ulos iskemään naisia omana itsenäsi. Kyllä jollekin onnekkaalle naiselle kelpaa noin mukava ja kiltti mies."
        No Penahan pamahtaa baariin täynnä itseluottamusta ja saa kuitenkin pakit kerta kerran perään ja masentuu vieläkin pahemmin kun huomaa ettei kelpaakaan kenellekään.
        Tarinan opetus on se, että jos Pena olisi jäänyt kotiin veivaamaan lapaseen ja katsomaan Simpsoneita niin hän olisi ollut onnellisempi illan päätteeksi kuin baarin ja torjumisten jälkeen.

        Eikä kyse edes ole toivon antamisesta, vaan meidän elämän kokemuksemme vähättelystä.

        Minulla on oma kokemukseni maailmasta. Se on minun kokemukseni ja sellaisenaan yhtä arvokas kuin kaikkien muidenkin. Nämä helkat ja muut tulevat vain ja ainoastaan vähättelemään sitä kokemusta, kuten ketjussa jossa ei uskota, että 30vuotias ei ole koskaan edes suudellut. Sellainen vähättely on äärimmäisen loukkaavaa.


      • Jii007
        toivoa ei ole kirjoitti:

        Eikä kyse edes ole toivon antamisesta, vaan meidän elämän kokemuksemme vähättelystä.

        Minulla on oma kokemukseni maailmasta. Se on minun kokemukseni ja sellaisenaan yhtä arvokas kuin kaikkien muidenkin. Nämä helkat ja muut tulevat vain ja ainoastaan vähättelemään sitä kokemusta, kuten ketjussa jossa ei uskota, että 30vuotias ei ole koskaan edes suudellut. Sellainen vähättely on äärimmäisen loukkaavaa.

        Juuri tämä myös ärsyttää. Nämä akat täällä alkavat väittämään, että täällä liioitellaan ja ei juuri uskota ätmien kertomuksia naiskokemuksistaan.

        Täällä ei myöskään saa kenelläkään olla omia mielipiteitä. Omat mielipiteeni ovat naisia kohtaan kovia, mutta omalla kohdallani olen ne myös todeksi nähnyt enkä ole kirjoitellut mitään täysin omasta päästäni olevia juttuja(muistaakseni).
        Mielestäni naiset ovat täysiä paskoja ja pelkkiä pilluja, mutta se on MINUN mielipiteeni miksi siitä täytyy näiden palstapillujen vetää hernemaissipaprikat nenään kun kuitenkin saavat itse seksiä.
        Ilmeisesti palstapillut kuitenki tahtovat juuri muutaman palstalaisen munaa kun heidän mielipiteensä naisista tuntuu niin kovasti harmittavan palstapilluja.


      • kummitus
        Jii007 kirjoitti:

        Juuri tämä myös ärsyttää. Nämä akat täällä alkavat väittämään, että täällä liioitellaan ja ei juuri uskota ätmien kertomuksia naiskokemuksistaan.

        Täällä ei myöskään saa kenelläkään olla omia mielipiteitä. Omat mielipiteeni ovat naisia kohtaan kovia, mutta omalla kohdallani olen ne myös todeksi nähnyt enkä ole kirjoitellut mitään täysin omasta päästäni olevia juttuja(muistaakseni).
        Mielestäni naiset ovat täysiä paskoja ja pelkkiä pilluja, mutta se on MINUN mielipiteeni miksi siitä täytyy näiden palstapillujen vetää hernemaissipaprikat nenään kun kuitenkin saavat itse seksiä.
        Ilmeisesti palstapillut kuitenki tahtovat juuri muutaman palstalaisen munaa kun heidän mielipiteensä naisista tuntuu niin kovasti harmittavan palstapilluja.

        Niin, kai sitä saa vihata ja halveksia puolta ihmiskuntaa vain siksi, että on tavannut muutamia yksilöitä joiden käyttäytyminen ei miellytä. Eri asia sitten, onko se loogista, järkevää tai kypsää suhtautumista vastoinkäymisiin. Noh, kaipa se on hyvä ettet ole tavannut yhtään miespuolisia kusipäitä, tai joutuisit vihaamaan koko ihmiskuntaa ja elämä tällä pallolla kävisi aika tukalaksi.


      • kummitus kirjoitti:

        Niin, kai sitä saa vihata ja halveksia puolta ihmiskuntaa vain siksi, että on tavannut muutamia yksilöitä joiden käyttäytyminen ei miellytä. Eri asia sitten, onko se loogista, järkevää tai kypsää suhtautumista vastoinkäymisiin. Noh, kaipa se on hyvä ettet ole tavannut yhtään miespuolisia kusipäitä, tai joutuisit vihaamaan koko ihmiskuntaa ja elämä tällä pallolla kävisi aika tukalaksi.

        Amen :)


      • Ikisinkku M
        kummitus kirjoitti:

        Niin, kai sitä saa vihata ja halveksia puolta ihmiskuntaa vain siksi, että on tavannut muutamia yksilöitä joiden käyttäytyminen ei miellytä. Eri asia sitten, onko se loogista, järkevää tai kypsää suhtautumista vastoinkäymisiin. Noh, kaipa se on hyvä ettet ole tavannut yhtään miespuolisia kusipäitä, tai joutuisit vihaamaan koko ihmiskuntaa ja elämä tällä pallolla kävisi aika tukalaksi.

        Kyllähän ihminen saa muodostaa kösityksensä omien kokemustensa pohjalta ja jos livessä on tavannut vain k-päisiä naisia niin eipä palstan naisetkaan sitä käsitystä hirveän aktiivisesti ole muuttaneet, hekin vain lyttäävät atmien kokemukset herjaamalla ja väittävät että jossain on kuvitteellisia hyviäkin naisia, miten atm voi sitä tietää jos on vain ne omat negatiiviset kokemukset palstan naisten vihamielisyys kokemuksena. Palstan naiset voisivat helpoimmin osoittaa atmien olevan väärässä tukahduttamalla heidän vihamielisyytensä ystävällisyydellä mutta eihän hekään halua niin tehdä kuten eivät live-naisetkaan, viha ja halveksinta siis on ja pysyy.


      • Jii007
        kummitus kirjoitti:

        Niin, kai sitä saa vihata ja halveksia puolta ihmiskuntaa vain siksi, että on tavannut muutamia yksilöitä joiden käyttäytyminen ei miellytä. Eri asia sitten, onko se loogista, järkevää tai kypsää suhtautumista vastoinkäymisiin. Noh, kaipa se on hyvä ettet ole tavannut yhtään miespuolisia kusipäitä, tai joutuisit vihaamaan koko ihmiskuntaa ja elämä tällä pallolla kävisi aika tukalaksi.

        Olen tavannut niin kusipäisiä miehiä kuin naisia, mutta kun niitä tapaa hieman erilaisissa merkeissä.
        Tälläisena ujohkona, ennen mukavana, tylsänä ja rumana miehenä se ei ole mikään hienoin homma kun saa itsensä viimein raahattua jonkun naisen luo ja saa aina vaan paskaa ja haukkuja niskaan niin ei siinä hirveästi tee mieli mennä enää ketään yrittämään.
        Miesten kusipäisyys taas esiintyy erilaisissa tilanteissa joissa se ei minua haittaa.

        En jaksa enää lähestyä naisia ja saada pakkeja ja muuta paskaa aina niskaani ja siksi käytän noita monia tapaamiani kusipää naisia apuna kehittäessäni naisvihaani. Se on toiminut ihan hyvin.


      • cghgxcxjg
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Kyllähän ihminen saa muodostaa kösityksensä omien kokemustensa pohjalta ja jos livessä on tavannut vain k-päisiä naisia niin eipä palstan naisetkaan sitä käsitystä hirveän aktiivisesti ole muuttaneet, hekin vain lyttäävät atmien kokemukset herjaamalla ja väittävät että jossain on kuvitteellisia hyviäkin naisia, miten atm voi sitä tietää jos on vain ne omat negatiiviset kokemukset palstan naisten vihamielisyys kokemuksena. Palstan naiset voisivat helpoimmin osoittaa atmien olevan väärässä tukahduttamalla heidän vihamielisyytensä ystävällisyydellä mutta eihän hekään halua niin tehdä kuten eivät live-naisetkaan, viha ja halveksinta siis on ja pysyy.

        Huomatkaa, ei ensimmäistäkään naisen vastausta edelläolleeseen loistavaan kommenttiin jossa osoitetaan, ei edes sarkastisesti, kuinka palstan jeesustelevat naisetkin polkevat atmia kuin vierasta sikaa.

        Mistähän syystä naiset eivät vastaa mitään, eivätkä edes yritä selitellä mitään kun totuus annetaan heidän eteensä?

        Miinuksia he kyllä osaavat painella, ikäänkuin totuus muuttuisi sillä jotenkin.

        Tule Helka ihan rohkeasti nyt vaan selittämään miksi atmit eivät saisi kertoa naisten harjoittamasta halveerauksesta, mutta sinä saisit halveerata itse atmeja.

        Ja en, en herännyt naisen vierestä, enkä harrastanut seksiäkään.


    • mies.

      Voihan sitä saada jos on hyvännäköinen.
      ja on sosiaalinen. Ei palstan kaikki ole sosiaalisia ja hyvännäköisiä mut ei kaikki ole rumiakaan.

    • Olihan yö :)

      Olihan mahtava yö, pitkästä aikaa sain panna naista ja oikein kunnolla. kännissä olimme kumpikin ja ei entuudestaan tunnettu ja eikä oltu nähtykään :) alettiin vaan juttelemaan eilen baarissa ja juotiin juomia tiheää, päädyttiin meille kun asun aivan baarin kulmilla :) Aluksi käytimme kumia, mutta kun naimme niin monesti niin sen käyttö unohtui ainakin kerran ellei kaksikin, lattialla sängyn vieressä oli 6 kortsua täynnä tavaraa ja lakanat valitettavasti oli melko pahasti eritteissä? nyt kun nainen viimein häippäs taxilla niin saa vähän rentoutua ja hengähtää :) Ei eikein tällästä jaksais joka vkloppu ja hemmetisti meni kuitenki rahaakin ja juuri annoin hänelle taxirahat 30e :( Noh onhan kevyt olo pusseissa pitkästä aikaa, mutta hieman vituttaa kun tuli sählättyä paljaalla, hyvältähän se tuntui, mutta pelottaa kuitenkin ettei vaan mitään tartu nyt ja kun tuli selväksi että nainen on aikas monen kanssa ollut kun tosi kaunis on.

      Noh pian sitä sitten huomaa jos alkaa tersa punottaa ja tulee kirvelyjä yms :( Suoraan sanoen olen aika pihalla tästä kaikesta kokemasta jälleen kerran :)) ja näillä muistoilla elääkin sitten varmasti ainakin 6kk ilman naista :))

      • Mies.

        Ei hitto mikä beta, annoit tuosta vaan 30 euroa naiselle. :DD Kasvata pallit.


      • "Noh pian sitä sitten huomaa jos alkaa tersa punottaa ja tulee kirvelyjä yms :( "

        Joo, juuri tuolla tavalla virustartunnat - siis ne, joita ei antibiooteilla hoidetakaan - oireilevat, siis herpes, kondylooma ja hiv.

        Tämä huomautus ihan siltä varalta, että palstalla on joku nuori ja kokematon, joka uskoo stoorisi ja joskus tulevaisuudessa kuvittelee, että vaikka ehkäisy unohtaisi niin eipä se mitään, kyllähän sen kikkelinpäästä huomaa muutaman päivän kuluttua, ja sitten voi hakea antibiootit.


      • 9+17

        Itse kun menetin poikuuteni joskus puolitoista vuotta sitten niin panin paljalla ja siitä viikon päästä tuli kutinaa ja kirvelyä. Mulkussa ei tosin näkynyt mitään ulospäin epäilyttävää.

        En sitten mennyt edes sukupuolitautitesteihin kun se kutina ja kirvely virtsatessa loppui noin parin päivän jälkeen. En nyt sitten tiedä onko minulla ollut joku sp-tauti jo 2 vuotta, ei ainakaan ole oireillut. Paska juttu jos heti ekalla kerralla saa jonkun taudin.


      • 9+17 kirjoitti:

        Itse kun menetin poikuuteni joskus puolitoista vuotta sitten niin panin paljalla ja siitä viikon päästä tuli kutinaa ja kirvelyä. Mulkussa ei tosin näkynyt mitään ulospäin epäilyttävää.

        En sitten mennyt edes sukupuolitautitesteihin kun se kutina ja kirvely virtsatessa loppui noin parin päivän jälkeen. En nyt sitten tiedä onko minulla ollut joku sp-tauti jo 2 vuotta, ei ainakaan ole oireillut. Paska juttu jos heti ekalla kerralla saa jonkun taudin.

        "***** juttu jos heti ekalla kerralla saa jonkun taudin."

        Ei se silti muuta sitä tosiasiaa, että se on ihan mahdollista saada. Oli sitten eka, toka tai sadas kerta.


    • Drunksoul

      En saanut tänäkään vappuna ja viikon päästä ikää 30v. Kiitos ja kumarrus.

    • Kyllä sitä herättiin eilen ja myöskin tänään vain tyynyn kanssa samasta sängystä :) Ei ollut lähelläkään kenenkään tapaaminen, enkä edes nähnyt juuri lainkaan ketään mielenkiintosta :| Vaikka tuli käytyä parissakin täydessä kuppilassa. Enimmäkseen niissä oli nuorta porukkaa, oman ikäiset naiset olivat jälleen kadoksissa.

      Tätä se on kesän kynnyksellä ja muutenki kesällä yleensä aina hiljaiseloa suhde puolella... niin eipä tuo ole ihmekään että yksin oltiin jälleen kerran. Jos se syksyä kohti taas muuttuis :) Mutta tän kesän voi unohtaa ainaski.

    • "Moni teistä heräsi naisen/miehen vierestä aamulla? "

      -Herään joka aamu naisen vierestä. =)

      • Mitä vittua

        sinä sitten tällä palstalla oikein roikut? Identiteettikriisi?


      • Selvä homppeli oot

        Vittu sä homo oo naista saanu koskaan ku täällä heilut ja olemattomia lihaksia näyttelet?? HOMO sä oot oikeesti!!!!


      • Ei epäilystäkään

        kaikki se jo tietää että nimimerkki TheOne on homo.


    • 25-m

      Harvinaisen onnekas mies on aloittaja. Itse en tietenkään saanut vaan heräsin taas yksin kaameassa kankkusessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      216
      3246
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      118
      1894
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      91
      1416
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      195
      1312
    5. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      32
      1096
    6. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1053
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      97
      1027
    8. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      16
      1011
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      45
      995
    10. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      980
    Aihe